Ducktales Remastered

tillobörja med vill jag bara säga att Kerstin som skrivit detta är sjukt söt .

riktigt välskriven artikel också,
ska nog köpa denna och spela i helgen.

Medlem

Kontrollen är så dålig så jag får blödningar ur rektum. Det är mer regel än undantag att käpphoppet misslyckas och jag står där med fötterna på fiendens huvud.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Moderator | Testpilot
Skrivet av BudoWhoopass:

Kontrollen är så dålig så jag får blödningar ur rektum. Det är mer regel än undantag att käpphoppet misslyckas och jag står där med fötterna på fiendens huvud.

Prövat att ha Hard pogo "off" i options? Gör allting mycket enklare.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av BudoWhoopass:

Kontrollen är så dålig så jag får blödningar ur rektum. Det är mer regel än undantag att käpphoppet misslyckas och jag står där med fötterna på fiendens huvud.

Prövat att ha Hard pogo "off" i options? Gör allting mycket enklare.

Aa, provat både och : /


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem
Skrivet av BudoWhoopass:

Kontrollen är så dålig så jag får blödningar ur rektum. Det är mer regel än undantag att käpphoppet misslyckas och jag står där med fötterna på fiendens huvud.

Ännu en person som tydligt inte lirat originalet till NES. Du kan inte pogo-hoppa precis på kanten vilket ter sig självklart. Spelet är svårare än de flesta av dagens plattformsspel men Extreme är inte omöjligt med lite finess. Hitboxarna på fienderna är precis som i originalet och kontrollen är fruktansvärt responsiv och klockren. Har testat både 360-kontroller samt nes-kontroller (med xpadder) och adapter till pc och båda fungerar ypperligt.

Ett GIVET köp om man gillar originalet. Att man sen kan lira med originalmusiken är uppskattat och en kul grej.

Medlem
Skrivet av aakerlind:
Skrivet av BudoWhoopass:

Kontrollen är så dålig så jag får blödningar ur rektum. Det är mer regel än undantag att käpphoppet misslyckas och jag står där med fötterna på fiendens huvud.

Ännu en person som tydligt inte lirat originalet till NES. Du kan inte pogo-hoppa precis på kanten vilket ter sig självklart. Spelet är svårare än de flesta av dagens plattformsspel men Extreme är inte omöjligt med lite finess. Hitboxarna på fienderna är precis som i originalet och kontrollen är fruktansvärt responsiv och klockren. Har testat både 360-kontroller samt nes-kontroller (med xpadder) och adapter till pc och båda fungerar ypperligt.

Ett GIVET köp om man gillar originalet. Att man sen kan lira med originalmusiken är uppskattat och en kul grej.

Älskar när folk tar saker för givet. Jag är uppvuxen med originalet. Och det är inte kanthoppen jag åsyftar.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem
Skrivet av Oneone:

hmmmm 2a? skulle ju köpa på steam men nu vetifan

Nä, nu väntar jag på en Steam-rea innan jag slår till!

Medlem
Skrivet av BudoWhoopass:
Skrivet av aakerlind:
Skrivet av BudoWhoopass:

Kontrollen är så dålig så jag får blödningar ur rektum. Det är mer regel än undantag att käpphoppet misslyckas och jag står där med fötterna på fiendens huvud.

Ännu en person som tydligt inte lirat originalet till NES. Du kan inte pogo-hoppa precis på kanten vilket ter sig självklart. Spelet är svårare än de flesta av dagens plattformsspel men Extreme är inte omöjligt med lite finess. Hitboxarna på fienderna är precis som i originalet och kontrollen är fruktansvärt responsiv och klockren. Har testat både 360-kontroller samt nes-kontroller (med xpadder) och adapter till pc och båda fungerar ypperligt.

Ett GIVET köp om man gillar originalet. Att man sen kan lira med originalmusiken är uppskattat och en kul grej.

Älskar när folk tar saker för givet. Jag är uppvuxen med originalet. Och det är inte kanthoppen jag åsyftar.

Jag skaffade iofs mitt till wii u... men jag hade inga problem med vare sig hard eller easy "pogo jumps"
Sedan så tycke jag överlag att kontrollen var väldigt precis, kanske helt enkelt inte så bra på pc versionen kanske?
Borde ju inte vara det men det verkar som om de flesta som haft problem med kontroller och hopp är de som skaffade det till pc.

Medlem

Har också det till Wii U, och kontrollen är perfekt! Spelet lirar precis som på NES-versionen. Förstår inte alla dåliga betyg, ett kultspel som ska vara svårt.

123
Skriv svar