En månad EVE $4.99 på Steam

Medlem
En månad EVE $4.99 på Steam

Fram tom 17/8 kan man köpa en månad EVE Online genom Steam. Riktigt schysst med tanke på att de brukar kosta €14.99 per månad.
Någon som provat? Får man ett "full access" konto eller finns det restriktioner ungefär som när man kör på trial? Kan man dra nytta av detta ifall man redan har ett aktivt konto, dvs pausa sin betalning och köpa en månad över Steam för att spara pengar?
See you in spejz!

Medlem

Det där är full game. Vet inte riktigt hur det fungerar med gratis månaden över steam. Köper du det i affär så får du ett ETC i förpackningen som du kan använda till nytt eller gammalt konto. Borde fungera likadant via steam

Medlem

Jag har ett aktivt konto så jag hoppas man kan "lägga till" en månad ifall man köper den för $4.99.
Nånting säger mig dock att det inte bara är en kod (eller hur det nu funkar när man köper i butik) som man får så att man kan lägga till en månad. För bra för att vara sant hade det ju också varit ifall man kunde köpa flera månader för $4.99 och lägga på efter hand.
Ingen som köpt detta via Steam? Ska jag verkligen behöva punga ut med nästa 50 spänn potentiellt helt i onödan?!

Inaktiv
Medlem

Har för mig att steam köpen bara är nya konton, vilket är lite synd men smart av CCP. Annars skulle alla sitta o köpa upp massa 30 dagars konton just nu för 5€ styck

Medlem

du kan skicka ett 21dagars trial konto till dig själv sen köper du eve för 5$. Då har du ett nytt konto med 51dagar speltid + det kontot du skickade trialen ifrån får 30dagar playtime.


signatur

I got a rocket in my pocket.

Medlem
Skrivet av Video_Mode:

du kan skicka ett 21dagars trial konto till dig själv sen köper du eve för 5$. Då har du ett nytt konto med 51dagar speltid + det kontot du skickade trialen ifrån får 30dagar playtime.

Säker på att detta funkar? Känns som att buddyprogram kanske inte gäls när man uppgraderar från trial med ett specialerbjudande..

Medlem

Jag har gjort det så nog funkar det allt.


signatur

I got a rocket in my pocket.

Medlem
Skrivet av Video_Mode:

Jag har gjort det så nog funkar det allt.

Överdriv inte din penis funktionsduglighet. Speciellt inte här på FZ Forum, vi ogillar troll.

1
Skriv svar