Lalla runt med riktigt avatar?

Inaktiv
Lalla runt med riktigt avatar?

Sitter o spelar WAR just nu, men mycket ändras hela tiden till det sämre, så jag funderade.. OM jag lägger ner WAR i framtiden så blir Eve ett givet spel. Har kört genom 2 st trials, och gillar det skarpt men Warhammer fick mig på andra banor just då.

Jag tänkte mer i framtiden.. slöläste för något tag sen att dom jobbar med riktiga avatars, att man skall kunna springa runt på stationer o sånt? Var det bara skitsnack eller finns det det nåt sånt under utveckling?

Medlem
Skrivet av Pzykbryt:

Sitter o spelar WAR just nu, men mycket ändras hela tiden till det sämre, så jag funderade.. OM jag lägger ner WAR i framtiden så blir Eve ett givet spel. Har kört genom 2 st trials, och gillar det skarpt men Warhammer fick mig på andra banor just då.

Jag tänkte mer i framtiden.. slöläste för något tag sen att dom jobbar med riktiga avatars, att man skall kunna springa runt på stationer o sånt? Var det bara skitsnack eller finns det det nåt sånt under utveckling?

Det är under utveckling för fullt. Kan komma att släppas till sommaren, fast med troligt att släppas till höst/vintern
Finns redan en tråd om det


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv

Grymt! Kan man läsa mer om det någonstans? Har det släpps några screenshots?

Medlem

släppts några screenshots till det. Sök på eve-online ambulation på google.. Borde hitta något.
Dock är det ju bara en social del i EVE än så länge. Sen får man se inför framtida uppdateringar om dom utvecklar det mer.

Medlem

Det finns ju en eller ett par rätt genomgående videos med gameplay från ambulation som spelades in på förra årets fanfest. Ska se om jag kan hitta...

Edit: Hittade, men jag har inget som spelar upp .mov för tillfället men jag tror att det var den.

Här finns lite till från Fanfest 2008.

Medlem

älska ccps bandbredd 2.5MB/s <3

Inaktiv

Var på förra FanFest där man fick prova på att just lalla runt med avatarerna på stationerna, så visst jobbar dom med det.

Det som vi fick prova var ju någe av ett pre alfa stadie, dom har lång väg att gå men av vad jag såg och kunde göra med det så kan det bli någe fint grymt av det hela.

CCP's smått galna ide av detaljerikedom finns även i detta, men samtidigt så fattar jag inte deras grejen med att kunna se sin avatar utifrån när dom satsar på en mer "verklig" atmosfär, att vi ser våra rymdskepp utifrån förklaras med att vi har kamera drones ute och vi är i våra pods, hur dom förklarar denna vy när vi är utanför podden blir intressant å höra

1
Skriv svar