KÄnns som jag har glömt något

Medlem
KÄnns som jag har glömt något

Sitter nu med min Osprey och minar i 1.0 sec tills jag hittar ett roligt corp.

Iallafall, sitter nu och laddar ihop skilsen för en Retriever.. men det känns ändå lite för "torrt".

Vad kan man göra undertiden? Något man kan fixa för att uppgradera sig medan man skillar?

Kör med T2 Miners (3st)

Inaktiv

hmmm är inte direkt en miner.

Men personligen tycker jag att mining är något av det tradigaste i EvE. Om du känner för det så fortsätt med det, men om du börjar känna dig less på det, tveka inte att försöka dig på PvP.

Försök gå med i ett noob corp. EvE uni eller liknande kan vara idé.

Eller ta en frigatte, ragga upp ett corp eller vänner eller ge dig ut själv på äventyr och panga på folk.

det är där eve glänser. Men corp är det viktigaste i EvE, sluta inte leta efter ett förrän du hittat ett du trivs i.

Medlem

Finns massvis med "you dont need lots of skillpoints to pvp"-videos därute, här är en basic guide till pvp. Bästa pvpfilmerna jag sett är piloter som startat en ny alt och tränat skills i 24h och sen börjat pvpa och faktiskt få högvis med kills

http://www.rifterdrifter.com/rifter-pvp-guide/

Började också spelet med en industrialist karriär... mest för att det var bra pengar i mining på den tiden.. men ja blev så fruktansvärt uttråkad så jag tränade pvp/pve skills istället och har fortsatt med det sen dess

1
Skriv svar