Might and Magic X: Legacy

Robot
Might and Magic X: Legacy

För elva år sedan släpptes Might and Magic IX, såväl ett hafsverk som en dödsstöt för serien. Men mot alla odds är den nu på väg att resa sig från graven.

#might-and-magic-x-legacy, #the-elder-scrolls-v-skyrim, #the-witcher-2-assassins-of-kings, #legend-of-grimrock, #might-and-magic-heroes-vi


Medlem
Might and Magic X: Legacy

Hoppas.... hoppas.

För mycket fuckups i alla serier nuförtiden...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Ahh might and magic. Både sexan och sjuan har jag spelat ut x antal gånger, älskade dessa spel när jag var yngre. Skulle vara fantastiskt med ett nytt fräscht spel :-).

Medlem

what? klagar verkligen skribenten på att hans alpha version (om ens det?) av spelet kraschar och buggar?

Medlem

Har Fredrik Eriksson spelat de andra spelen i serien?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Oavsett vad man tycker om utvecklaren så är det dålig smak och oproffsigt att anmärka negativt på krascher i ett spel som är ett halvår från release. I en preview-build så är det väl knappast förvånande om spelet har buggar?


signatur

???????????????

Redaktör
Ponny

Yo! Vad jag menar - vilket jag poängterar - är att det har varit väl många trasiga Might & Magic-spel de senaste åren. I vanliga fall - vilket jag också poängterar - är det orättvist att anmärka på buggar och kraschar. Men nu blir jag orolig, och det vill jag inte sticka under stolen med.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Karmak:

what? klagar verkligen skribenten på att hans alpha version (om ens det?) av spelet kraschar och buggar?

Läs om artikeln - Redigera din text.


signatur

Rwa?

Medlem

Äntligen !!!! fan vad jag har längtat...
Varenda gång det har kommit ett Might & Magic spel senaste tiden har det stått "Heroes of.." ibörjan och jag har blivit lika besviken varje gång:(

Inaktiv
Skrivet av Fredrik Eriksson (Skribent):

Orker är ett oförskämt släkte. Den här herren är inget undantag.

Snacka om att generalisera och dra alla Orker över en kant... Det är som att säga att judar är snåla eller asiater är dåliga på att köra bil.

Medlem

Tjosan! Visste inte att det här ens var på väg. Vågar man hoppas den här gången??

Edit:
Tjosan x 2. Finns att köpa som early access på Steam.

Edit 2:
Urrrk, det följer med Uplay.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Tjosan! Visste inte att det här ens var på väg. Vågar man hoppas den här gången??

Edit:
Tjosan x 2. Finns att köpa som early access på Steam.

Edit 2:
Urrrk, det följer med Uplay.

Detta behöver vara högre upp, satan va jobbigt de börjar bli me allt origin, uplay etc.

1
Skriv svar