Watch Dogs blir film – ny trailer från spelet

Robot
Medlem
Watch Dogs blir film – ny trailer från spelet

Och hur många filmer gjorda på spel är bra? Visst dom blir bättre och bättre. Får väl se vad resultatet blir..

Medlem
Skrivet av Smoo87:

Och hur många filmer gjorda på spel är bra? Visst dom blir bättre och bättre. Får väl se vad resultatet blir..

Ja filmer av Uwe Boll är väl inget att hänga i granen, nu blir det högre budget, bättre skådespelare och säkerligen bättre manus.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av Smoo87:

Och hur många filmer gjorda på spel är bra? Visst dom blir bättre och bättre. Får väl se vad resultatet blir..

Ja filmer av Uwe Boll är väl inget att hänga i granen, nu blir det högre budget, bättre skådespelare och säkerligen bättre manus.

Äsch, jag gillade Postal. Hade, till skillnad från Bolls andra rullar, självdistans.

Medlem
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av Smoo87:

Och hur många filmer gjorda på spel är bra? Visst dom blir bättre och bättre. Får väl se vad resultatet blir..

Ja filmer av Uwe Boll är väl inget att hänga i granen, nu blir det högre budget, bättre skådespelare och säkerligen bättre manus.

Snacka inte skit om postal . Nej men min åsikt är som så att filmer gjorda på spel oftast inte är mycket att hänga i julgranen. Visst på senare år verkar det bara bli bättre, men jag väljer ändock att inte ha några stora förhoppningar så man slipper bli besviken

Medlem

spielberg + halo, allt jag kan tänka på är att han kommer att på något sett få in en familj som man kommer få följa till största delen i serien =_=


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

@1:33 "Now it is time to wig up". Count me and my peruk in, säger jag bara

Medlem

Ja, tyvärr är det få spel som blivit bra film. :/


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Ja, tyvärr är det få spel som blivit bra film. :/

ja men dom senaste resident evil filmerna var ju skitbra å alone in the dark är ju en klassiker i stil med citizen kane xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Jag väntar fortfarande på shadow of the colossus filmen.....

Medlem

Jag tror det när jag ser det... Bioshock filmen var sjukt lovande en gång i tiden. Skulle skrivas av Gladiator/Aviator författaren och regisseras av Gore Verbinski. Sedan backade studio för de ville inte lägga 160 miljoner. Då drog regissör sig ur osv.

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

spielberg + halo, allt jag kan tänka på är att han kommer att på något sett få in en familj som man kommer få följa till största delen i serien =_=

Så du menar att Saving Private Ryan fick man följa en hel familj hela tiden? Spielbergs filmer är extremt bra tycker jag och om Spielberg gör något kan man förvänta sig väldigt mycket Drama och så.


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem
Skrivet av electric8:
Skrivet av cute_ninja:

spielberg + halo, allt jag kan tänka på är att han kommer att på något sett få in en familj som man kommer få följa till största delen i serien =_=

Så du menar att Saving Private Ryan fick man följa en hel familj hela tiden? Spielbergs filmer är extremt bra tycker jag och om Spielberg gör något kan man förvänta sig väldigt mycket Drama och så.

så länge han håller sig långt irån det han gjorde i terra nova och falling skies är jag nöjd, jag är ju en sån där grottmänniska som vill ha 70% action och 30% karaktärbyggande, inte 30% action xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cute_ninja:
Skrivet av electric8:
Skrivet av cute_ninja:

spielberg + halo, allt jag kan tänka på är att han kommer att på något sett få in en familj som man kommer få följa till största delen i serien =_=

Så du menar att Saving Private Ryan fick man följa en hel familj hela tiden? Spielbergs filmer är extremt bra tycker jag och om Spielberg gör något kan man förvänta sig väldigt mycket Drama och så.

så länge han håller sig långt irån det han gjorde i terra nova och falling skies är jag nöjd, jag är ju en sån där grottmänniska som vill ha 70% action och 30% karaktärbyggande, inte 30% action xD

oh herregud nu falling skies är ju katastrof.


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

1
Skriv svar