Inaktiv
nublet <-

Resubbade igår mitt gamla trial konto efter 7 månader. Tänkte försöka ge det en ärlig chans igen o hoppa på min gamla karaktär.

Jag tänkte mest, hur lång tid brukar det normalt sett ta innan man kan få hänga med på pvp operations o se lite action o faktiskt kunna bidra till sitt corp?

Just nu kör jag lite nybörjar cruisers och destroyers.. lite osäker på vad som är skillnaden mellan dom. Har verkligen glömt av allt sånt där. Ser mig själv köra lite tyngre skepp o beskydda, några tips på vad man skall sträva efter då?

Finns det något corp där ute som vill lära upp en ny spelare? Kan anpassa mig rätt bra efter corpets behov. (Har för övrigt ganska många års erfarenhet av mmo's)

Medlem

Hej

Kan ta nån dag bara för att kunna kontribuera

tacklers till exempel, tar inte alls lång tid att träna till

Små snabba skepp som kan använda stasis webbifiers och Warp Scramblers för att hålla målen immobila

kOlla runt lite på eveonline forumena, finns massor av corps som tar in nya snubbar

/Eriand

Medlem

Kolla in Agony Empire. de brukade ta in low sp folk och lära dom hur man klarar sig i pvp. hadde rätt schyssta pvp skolor för folk som inte är med i corpet också fast de kostar isk.


signatur

jepp du gissade rätt! jag är dysslektiker.

Medlem

Du har SAE-Academy annars. SAE's egna skola för nya spelare. (Svenskar alltså)

http://www.fz.se/forum/thread.php?id=57703

Vet inte hur det står med skillbooks och skepp nu för tiden. Men det är bara att fråga dom.

1
Skriv svar