Vi råkade stjäla en Thief-trailer och fick ett släppdatum

Robot
Vi råkade stjäla en Thief-trailer och fick ett släppdatum
Medlem
Vi råkade stjäla en Thief-trailer och fick ett släppdatum

Trailern var häftig. Dessvärre var inte gameplayet särskilt imponerande senast jag såg det, vilket är synd. För jag skulle verkligen vilja ha ett Thief troget originalet.

Medlem

Helt klart maffig trailer, gav en mysig känsla.

Medlem

28 februari? Det stod ju 25 februari i trailern??

Skrivet av Zane86:

28 februari? Det stod ju 25 februari i trailern??

USA 25:e, Europa 28:e...

Tror det blir riktigt bra det här.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag gillar det, men hade varit ännu bättre med rätt röst.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Skrivet av fisk:

Jag gillar det, men hade varit ännu bättre med rätt röst.

Fisken har rätt, det tycker jag med, men vad göra? Folk har skrivit på listor och försökt att få tillbaka honom, men förgäves.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Känns inte som rätt röst, och varför är Garret helt plötsligt en revolutionär hjälte?

För varje trailer känns den här serien närmre och närmre graven...

Medlem

Det här klippet tog effektivt bort det sista hoppet att få se en gnutta av LGS' Thief, inte ens Garrett får fortsätta vara den cyniska antihjälte som gjorde honom unik. :/

Jag hoppas att åtminstone minnet av originalen förblir starkast och att det här hamnar i skuggan, några av mina absolut bästa spelupplevelser kommer därifrån och jag spelar fortfarande efter 15 år.

Medlem

Så i THI4F är man helt plötsligt god? Vad är det för fel på att bara vara en lömsk tjuv?

Undrar om det kommer vara nått coop i det här spelet, hade varit kul att kunna dela upplevelsen med någon. Tycker det är sjukt kul att smyga i Payday 2 med polarna iaf.

Medlem

Såg jag just en cutscene från Assassins Creed?


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Mustig trailer

Medlem

Ser grymt ut, så där lagom kusligt.

Medlem

Nog kan dom byta ut rösten för min del, men var dom tvungen att ta en så "stel" och tråkig röst?

Medlem

Trailen saknar alla beståndsdelar som har med Thief att göra. Det här känns som ett helt annat spel. Inväntar spänt recensioner från ttlg.com innan jag ens överväger att köpa spelet.

Medlem
Skrivet av arkhanari:

Trailen saknar alla beståndsdelar som har med Thief att göra. Det här känns som ett helt annat spel. Inväntar spänt recensioner från ttlg.com innan jag ens överväger att köpa spelet.

Känner det samma. Men det verkar vara en stående trend att göra en uppföljare på bra spel och göra dem totalt olikt orginalet. Bara titeln är gemensamt. X-com och Syndicate är några riktiga hundskitar på mattan t.e.x.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

jahapp så nu är han någon slags robin hood? orginal thief stal värdefulla saker för egen vinning, inte för någon annan

Medlem

Det krävs mycket tänk om man ska överträffa Thief 3 - tänk som man ofta inte har tid/råd/kapacitet till idag. Jag hoppas jag har fel, men jag tyckte mig se ännu en legendarisk titel kölhalas i trailern. Blir det en flopp är det väl bara att gräva fram Garett igen...
Blir det ännu en klassiker är det bara att gratulera och njuta!

1
Skriv svar