Turbulent period

Skribent
Turbulent period

Lite så här känns det just nu i real-life.

Det har varit en turbulent period (på ett bra men nervöst sätt!) för mig den senaste tiden. Konsekvensen är att bloggen har hamnat i skymundan och inte fått särskilt mycket kärlek alls – något jag nu råder bot på genom att helt sonika tipsa om några sköna spel jag lirat de senaste veckorna.

#Payday 2
Bankrånarspel som jag rekommenderar till alla som vill samarbeta med vänner för att få till den perfekta stöten. Läs min recension här.

#Brothers: A Tale of Two Sons
Jag gillade verkligen Josef Fares stämningsfulla speldebut. Mycket mörkare än jag trodde det skulle vara, med pyssligt gameplay (utan obligatoriska och slentrianmässiga strider) som passar mig som handen i handsken. Läs Rikard Olssons recension här.

#Rogue Legacy
Tiden bara flyger iväg när jag lirar detta roguelike-inspirerade plattformsäventyr. Utmanande med glimten i ögat och inramning som får retroromantikern inom mig att le som ett barn. Förbered dig på att dö mycket om du försöker ta dig längst in i slottet!

#blogg


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Skribent
Turbulent period

Är verkligen sugen på att skaffa Brothers, men det är så mycket annat som tar min tid. Doom 64, Nuclear Strike och Super Mario 64. Men år 2043, då jäklar.


signatur

I am the black wizards.

Skribent
Skrivet av Johan Olander:

Är verkligen sugen på att skaffa Brothers, men det är så mycket annat som tar min tid. Doom 64, Nuclear Strike och Super Mario 64. Men år 2043, då jäklar.

Brothers tar ju dock bara cirka 4 timmar att dra igenom, så det hinner du!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Skribent
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Johan Olander:

Är verkligen sugen på att skaffa Brothers, men det är så mycket annat som tar min tid. Doom 64, Nuclear Strike och Super Mario 64. Men år 2043, då jäklar.

Brothers tar ju dock bara cirka 4 timmar att dra igenom, så det hinner du!

Låter bra, då ska jag fixa det ikväll.


signatur

I am the black wizards.

1
Skriv svar