Du kan testa Battlefield 4-betan i oktober

Medlem
Du kan testa Battlefield 4-betan i oktober

Ni menar demo? Ser fram emot det i alla fall.

Medlem

Samma månad som det släpps?

Medlem

Haha, expansion vid release, härligt!

Medlem

Jahapp... Jag fick först e-post jag blivit inbjuden till alphan. Dagen efter kom ett till meddelanden och skrev att det var ett misstag...

Twittra till dem att det var högst oprofessionellt och fick svar de var så ledsna så.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Jahapp... Jag fick först e-post jag blivit inbjuden till alphan. Dagen efter kom ett till meddelanden och skrev att det var ett misstag...

Twittra till dem att det var högst oprofessionellt och fick svar de var så ledsna så.

haha samma här !

Medlem

Hahaha Beta samma månad som det släpps?! då är de ju fan demo.....
Hoppas dom har fixat den urusla netcoden...!


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem
Skrivet av Byzzan:
Skrivet av Marwin88:

Hahaha Beta samma månad som det släpps?! då är de ju fan demo.....
Hoppas dom har fixat den urusla netcoden...!

Det släpps den sista september...

Sista oktober*

Medlem
Skrivet av Zerofrosty:
Skrivet av Remus:

Jahapp... Jag fick först e-post jag blivit inbjuden till alphan. Dagen efter kom ett till meddelanden och skrev att det var ett misstag...

Twittra till dem att det var högst oprofessionellt och fick svar de var så ledsna så.

haha samma här !

Samma här med....

Medlem

helt plötsligt fick man för sig behöver nog en ny dator.

Medlem

Redan trött på bf4, massa snack som med förra spelet.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:

Redan trött på bf4, massa snack som med förra spelet.

Hype finns alltid med alla spel som ska släppas.
skillnaden är nu att BF3 episka fail inte ska upprepas.

Medlem

Börjar se riktigt bra ut det här ! Kanske ska förboka ändå

Skribent
Skrivet av Marwin88:

Hahaha Beta samma månad som det släpps?! då är de ju fan demo.....
Hoppas dom har fixat den urusla netcoden...!

Vi får väl anta att de samlar in information för framtida patchar. Sedan kan vi ju diskutera vad skillnaden mellan demo och beta är nu för tiden.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:

Redan trött på bf4, massa snack som med förra spelet.

Kanske ska testa spelet innan vi dömer ut det helt, eller ?

Medlem
Skribent
Skrivet av Staffan:

HATAR EA!

Jag hatar krig och orättvisor. Fast mest när barn far illa.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Marwin88:

Hahaha Beta samma månad som det släpps?! då är de ju fan demo.....
Hoppas dom har fixat den urusla netcoden...!

Vi får väl anta att de samlar in information för framtida patchar. Sedan kan vi ju diskutera vad skillnaden mellan demo och beta är nu för tiden.

Beta = du betalar för ett demo.

Demo = gratis.

Så jag ser på det när det gäller triple-A titlar iaf.

Medlem

Fast battlefield 3 körde att Alphan var någon prealpha, Betan var alpha och releasen var beta, med tanke på hur trasigt bf3 var på release. Hoppas att detta inte blir lika trasigt på release

Medlem

bugfield4 inc

Medlem

Tyckte mig se kubra där i mitten nånstans, nice:) Omkring 1:13.

Medlem

Ser snyggt ut

Gillar inte att man saxat UI:t från 3an. dice bör utgå fån 2:ans UI istället för Bad Company.

Sen är det synd att man sabbar det annars förträffliga BF temat med en massa distat static oljud.
Det är varken coolt eller nyskapande, bara korkat.

Battle log är väl inte sådär jättesexigt heller

IMO såklart...;)


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem

Jag kan fortfarande inte starta och spela den sista expansionen "End Game", i BF3. Laddningen bara stannar, rutan är svart, och jag måste till slut avbryta. Alla andra banor fungerar.
Har uppdaterat drivrutinerna till grafikkortet, (GeForce GTX580. Win7. DX11.)
Läste i forum att fler har samma problem. Vore trevligt med en patch från Dice kanske, som gör att alla kan spela End Game.
Finns det annars någon som har ett tips på lösning på detta problem?


signatur

autograph

Medlem

Jahopp, det blir som med BF3, en ren och skär demo. Så upplever ni buggar/krascher i "betan" så förvänta er att åtminstånde krascherna kommer finnas kvar i den släppta versionen a ´la BF3..det mesta som ändrades under och strax efter betan var balansen på vapen och utrustning


signatur

Game long and prosper

Medlem
Medlem
Skrivet av flopper:
Skrivet av PurreSnurre:

Redan trött på bf4, massa snack som med förra spelet.

Hype finns alltid med alla spel som ska släppas.
skillnaden är nu att BF3 episka fail inte ska upprepas.

Hoppas kan man ju alltid men så länge folk fortsätter förhandsboka spelen som vilda för att få lite Day 1 DLC, så länge folk gärna betalar fullpris utan att ens bry sig om spelet är bra, finns ingen anledning för EA/Dice att plöja ner pengar på att fixa spelet i onödan, det kan göras sen om de orkar...

Medlem

Spelet är inte ens släppt ännu och de har redan planerat 5st dlc's. Vet inte riktigt om man ska skratta eller gråta över den informationen.. Varför kan de inte fixa till spelet ordentligt och skjuta fram släppet så alla dessa expansionen kan vara med ifrån början så man inte behöver betala mer sen?


signatur
Medlem
Skrivet av autograph:

Jag kan fortfarande inte starta och spela den sista expansionen "End Game", i BF3. Laddningen bara stannar, rutan är svart, och jag måste till slut avbryta. Alla andra banor fungerar.
Har uppdaterat drivrutinerna till grafikkortet, (GeForce GTX580. Win7. DX11.)
Läste i forum att fler har samma problem. Vore trevligt med en patch från Dice kanske, som gör att alla kan spela End Game.
Finns det annars någon som har ett tips på lösning på detta problem?

Testat reparera installationen? Bör väl gå att ta bort expansionen från origin och sedan ladda ner/installera den igen.

Medlem

helvete också.. jag som inte hade tänkt köpa bf4 på release men nu såg man trailern och ville spela direkt. vill inte råka ut för samma skit som förra gången med premium, köpa samma spel två gånger

Medlem
Skrivet av MrStrange:

Spelet är inte ens släppt ännu och de har redan planerat 5st dlc's. Vet inte riktigt om man ska skratta eller gråta över den informationen.. Varför kan de inte fixa till spelet ordentligt och skjuta fram släppet så alla dessa expansionen kan vara med ifrån början så man inte behöver betala mer sen?

Så du menar att det vore helt okej att dom skjuter på BF4 i 1½ år till och släpper spelet 2015 bara för att du skall slippa välja om du ska köpa alla expansionerna eller inte?

12
Skriv svar