Testa Guild Wars 2 gratis

Robot
Testa Guild Wars 2 gratis

Inför den stundande Kina-premiären öppnar Ncsoft upp för gratis äventyrande i helgen.

#guild-wars-2, #ncsoft


Medlem
Testa Guild Wars 2 gratis

Välkomna till Tyria!

Efter många roliga och några halvsega timmar i gw2 bidrar jag gärna med lite tips till er som är helt nya eller återvänder till spelet. Att välja en klass och setup som passar din spelstil och hitta godbitarna i Tyria är nämligen inte alltid helt lätt men desto viktigare för att ha kul i spelet.

Spelade själv mestadels guardian och hade grymt skoj i sPvP men började tröttna på övriga delar av spelet. En dagger elementalist och engineer senare var allt frid och fröjd igen.

Är ni intresserade av lite guidning och hjälp på vägen så finns det möjlighet att hoppa in på en trial-plats i mitt gille, Friskyttarna. Efter en inaktivitetsrensning har vi ungefär 20 platser att erbjuda.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Jag tycker det är billigt att köpa redan nu, man får mycket för pengarna, men jag måste bli klar med Prophecies först, flera år senare och jag är fortfarande inte klar


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

GW2 har potential, garanterat värt att testa spelet.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem
Skrivet av v1ctory:

Välkomna till Tyria!

Efter många roliga och några halvsega timmar i gw2 bidrar jag gärna med lite tips till er som är helt nya eller återvänder till spelet. Att välja en klass och setup som passar din spelstil och hitta godbitarna i Tyria är nämligen inte alltid helt lätt men desto viktigare för att ha kul i spelet.

Spelade själv mestadels guardian och hade grymt skoj i sPvP men började tröttna på övriga delar av spelet. En dagger elementalist och engineer senare var allt frid och fröjd igen.

Är ni intresserade av lite guidning och hjälp på vägen så finns det möjlighet att hoppa in på en trial-plats i mitt gille, Friskyttarna. Efter en inaktivitetsrensning har vi ungefär 20 platser att erbjuda.

För att spinna vidare lite på tipsen för nykomlingarna;
-Undvik guider och lathundar. Spelets tjusning ligger i att själv upptäcka och uppleva allt som spelet har att bjuda på.
-Stressa inte till maxleveln. Mycket av det som finns att göra i spelet finns tillgängligt redan från första början.
-Gå med i en guild för att på så sätt lära känna fler folk så snabbt som möjligt. Spelet blir som roligast om man har någon att spela med.
-Undvik saker som du inte finner underhållande. I princip allting i spelet som finns att göra är givande på ett eller annat sätt. Du skulle kunna nå maxleveln enbart genom att plocka blommor om du så önskar.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Man är fan "tuff" däremot om man levlar 80 genom att bara plocka blommor

Medlem

Ska fixa detta å börja skynda sjukt långsamt mot maxlevel. Det blir lite höstmys det.


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

man kanske borde skapa en liten Asura female o kötta lite till helgen då


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag tycker det är billigt att köpa redan nu, man får mycket för pengarna, men jag måste bli klar med Prophecies först, flera år senare och jag är fortfarande inte klar

Njut av Prophecies. Första Guild Wars är ljusår bättre än uppföljaren.

Medlem

Nån mer än jag som har problem att ladda hem spelet?

Medlem
Skrivet av v1ctory:

Välkomna till Tyria!

Efter många roliga och några halvsega timmar i gw2 bidrar jag gärna med lite tips till er som är helt nya eller återvänder till spelet. Att välja en klass och setup som passar din spelstil och hitta godbitarna i Tyria är nämligen inte alltid helt lätt men desto viktigare för att ha kul i spelet.

Spelade själv mestadels guardian och hade grymt skoj i sPvP men började tröttna på övriga delar av spelet. En dagger elementalist och engineer senare var allt frid och fröjd igen.

Är ni intresserade av lite guidning och hjälp på vägen så finns det möjlighet att hoppa in på en trial-plats i mitt gille, Friskyttarna. Efter en inaktivitetsrensning har vi ungefär 20 platser att erbjuda.

Vilken server spelar ni på ?

Medlem

Kommer gärna in onsdag kväll alt torsdag och får hjälp. Testat spelet i 30 min men kom inte riktigt in i "känslan". Tar hemskt gärna emot hjälp

Medlem

Guild Wars 2 är i högsta grad alive and kicking. Lite kul att läsa om att det är det snabbast växande mmo:t. Det förvånar mig inte det minsta. Jag vill gärna tipsa om Ruthless som är ett svenskt gille, det har tuffat på väldigt bra för oss! Här är en film som visar lite skoj vi har för oss: http://www.youtube.com/watch?v=QbxylSPLgHA

Medlem
Skrivet av Draxx:

Guild Wars 2 är i högsta grad alive and kicking. Lite kul att läsa om att det är det snabbast växande mmo:t. Det förvånar mig inte det minsta. Jag vill gärna tipsa om Ruthless som är ett svenskt gille, det har tuffat på väldigt bra för oss! Här är en film som visar lite skoj vi har för oss: http://www.youtube.com/watch?v=QbxylSPLgHA

Snabbast säljande; inte snabbast växande. Det är stor skillnad.

Medlem
Skrivet av Draxx:

Guild Wars 2 är i högsta grad alive and kicking. Lite kul att läsa om att det är det snabbast växande mmo:t. Det förvånar mig inte det minsta. Jag vill gärna tipsa om Ruthless som är ett svenskt gille, det har tuffat på väldigt bra för oss! Här är en film som visar lite skoj vi har för oss: http://www.youtube.com/watch?v=QbxylSPLgHA

Vilken server ?

Medlem
Skrivet av WeepingAngel:

Vilken server ?

Far Shiverpeaks

Medlem
Skrivet av Puscifer:

För att spinna vidare lite på tipsen för nykomlingarna;
-Undvik guider och lathundar. Spelets tjusning ligger i att själv upptäcka och uppleva allt som spelet har att bjuda på.
-Stressa inte till maxleveln. Mycket av det som finns att göra i spelet finns tillgängligt redan från första början.
-Gå med i en guild för att på så sätt lära känna fler folk så snabbt som möjligt. Spelet blir som roligast om man har någon att spela med.
-Undvik saker som du inte finner underhållande. I princip allting i spelet som finns att göra är givande på ett eller annat sätt. Du skulle kunna nå maxleveln enbart genom att plocka blommor om du så önskar.

Väldigt bra poäng! Den första genomspelningen när allt var nytt och okänt minns jag som riktigt rolig. Speciellt då det finns så otroligt mycket att utforska i världen.

Ytterligare ett tips är att inte rusa in i zoner alltför högt över er egen lvl. Att spendera flera minuter på varje mob blir snabbt tröttsamt

Skrivet av WeepingAngel:

Vilken server spelar ni på ?

Gandara! (born and raised)


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

1
Skriv svar