Foliehatt på

Medlem
Foliehatt på

Angående The pirate bay,

Skrivet av DN:

...andra uppgifter har gjort gällande att The Pirate Bay planerar att placera små servrar på obemannade luftfarkoster, så kallade drönare, som ska cirkulera på några kilometers höjd i luftrummet.

Ja jösses.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Medlem

Så länge det är civila drönare/ballonger så får min foliehatt ligga kvar i byrån.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Tycker det låter mest som ett skämt, kanske de driver med media?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Så länge det är civila drönare/ballonger så får min foliehatt ligga kvar i byrån.

Jag köpte två rullar till med aluminiumfolie för jag är rädd att någon utav PBays servar skall krascha på mig

Ser numera ut som en champinion, med världens största foliehatt på.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av Konfucius:
Skrivet av Tybalt:

Så länge det är civila drönare/ballonger så får min foliehatt ligga kvar i byrån.

Jag köpte två rullar till med aluminiumfolie för jag är rädd att någon utav PBays servar skall krascha på mig

Ser numera ut som en champinion, med världens största foliehatt på.

Ställ ugnen på 200 grader och kryp in vet jag! Jag kommer över och kryddar när du är klar.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Konfucius:
Skrivet av Tybalt:

Så länge det är civila drönare/ballonger så får min foliehatt ligga kvar i byrån.

Jag köpte två rullar till med aluminiumfolie för jag är rädd att någon utav PBays servar skall krascha på mig

Ser numera ut som en champinion, med världens största foliehatt på.

Ställ ugnen på 200 grader och kryp in vet jag! Jag kommer över och kryddar när du är klar.

Ordentligt med salt och peppar nu, inga halvmesyrer.

1
Skriv svar