Playstation 4 – vi har ett datum!

Robot
Playstation 4 – vi har ett datum!
Medlem
Playstation 4 – vi har ett datum!

Tack och lov att dom äntligen avslutade konferensen . Indie, Indie Movie, Indie , Indie , Movie, and some psvita.

Medlem
Medlem

Ps4 i över 30 länder i år, haha fint fint i jämförelse mot Xbox 13...^^

Medlem

Lagom till skatteåterbäringen!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Gaara:

Ps4 i över 30 länder i år, haha fint fint i jämförelse mot Xbox 13...^^

32 för att vara exakt. Men vi vet inte med 100% säkerhet att Sverige är med bland dem.

Medlem
Skrivet av shiko:
Skrivet av Gaara:

Ps4 i över 30 länder i år, haha fint fint i jämförelse mot Xbox 13...^^

32 för att vara exakt. Men vi vet inte med 100% säkerhet att Sverige är med bland dem.

Enligt Webhallen ingår Sverige och Danmark.

Medlem
Skrivet av shiko:
Skrivet av Gaara:

Ps4 i över 30 länder i år, haha fint fint i jämförelse mot Xbox 13...^^

32 för att vara exakt. Men vi vet inte med 100% säkerhet att Sverige är med bland dem.

"Gamereactor has talked to Nordisk Film Interactive, who manages the PlayStation 4 sales in the Nordic countries, and they promise that PS4 will be sold here this year." "Nordic countries. Which includes Denmark, Iceland, Finland, Norway, Sweden, the Faroe Islands, Greenland, Svalbard and Åland Islands."

Medlem

Någon som har tips på vart man bör boka denna? Man vill ju ha den så tidigt som möjligt...

Skribent
Skrivet av Mimer:

Någon som har tips på vart man bör boka denna? Man vill ju ha den så tidigt som möjligt...

Webhallen har ju en historia av att skicka ut saker lite för tidigt

Men, hallå! Fyra dagar efter löning!


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Dear Santa..


signatur
Medlem

Wohoo!


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Thunderhawk:
Skrivet av shiko:
Skrivet av Gaara:

Ps4 i över 30 länder i år, haha fint fint i jämförelse mot Xbox 13...^^

32 för att vara exakt. Men vi vet inte med 100% säkerhet att Sverige är med bland dem.

"Gamereactor has talked to Nordisk Film Interactive, who manages the PlayStation 4 sales in the Nordic countries, and they promise that PS4 will be sold here this year." "Nordic countries. Which includes Denmark, Iceland, Finland, Norway, Sweden, the Faroe Islands, Greenland, Svalbard and Åland Islands."

Låter bra det, nu är 29:e spikat i kalendern. Blir till att provianterna några 24-pack cola och tilltugg någon dag innan så man är redo att låsa in sig någon vecka eller så:D

Nu vill jag bara se en fullständig lista över vilka spel som kommer dag 1

Medlem

haha microsoft har redan förlorat .. dom måste ha blivit totalt hjärndöda.... inför julhandeln å allt..

Medlem

Tar nog ledigt där några dagar gör jag

Medlem

Vilka muppar Microsoft e. Sony levererar ju fan till Grönland och de lyckas inte ens leverera till de länder som gör spelen till deras jävla shietbox. Och nej jag e inte en Sony fanboy. Jag har både Xbox och Xbox 360 under tvn

Medlem

Detta gillar inte Microsoft. Kan varken se filmen eller kommentera därför att Internet Explorer 10 MUI anser att bägge sakerna är farlig kod som kan skada datorn och för att skydda mig stänger sidan

Fick ta omvägen över Firefox.


signatur

Det var detta...

Medlem

Är det inte tillgången på konsoller som är det viktiga? Kommer alla som vill ha en till jul få en?

KoP
Medlem
Skrivet av SWEBarb:

haha microsoft har redan förlorat .. dom måste ha blivit totalt hjärndöda.... inför julhandeln å allt..

Ja, för deras verksamhet står och faller med att vi inte får Xbox One till jul i skandinavien.

Medlem

Fler än mig som tycker dessa anonsment mer och mer liknar frikyrkomöten? Jag vet inte men tror att Jobs var först att sätta agendan.


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av billybob:

Är det inte tillgången på konsoller som är det viktiga? Kommer alla som vill ha en till jul få en?

Är nog säkrast att förboka


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Lagom till skatteåterbäringen!

Eh what? Deklarerade du igår eller?

Medlem
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av Pjotor:

Lagom till skatteåterbäringen!

Eh what? Deklarerade du igår eller?

Jag bor i Finland och får återbäringen fjärde december, tänkte inte på att det är annat system hos er.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av Pjotor:

Lagom till skatteåterbäringen!

Eh what? Deklarerade du igår eller?

Jag bor i Finland och får återbäringen fjärde december, tänkte inte på att det är annat system hos er.

Haha det förklarar saken

Inaktiv
Skrivet av KoP:
Skrivet av SWEBarb:

haha microsoft har redan förlorat .. dom måste ha blivit totalt hjärndöda.... inför julhandeln å allt..

Ja, för deras verksamhet står och faller med att vi inte får Xbox One till jul i skandinavien.

Knappast, men ett vinsttillfälle där man missar många miljarder.

Medlem

29:e November, låter toppen, blir en tidig julafton *Gnuggar händerna*

Medlem
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av Pjotor:

Lagom till skatteåterbäringen!

Eh what? Deklarerade du igår eller?

Dem som äger företag, bostadsrätt, och aktier m.m. brukar få sin skatteaterbärgning långt senare på året.

Inaktiv
Skrivet av joimy85:

Tack och lov att dom äntligen avslutade konferensen . Indie, Indie Movie, Indie , Indie , Movie, and some psvita.

mm värdelös konferens

Medlem

29de November är för övrigt en Fredag. Gott!

ZF
Medlem
Skrivet av stormense:

Fler än mig som tycker dessa anonsment mer och mer liknar frikyrkomöten? Jag vet inte men tror att Jobs var först att sätta agendan.

det var ju inte särskilt uppiskat denna gång, både publik och talare var relativt dämpade. ingen "developers!" direkt..

men Jobs känns passande för varje formatkrig på nått vis.

12
Skriv svar