eh, okey? hjälp mig reda ut min förvirring

Medlem
eh, okey? hjälp mig reda ut min förvirring

Okey, detta är senariot:

la av att spela eve 2007 och är nu tillbaka igen men minns typ ingenting av de jag höll på med förut och har helt tappat idéen om storyn. Vad jag vet så har jag kört mest mining och transport innan eftersom striderna va rätt boring tyckte jag...
frågan är väll egentligen:
Hur ska jag försöka hitta tillbaka igen?

Medlem

1. Get money
2. Buy a nice ship
3. pewpew
4. ???
5. Profit!!1!

Medlem

finner inget mål med spelet :/

Medlem

Testa olika saker tills du hittar något du finner roligt och fortsätt med det? Lek börshaj, skjut andra spelare, gräv grus, frakta saker, köp och sälj, lura folk på saker/pengar, driv ett företag som några exempel.

Det blir ju vad du gör det till.

Medlem

Då EVE inte har något direkt mål så läggs hela ansvaret på spelaren att skapa sig ett mål de vill klara.
Börja med att sätta lägre mål och höj sedan ribban. Det kan vara allt från att gräva fram 100milj trit till att döda 100st i en shuttle

Inaktiv

För mig är frågan ganska enkel.

EVE är ett mmo, många andra mmo kan du köra långt solo, inte så mycke i EVE, hitta ett gäng polare att lira med.

Att köra tröga missions suger verkligen kraften och spel lusten ur mig i alla fall, klarar bara inte av det, ja kör 100% lowsec pirateri, inge annat, men ja skulle inte klara det utan min online "familj"

Hittar du inge gäng skälv skulle ja tipsa om EVE Uni eller någon av grupperna här från forumet, hoppa in och delta, EVE blir inge annat än va du gör det till.

Eller hitta ett wormhole och get lost in space kul som attan, ta bara inte in ditt mest pimpade skepp hehe

Medlem

och glöm inte probelauncher för när du väl vill ut

1
Skriv svar