Du kan testa Battlefield 4-betan i oktober

Medlem
Skrivet av Khorney:
Skrivet av MrStrange:

Spelet är inte ens släppt ännu och de har redan planerat 5st dlc's. Vet inte riktigt om man ska skratta eller gråta över den informationen.. Varför kan de inte fixa till spelet ordentligt och skjuta fram släppet så alla dessa expansionen kan vara med ifrån början så man inte behöver betala mer sen?

Så du menar att det vore helt okej att dom skjuter på BF4 i 1½ år till och släpper spelet 2015 bara för att du skall slippa välja om du ska köpa alla expansionerna eller inte?

om det skulle innebära att jag får ett ännu mer polerat spel med mer innehåll utan att behöva betala det dubbla för material de redan vet att de ska göra innan själva spelet i sig ens är släppt så, ja.


signatur
Medlem
Skrivet av PaperPlane:

Ni menar demo? Ser fram emot det i alla fall.

Skrivet av Marwin88:

Hahaha Beta samma månad som det släpps?! då är de ju fan demo.....
Hoppas dom har fixat den urusla netcoden...!

Loadtest ju.

Medlem
Skrivet av Remus:

Jahapp... Jag fick först e-post jag blivit inbjuden till alphan. Dagen efter kom ett till meddelanden och skrev att det var ett misstag...

Twittra till dem att det var högst oprofessionellt och fick svar de var så ledsna så.

Vafan, samma sak hände mig, blev själv sjukt besviken när jag fick andra mailet
Men men, två månader går förhoppningsvis snabbt :>

Medlem

Stridsbåt 90H för bövelen !!, fick några sköna flashbacks från forna dagar.
Baguetten samtycker å det grövsta !
Undrar om det går att öppna luckorna i fören och göra våldsam landstigning, då skulle alla våta drömmar besannas.

Medlem

Hoppas man slipper dessa buggar som BF3 hade ibörjan tror Tehran Highway var rätt så ospelbar mapp ett bra tag om jag inte missminner mig att den laggade satan för alla.

Medlem
Skrivet av Khorney:
Skrivet av autograph:

Jag kan fortfarande inte starta och spela den sista expansionen "End Game", i BF3. Laddningen bara stannar, rutan är svart, och jag måste till slut avbryta. Alla andra banor fungerar.
Har uppdaterat drivrutinerna till grafikkortet, (GeForce GTX580. Win7. DX11.)
Läste i forum att fler har samma problem. Vore trevligt med en patch från Dice kanske, som gör att alla kan spela End Game.
Finns det annars någon som har ett tips på lösning på detta problem?

Testat reparera installationen? Bör väl gå att ta bort expansionen från origin och sedan ladda ner/installera den igen.

- Tack för svar och tips. Har redan provat det tre gånger. Jag kan tyvärr inte starta "End Game".


signatur

autograph

Medlem

Jaha, så spelet säljs i installationer? Så vill man ha kompletta spelet får man köpa till alla delar så spelet kostar egentligen närmare 1000:- än 500:-
Glöm det.

Medlem

Undra om de läst mina gnälliga kommentarer om dynamiskt väder under åren? ;D
Gjorde iaf att det blir köp för min del! Samt amfibiestrid..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

China rising expansion? Redan innan det släpps?

Intressant

Medlem
Skrivet av blohm:

China rising expansion? Redan innan det släpps?

Intressant

Samma med BF3 dem som förbokade Limited Edition fick ju lite extra vapen/dräkter till gubben samt Back to karkand vid release

12
Skriv svar