Ger ut 21-dagars trials till den som vill ha :D

Medlem
Ger ut 21-dagars trials till den som vill ha :D

Jajemensan, här kommer jag dela ut buddy invites, men bara 3 per month. När man spelar EvE får man ge ut 21-dagars trials till vem man vill och om han/hon börjar spela spelet sedan får man en reward på 30 dagars speltid, så om någon är intresserad av en 21-dagars trial bara skriv er mail här så kommer den så småningom

Så här står det på deras hemsida

Do you have friends that might be interested in exploring the universe of EVE? If you have an active subscription, you can offer them an exclusive 21-day trial.

For each one that subscribes, you?ll earn 30 free days of game time! With the Buddy Program, you can help our community grow by giving your friends the gift of EVE for three full weeks.

Take them under your wing and forge a new corporation, explore the cluster and immerse yourselves in all that EVE has to offer.

Medlem

Jag sitter på 4 konton, så har en 18 trial koder jag med. Så om defifisk får slut så fixas det

Medlem

Går det att köra en trail igen om man redan har ett gammalt konto eller måste jag starta ett nytt konto?

Medlem

Kan bara köra en trial kod per konto. Efter det måste du antingen skapa nytt eller aktivera trial kontot.

Liq
Medlem

jag vill gärna ha en och jag kommer så småningom aktivera ett konto så du lär också få dina 30 dagar
zixliq@gmail.com

tack på förhand!

Medlem

Var och lekte i Eve online 2007, men kändes inte som jag hade tiden då, så tänkte göra ett försök igen. Mer tid, större chans jag fastnar

Cheers!


signatur

Bara gör det.

Medlem

Jag skulle kunna tänka mig att testa igen.

aphael (at) inbox.com


signatur
Medlem

Skickat buddy invites till Liq, Groggo och Gortie.

Medlem

Tack för inbjudan.


signatur
Medlem

Går bra att PMa mig för den som behöver en 21 dagars trial

Medlem

Ja å en polare tänkte prova EVE, så två stycken buddy invites skulle inte sitta fel.

bergh.martin at gmail.com
martin_bergh at hotmail.com

Vet inte om man kan skicka 2 invites till samma epost:P

Medlem

Skickat. Hoppas ni gillar spelet!

Medlem

Jag är jättesugen på att prova EVE-Online igen, testade det för några år sen men hade inte tid att spela just då. Vore skoj att ge det en chans igen Nya expansionen verkar ball!
maila till: robert.andersson[AT]gmail.com

Medlem

Har skickat iväg en. Enjoy!

Medlem

Thx! Ska bli kul att se vad man egentligen minns av det hela, har blivit sjukt pepp igen av att läsa på igen om allt som hänt. Fast det mesta nya verkar väl vara för äldre spelare, inte så mycket nytt för oss noobs?

Medlem

Det enda som gör en till noob i EVE är ens skicklighet. Skillpoints spelar inte så stor roll då det alltid finns roller att fylla, även hos de "stora pojkarna".

Medlem
Skrivet av dr00l:

Det enda som gör en till noob i EVE är ens skicklighet. Skillpoints spelar inte så stor roll då det alltid finns roller att fylla, även hos de "stora pojkarna".

Det här är EVEs största styrka. Tyvärr är det alldeles för få som inser detta, till och med gamla veteraner kan få detta om bakfoten.

Det är som dr00l skriver, det är bara det att inte alla företag i EVE praktiserar det. Så om någon stänger dörren för att du har få Skill Points är det alltid någon annan som håller den öppen för dig.

Medlem

Hejsan, jag vill gärna ha en trial-code om det finns några kvar. Spelade lite grann för typ 3 år sedan och har blivit sugen på att testa igen.

Skicka gärna till abacrombied at gmail . com

Tack!

Edit: Tack för koden, ska sätta igång i helgen! Strålande!

Medlem

Skickat. Hoppas ni fastnar!

Medlem

Jag vill också ha en! Vill fan lära mig spela Eve online för jag tycker det ser phet kul ut :)7

Skicka till selander.mattias@gmail.com

Medlem
Medlem
Skrivet av dr00l:

Skickat!

Fick den. Tack så mycket Har testar Eve online innan men skitit i det för det är så svårt men kan fan i mig inte låta bli att testa eve igen för det är något som dra mig till spelet Ska fan försöka lära mig spela det asså :>

Medlem

Helt rätt inställning.

Försök hitta ett corp som gärna tar hand om nya spelare, det är A och O i EVE att ha ett vettigt corp enligt mig för det är där man lär sig mest och har roligast helt enkelt.

Medlem

Japp har kollat lite. Vill hitta en corp som är vänliga och hjälper nya människor i spelet. Som lixom har tålamod att man kan inte fattar allt Är inte efterbliven eller så jag spelar väldigt mycket men Eve online är inte sånt jag är vann vid så kanske inte fattar allt på en gång Så just därför hade det varit fint med ett bra hjälp corperation Tyckte jag läst något on SAE academy eller nått sånt. Får väll höra med dom när jag väll är online

Medlem

Det här är ett bra exempel på att EVE har ett av det absolut bästa communityn här ute. Tummen upp till EVE Folket!

Har varit inne och ute i EVE många gånger, aldrig fastnat, känns som att jag är för dum för att fatta något. Men jag har alltid älskar EVE och allt omkring det, men som ovan nämnt, aldrig riktigt haft tiden. Men jag försöker göra allt för att stötta det! Och är galet sugen på att testa igen. Håller dock precis på att flytta, men när det är gjort och jag har landat ( i helgen wooho ) så ska jag göra ett nytt försök! Hör av mig och ser efter om det finns koder kvar!

Cheers!


signatur

Niet.

Medlem

Jag har alltid koder. Bara slänga era e-mails i ett privat meddelande så skickar jag en.

För alla som väljer att förlänga sina konton efter trial-tiden kommer jag även att skänka en trevlig summa ISK som startkapital.

selle blev min första rekryt som fick erfara detta, grattis till honom han är nu hooked!

Medlem

Hej! Någon som har lust att skicka en invite? Vore grymt kul att testa igen! Är sugen som sjutton!


signatur

Niet.

Medlem
Medlem

Tack! Mycket vänligt!


signatur

Niet.

Medlem

undrar om nån kunde skicka en invite=) skulle vilja ha lite hjälp och en "Guild chat" att förbränna tiden i när man lvlar=) Jag är en totall eve nab aldrig gett spelet chansen som den förtjänar till nu=)

12
Skriv svar