Första bilderna från Dead Island: Epidemic

Robot
Första bilderna från Dead Island: Epidemic
Medlem
Första bilderna från Dead Island: Epidemic

Nu har det gått för långt.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Det här verkar tyvärr inte bli så kul /:

FM-guru
F.d. Sisyr
Medlem

Hur kan man avgöra om ett spel blir kul eller inte utav några bilder?


signatur
Medlem

Moba + Z = Zomba?
Borde det inte vara ZMOBA.


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:

Moba + Z = Zomba?
Borde det inte vara ZMOBA.

Fast jag vill minnas att dom kallar det ett Zombie Online Multiplayer Battle Arena.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Fan, inte ett till Moba......

Övermättad marknad och alla är likadana men med olika skins/ljussättning. Fast jo, samma kan man väl säga om alla genrer och spel.


signatur

Nä men, annars då?

Medlem

HAHA vad hände här O.o????????? HAHAHAHAHA. Skumt att gå från en sak till något annat O_O! Vågat... Vågat....

Die, zombies, die!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Alla dessa moba spel. Har aldrig och kommer antagligen fatta det roliga med dom. Dota 2, LOL och allt vad dom heter. Nej tack, nope.

Medlem
Skrivet av Boomer:
Skrivet av Annanaz:

Moba + Z = Zomba?
Borde det inte vara ZMOBA.

Fast jag vill minnas att dom kallar det ett Zombie Online Multiplayer Battle Arena.

Det är ungefär som att säga "det är inte ett MMORPG Det är ett OMMRPG" Online massive multipl... Fan håll er till standarden.


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av Boomer:
Skrivet av Annanaz:

Moba + Z = Zomba?
Borde det inte vara ZMOBA.

Fast jag vill minnas att dom kallar det ett Zombie Online Multiplayer Battle Arena.

Det är ungefär som att säga "det är inte ett MMORPG Det är ett OMMRPG" Online massive multipl... Fan håll er till standarden.

Namnet är ologiskt i vilket fall, kan vi inte hitta på ett mer beskrivande namn på genren till exempel LD (Lane defence) eller något liknande.

1
Skriv svar