Läckt film från Homefront 2

Robot
Läckt film från Homefront 2

Första livstecknet från Cryteks uppföljare.

#crytek


KoP
Medlem
Läckt film från Homefront 2

Eller: Vi skapar ett anonymt youtube konto och "läcker" filmen för att väcka intresse/skapa hype.

Ingenting att titta på precis, men med Crytek bakom spakarna blir det nog bra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Personligen tyckte jag första Homefront sög, men men... smaken är olika.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Sibgleplayer sög men multiplayer var fint, 32 spelare på dedikerade segrar även på konsol, grym vapenbalans och bandesign.
Älskade också att man inte kunde kämpa fordon som i BF utan fick förtjäna dem genom att spela bra, bra spelare och lagspelande belönades. Tyvärr var det dock ganska buggigt :/

Om Crytec behåller grundidéerna men släpper ett spel utan buggar och med fler vapen ETC kan det bli riktigt bra, en perfekt mellan BFs stora strider och CoDs intensiva cqc, hoppas kan man ju iaf

Intressant, om än för tidigt för att kunna utläsa något större. Har dock stora förhoppningar på detta. Homefront var mitt mest spelade onlinespel den här generationen, efter Gears. Makalöst underhållande!

Medlem

Ser fram emot uppföljaren. Homefront var okej, men sjukt kort vilket inte är acceptabelt någonstans.

Skrivet av Tybalt:

Personligen tyckte jag första Homefront sög, men men... smaken är olika.

Det gjorde det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Homefront hade en (delvis) intressant bakgrundshistoria och en bra reklamkampanj men var i övrigt ett ganska kasst spel, tyvärr.

Jag hoppas en uppföljare blir smutsigare och mindre 'mericuh. Fattiga, utmärglade trashankar som utkämpar gerillakrig med farfars gamla rostiga gevär känns både rimligare och mer nytänkande än att USAs armé fortfarande är kapabla att slå till mot fienden genom stora flyganfall ett par år efter att halva landet fallit.

Medlem

Första var horribelt, tror inte tvåan blir mycket bättre.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Läckt video från Home .. please be world .. nope.

Geeks Gaming

Första singel player va nog något av de värsta jag har sätt.... men multiplayer va jävligt nice... till och med bättre än CoD

Medlem

Aj då, läste homeworld 2 och antog genast att det var en remake på g. Doh!

Medlem

Jag tror det är en missuppfaattning bland utvecklare och utgivare att ett varumärke alltid är bättre än inget varumärke. Men lägger dom krut på nytt ip kan nog det generera mer hype i det här fallet.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Sibgleplayer sög men multiplayer var fint, 32 spelare på dedikerade segrar även på konsol, grym vapenbalans och bandesign.
Älskade också att man inte kunde kämpa fordon som i BF utan fick förtjäna dem genom att spela bra, bra spelare och lagspelande belönades. Tyvärr var det dock ganska buggigt :/

Om Crytec behåller grundidéerna men släpper ett spel utan buggar och med fler vapen ETC kan det bli riktigt bra, en perfekt mellan BFs stora strider och CoDs intensiva cqc, hoppas kan man ju iaf

Jag tror inte på sibgleplayer. Det räcker med single- och multiplayer, man måste inte tvinga in nya spelsätt.

...jaja, dumt...men så är det på en måndag


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:

Jag tror inte på sibgleplayer.

Förkyld?


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Sibgleplayer sög men multiplayer var fint, 32 spelare på dedikerade segrar även på konsol, grym vapenbalans och bandesign.
Älskade också att man inte kunde kämpa fordon som i BF utan fick förtjäna dem genom att spela bra, bra spelare och lagspelande belönades. Tyvärr var det dock ganska buggigt :/

Om Crytec behåller grundidéerna men släpper ett spel utan buggar och med fler vapen ETC kan det bli riktigt bra, en perfekt mellan BFs stora strider och CoDs intensiva cqc, hoppas kan man ju iaf

Första Spelet va långt ifrån balanserat. M16 va alltid weapon of choise och helikoptern va dominant ifall man viste hur man skulle flyga.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Tänk om SC blacklist ändå såg såhär bra ut!
grattis UBISOFT, ni har dödat en riktigt bra serie, hoppas att HF2 blir vad Warfighter och SC var från början!

Kör på crytek visa vart skåpet skall stå!

Medlem
Skrivet av KoP:

Eller: Vi skapar ett anonymt youtube konto och "läcker" filmen för att väcka intresse/skapa hype.

Hade de bara spelat in skärmbilder och släppt det på deras officiella kanala hade ingen brytt sig särskilt mycket

Medlem
Skrivet av Idono:

Första Spelet va långt ifrån balanserat. M16 va alltid weapon of choise och helikoptern va dominant ifall man viste hur man skulle flyga.

Jag Jagas aldrig att fet var perfekt, bara att balansen var bra, M16 var bra till långdistansstrid och dugligt anti-snipee vapen men värdelöst i cqc, motatt gäller storfavoriten m4, den enda som IMO kan anses vara för bra, om än inte löjligt dominant.
En helikopter är lätt att sänka, med lite lagspel behövs inget tyngre än ett par lmg men även en ensam spelare kan sänka dem lätt med anti-tank drone, proximity launcher, at-fordon, egen helikopter, lmg m.m. Då alla vapen gör skada (om än liten för vissa) så sänkte jag personligen en gul/lätt skadad helikopter med endast LMG (ett par magasin) samt avslutade den med standardpistolen
Det är lättare att dominera med pansarvagn, men långt från säkert. En bra spelare eller ett par hyfsade kan snabbt vända en match och snabbt ta ut fordon. Dock så är det väl så att 32 spelare/match är mer beroende av laganda än mindre spelsätt.

Skrivet av Propy:

Jag tror inte på sibgleplayer. Det räcker med single- och multiplayer, man måste inte tvinga in nya spelsätt.

...jaja, dumt...men så är det på en måndag

Får br om ursäkt för eventuella stavfel, skriver via mobilen och har bristfällig auto-correct samt får svårt att se hela texten/redogera. Men jag försöker iaf rätta de fel jag ser

Medlem

Crytek har fortfarande inte släppt ett spel jag gillat...och ja, det inkluderar först Crysis. Jag är skeptisk.

Medlem
Skrivet av Biggles:

Crytek har fortfarande inte släppt ett spel jag gillat...och ja, det inkluderar först Crysis. Jag är skeptisk.

Samma här, första Crysis var snyggt men inte mer än så.

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Får br om ursäkt för eventuella stavfel, skriver via mobilen och har bristfällig auto-correct samt får svårt att se hela texten/redogera. Men jag försöker iaf rätta de fel jag ser

jo, jag förstod det. Det vara bara jag som skulle vara rolig...:)


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Inaktiv
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Propy:

Jag tror inte på sibgleplayer.

Förkyld?

Bästa kommentaren ever på FZ.

Skrivet av Biggles:

Crytek har fortfarande inte släppt ett spel jag gillat...och ja, det inkluderar först Crysis. Jag är skeptisk.

inte ens Far Cry 1 ?

Ish
Medlem

Vääldigt många "läckor" i den här branschen ;P


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Widowmaker-EATTJ:
Skrivet av Biggles:

Crytek har fortfarande inte släppt ett spel jag gillat...och ja, det inkluderar först Crysis. Jag är skeptisk.

inte ens Far Cry 1 ?

Hm, där tog du mig på bar gärning! Har inte spelat FC1, och hade glömt bort att det var de gubbarna bakom. Kan inte uttala mig om det spelet, men har förvisso hört att det ska vara bra. Första halvan iallafall...

Medlem
Skrivet av xermalk:

Läckt video från Home .. please be world .. nope.

Precis samma för mig. Mäkta besviken blev man


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

kolla inte på skräpet, det är en radiostyrd bil som kör omkring i 5km/timmen och ser ful ut

Inaktiv
1
Skriv svar