Rykte: Valve jobbar kanske med Half-Life 3

Medlem
Skrivet av Frisell:
Skrivet av Tybalt:

Snälla, om ni känner att ni måste inleda en rubrik med "Rykte:", publicera inte artikeln.

Fast om det står "Rykte" i inledningen av rubriken så behöver du ju inte klicka på länken och gå in och kommentera?

... och du måste inte göra ett sådant påstående, följt av ett frågetecken, likväl gjorde du det.

Jag anser att ryktesspridning är av ondo.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av GooGeL:
Skrivet av Biggles:

Dom skjuter sig verkligen i foten när de drar ut på det så här länge. Folk kommer bli monumentalt besvikna, oavsett hur spelet i slutändan blir. Diablo III anyone?

Nää, tala för dig själv. Du låter ju som ett trotsigt barn som inte får sin regnbågsfärgare klubba.

Underverk skapar man inte på en dag.

Självklart ska man ta tid på sig. Men det är varken lovande eller smart att vara såhär förtegna om det.

Medlem

Men hallå! Hur fan ids ni ens bry er om ett spel som... Jag menar... Half Life är ju som typ Simca... Skit redan när det var nytt. Finns ju massa andra spel som inte andas 80/90-tal. Slappna av å koncentrera er på viktigare saker. GTA V t.ex.

Medlem
Skrivet av Moroder:

Men hallå! Hur fan ids ni ens bry er om ett spel som... Jag menar... Half Life är ju som typ Simca... Skit redan när det var nytt. Finns ju massa andra spel som inte andas 80/90-tal. Slappna av å koncentrera er på viktigare saker. GTA V t.ex.

I found a witch, may I burn her?

Medlem

Hur fan kan man ta tillbaka ett sådant uttalande?

Medlem

Hahaha, gillar hur det går upp och ner sådär. Först ett rykte om att de inte utvecklar Half-Life 3, sedan ett rykte om att de kanske utvecklar det.

Alltså precis som förrut, ingen har den jävlaste aning!

Medlem

Rykte: Ett spelföretag någonstans utvecklar någonting för release någongång.

Eller ännu bättre:

Utvecklingschock då ett företag gör ett spel - releaseattack när som helst!

Spelarna: "Jag har aldrig varit med om något värre!"
Flickvännen: "Mitt liv är förstört - det är en SKANDAL!"

*ring*

- "Ja, vem är det?"
- "Aftonbladet, vill du skriva för oss?"


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Hur orkar folk bry sig? finns mängder med andra bra spel som kommer , ser mer fram emot nästa Left 4 Dead.

Medlem

"Vad jag försökte säga förut (och misslyckades med) är att, vad än Gabe Newell har att säga om projektet, det är den bästa informationen ni kommer få. Han äger företaget och vet vad som händer".

Nyckelord i citatet, "projektet", alltså inte "spelet", utan "projektet". Det är alltså benämnt som ett projekt, alltså ett pågående arbete.

Medlem

Peter Griffin!!!!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Oneone:

Hur orkar folk bry sig? finns mängder med andra bra spel som kommer , ser mer fram emot nästa Left 4 Dead.

För att folk tycker om spelen ? och gärna vill ha en uppföljare ?
Väntade i sex år på förra spelet, nu är väntan betydligt mycket längre.

Förmodligen lär du få vänta tills då på ett left for dead med en grovt uppdaterad, alternativt ny motor också.

Tråkigt med bara rykten dock..

Skribent
Skrivet av Redstar:

"Vad jag försökte säga förut (och misslyckades med) är att, vad än Gabe Newell har att säga om projektet, det är den bästa informationen ni kommer få. Han äger företaget och vet vad som händer".

Nyckelord i citatet, "projektet", alltså inte "spelet", utan "projektet". Det är alltså benämnt som ett projekt, alltså ett pågående arbete.

Han har ingen som helst aning om vad som händer. Det är det enda vi vet. Jag tror ingen har någon som helst aning.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Redstar:

"Vad jag försökte säga förut (och misslyckades med) är att, vad än Gabe Newell har att säga om projektet, det är den bästa informationen ni kommer få. Han äger företaget och vet vad som händer".

Nyckelord i citatet, "projektet", alltså inte "spelet", utan "projektet". Det är alltså benämnt som ett projekt, alltså ett pågående arbete.

Är inte innebörden av ett projekt även att det ska ha ett någorlunda bestämt början och slut. Detta verkar ju vara något de misslyckas kapitalt med.

Aja, vem bryr sig. I slutändan kommer vi ligga på marken med öppna munnar medan Gabe skakar på brösten och sprutar spelet in i våra hjärtan.

Vilken dag, vecka, månad, år eller årtionde är en annan femma.

Medlem
Skrivet av lucifer579:

I slutändan kommer vi ligga på marken med öppna munnar medan Gabe skakar på brösten och sprutar spelet in i våra hjärtan.

lol, wtf


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Moroder:

Men hallå! Hur fan ids ni ens bry er om ett spel som... Jag menar... Half Life är ju som typ Simca... Skit redan när det var nytt. Finns ju massa andra spel som inte andas 80/90-tal. Slappna av å koncentrera er på viktigare saker. GTA V t.ex.

GTA kom 1997, Half-life kom 1998...

12
Skriv svar