Se Sonys presskonferens direkt på FZ

Medlem

Here we go!!!! Tagg tagg

Medlem

har dom lite problem med bilden? Kändes inte helt rätt med bara en massa musik...


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Haha sköna zooms

Medlem

Kameramannen kan sina grejer märks det.


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

Han som snackar. Han är ju typ, sämst.....

Medlem

Sjätte December, GT6! Woohooo!

Medlem

Hur går jag tillbaka till början? Det finns ju ingen progressbar...

Medlem

Kan dom sluta zooma ut över publiken under gameplay/trailers j*vla idioter...... -_-


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Shadow of the Beast!

Medlem
Skrivet av Fezk:

Kan dom sluta zooma ut över publiken under gameplay/trailers j*vla idioter...... -_-

Tänkte precis skriva detsamma. Hur tänkte dom när dom tyckte den här lösningen var en bra idé?

Medlem

Ok .. shadow of the beast. Intressant att se hur det blir :). Jag tycker om indie. Men hoppas det kommer lite annat nu oxå

Medlem

29:e november alltså


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

29de November!!! Niiiice!

Medlem

29 Nov, nu är frågan är Sverige med i lanseringsländerna?


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Inte supertaggad, men det handlade om SPEL och inte TV. Och som han sa, som vissa andra som ändrar sig hela tiden så har Sony inte gjort det. Om dom kan leverera en bra upplevelse så blir det Sony alla dagar i veckan. Annars blir det väl bara PC denna generation. Men jag tror på Sony (Y)

Inaktiv

Fyfaaan vilken dålig konferens. Sades inte mycket...

Medlem
Skrivet av Ctrl:

29 Nov, nu är frågan är Sverige med i lanseringsländerna?

Skrivet av Ctrl:

29 Nov, nu är frågan är Sverige med i lanseringsländerna?

Som jag fatta det så är det HELA Europa. Behöver inte vara så, men så var det iaf som jag uppfattade det

Medlem

Sony's taktik har varit att lansera över hela Europa. Istället för att skippa enskilda länder så har de istället sagt stopp för förbokningar.

Vilket jag tycker är sympatiskt, det gör att alla länder behandlas lika(även om de naturligtvis allokerat olika mängder PS4or beroende på hur stort landet är).

M$ taktik är att bara pissa på mindre länder.

Medlem

På IGN hemsida står det 29 november Europa och 15 november US Kanada

KoP
Medlem
Skrivet av Sethernis:

Sony's taktik har varit att lansera över hela Europa. Istället för att skippa enskilda länder så har de istället sagt stopp för förbokningar.

Vilket jag tycker är sympatiskt, det gör att alla länder behandlas lika(även om de naturligtvis allokerat olika mängder PS4or beroende på hur stort landet är).

M$ taktik är att bara pissa på mindre länder.

Precis som Sony gjorde vid launchen av PS3 menar du?

Medlem

Föga impronerande, de visade inget unikt. Ingen som reflekterat över att PS4 faktiskt inte tillför någonting?

Medlem

Enda spel som såg intressant ut var Rime.

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Sethernis:

Sony's taktik har varit att lansera över hela Europa. Istället för att skippa enskilda länder så har de istället sagt stopp för förbokningar.

Vilket jag tycker är sympatiskt, det gör att alla länder behandlas lika(även om de naturligtvis allokerat olika mängder PS4or beroende på hur stort landet är).

M$ taktik är att bara pissa på mindre länder.

Precis som Sony gjorde vid launchen av PS3 menar du?

PS3-launchen var en flopp, Sony lärde sig av det. M$ gick åt andra hållet.

12
Skriv svar