Infamous: Second Son har fått en ny häftig trailer

Robot
Infamous: Second Son har fått en ny häftig trailer
Medlem
Infamous: Second Son har fått en ny häftig trailer

Blir nog ballt Gillar de gamla inFamous

ELF
Medlem

Synd att det är PS exklusivt, för det ser faktiskt ut att vara skoj.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Man märker att Sony verkligen försöker pusha fram Sucker Punch som en av deras viktigare spelutvecklare. De vill att de ska nå samma nivå som Naughty Dog och Santa Monica ligger på.

Av deras utveckling från Sly 1 till det här så måste jag säga att det ser ut som att de bara blir bättre och bättre.

Medlem

Är det bara hos mig som det här spelet inte väcker minsta lilla vill-ha-begär över huvud taget?
Tycker huvud-karaktärs-grabben ser heltöntig ut.

Medlem
Skrivet av pubisboy:

Är det bara hos mig som det här spelet inte väcker minsta lilla vill-ha-begär över huvud taget?
Tycker huvud-karaktärs-grabben ser heltöntig ut.

Jag håller med dig om att Delsin ser ut som en förvuxen tonåring som försöker se cool ut och har en likadan personlighet men jag är fortfarande taggad inför spelet och vem vet han kanske växer upp lite i spelet

Medlem
Skrivet av pubisboy:

Är det bara hos mig som det här spelet inte väcker minsta lilla vill-ha-begär över huvud taget?
Tycker huvud-karaktärs-grabben ser heltöntig ut.

Bedömer du böcker efter omslagen också?

Nåja, Cole i de tidigare spelen såg väl inte så "häftig" ut heller men spelen lyckades ganska bra med att vara roliga ändå.

Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av pubisboy:

Är det bara hos mig som det här spelet inte väcker minsta lilla vill-ha-begär över huvud taget?
Tycker huvud-karaktärs-grabben ser heltöntig ut.

Bedömer du böcker efter omslagen också?

Nåja, Cole i de tidigare spelen såg väl inte så "häftig" ut heller men spelen lyckades ganska bra med att vara roliga ändå.

Jag bedömer spelet efter vad som har visats av det hittils och tycker det ser väldigt väldigt "meh"-ut.
But that's me.

Medlem

Kanske får ta hem inFamous 2 (?) som man fick gratis med PS+ igen och ge det en ny chans. Provade lite hastigt en timme eller så första gången jag tog hem det, men gav det ingen ordentlig chans.

Måste nästan lära mig gilla spelet så man har något att gibba på ps4an sen

1
Skriv svar