Nu: Gamescom

Redaktör
Ponny
Nu: Gamescom

Vi har flyttat. Jag har haft semester. Nu är det Gamescom. Hej Gamescom.

Dagen spenderas således på buss, tåg, tåg, flyg, flyg och tåg. Jag har varken varit i Tyskland eller på Gamescom, så det känns givetvis exotiskt. Däremot har jag pluggat tyska i tre år men kan knappt ett ord (vad gjorde jag egentligen på högstadiet? Hallå!?).

Mitt schema under de kommande dagarna är tjockt – för att uttrycka det milt. Men det jag personligen ser allra mest fram emot är mina timmar med #Beyond och #Witcher 3. De blir nog väldigt fina. Sedan vore det ju helt fantastiskt att bli överraskad/överväldigad/överkörd av något jag aldrig hört talas om. Vi får väl se.

[ia=828579; large]
Witcher 3 är i alla fall ett säkert kort. Goty 2014?

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Nu: Gamescom

Du tar väl med dig allehanda korvar med dig hem om du ändå ska vara i wustens land?


signatur

Videomupp

Skribent
Skrivet av WildThing:

Du tar väl med dig allehanda korvar med dig hem om du ändå ska vara i wustens land?

Finns många länder som kan sin korv bättre än Tyskland. Inget fel på korven, men inget speciellt heller. Polen, Frankrike, Ungern och Spanien är bättre korvländer. BURN.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av WildThing:

Du tar väl med dig allehanda korvar med dig hem om du ändå ska vara i wustens land?

Finns många länder som kan sin korv bättre än Tyskland. Inget fel på korven, men inget speciellt heller. Polen, Frankrike, Ungern och Spanien är bättre korvländer. BURN.

Sausagefest?


signatur
Skribent
Skrivet av Ramrod:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av WildThing:

Du tar väl med dig allehanda korvar med dig hem om du ändå ska vara i wustens land?

Finns många länder som kan sin korv bättre än Tyskland. Inget fel på korven, men inget speciellt heller. Polen, Frankrike, Ungern och Spanien är bättre korvländer. BURN.

Sausagefest?

Jag och min kompis hade korvfest. Rysk senap och polsk korv. Det är något vackert med att dela korv med någon man älskar.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

[http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17322986.ab] och sen sålde ni resterna märkt som svenskt kött! Fy på er!

... kul tajming att direkt efter att ha läst om polsk korv här klicka sig till AF och se om felmärkt polskt kött

Skribent
Skrivet av DrDoom:

[http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17322986.ab] och sen sålde ni resterna märkt som svenskt kött! Fy på er!

... kul tajming att direkt efter att ha läst om polsk korv här klicka sig till AF och se om felmärkt polskt kött

Haha


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av WildThing:

Du tar väl med dig allehanda korvar med dig hem om du ändå ska vara i wustens land?

Finns många länder som kan sin korv bättre än Tyskland. Inget fel på korven, men inget speciellt heller. Polen, Frankrike, Ungern och Spanien är bättre korvländer. BURN.

Min kunskap om stereotypiska saker om länder blev precis omkullkastad.


signatur

Videomupp

1
Skriv svar