Inaktiv
Efter Bantam?.

Jag är Caldari och sitter i en Bantam frigate, vill bara mina, vad ska jag göra för drag härnäst och efter det och efter det? just nu blir det 21.5k isk per ateroidbältes runda och jag är ganska fast.

Medlem

Köp lite vapen, en propulsion-mod, en warp scrambler och kanske en web och ge dig ut och jaga folk.

Annars är det väl att träna för caldari cruiser och den där mining-cruisern vad-den-nu-heter. Har aldrig kört Caldari. Moa?

Insta-edit: Osprey är det nog.

Medlem

nästa steg blir osprey och sedan mining barge.
Det du kan göra är att skaffa en badger mkII. Det tar längre tid att mina, men du har betydligt större utrymme för mineralerna

Inaktiv

För att verkligen mina i stil ska du kolla in en man som sitter i Amarr systemet vid namn Chribba, han verkar veta en del som saken

Dock är dr00l inte helt fel ute, om du är ny i spelet (antar detta utifrån din fråga) är ljudet av pew pew är bland det mest underbara i EVE, try it, you might like it.

Medlem

lol chribba är overkill dock
O han kör ju endast veldspar

Hoppade med i en gammal AXE corp igår kväll. Direkt när jag joina så hoppa man in i highsec o panga pos

Medlem

Bantam --> Osprey --> Mining Barge --> Exhumers

Om jag inte minns fel

Medlem

Exakt. Men så kan man stanna kvar i mining barge om man inte vill offra 100mil isk om gången man ska ut o mina i lowsec/nullsec

Medlem
Skrivet av Hix0r:

Bantam --> Osprey --> Mining Barge
Om jag inte minns fel

Covetors minar ungefär lika mycket som hulks, och vart du än minar så är du inte säker tack vare goons och alla suicide gankers, och eftersom mining är så tråkigt och man brukar sitta å göra annat medans en cycle håller på så kollar man igen och så sitter man i stationen i ny klon

disclaimer : jag är ingen butthurt miner utan jag pvpar


signatur

A pie is a pie even if u like it

Medlem

Hix0r: Stämmer bra!

Sitter själv med två konton, ena (Mitt main) minar jag med min Osprey och drar upp för en Retreiver med jag använder en Badger på andra kontot som kan plocka direkt upp från jetcan

1
Skriv svar