XCOM: Enemy Within expanderar spelet

Medlem
Skrivet av KaptenKanel:
Skrivet av phi:
Skrivet av Decado:
Skrivet av phi:

Nu blev jag ju sugen på att köra igång en genomspelning på Impossible Ironman men jag höll fan på att bli galen på spelet sist. Tyckte att det var ett stort hopp från Classic till Impossible.

Någon som har lyckas klara det på Impossible?

Inte på Impossible, tog säkert 20 försök på Classic tills jag lyckades få en bra start.
Men min motivation tvärdog i Julas när min Colonel support hamnade i "bleeding out" läge.
Tog mig 2 rundor att få dit min medic backup...då var kroppen borta !!.
Startat det några gånger när det patchas men kroppen är fortfarande borta.
Som sagt, galen är bara förnamnet.

Jag har klarat spelet på Impossible men inte Impossible Ironman. Det räcker med att missbruka save/load-knappen för att klara det på Impossible

nej men vafan! detta spel får inte spelas utan ironman!

Just så.


signatur

// P

Medlem
Skrivet av eublepharis:
Skrivet av KaptenKanel:
Skrivet av phi:
Skrivet av Decado:
Skrivet av phi:

Nu blev jag ju sugen på att köra igång en genomspelning på Impossible Ironman men jag höll fan på att bli galen på spelet sist. Tyckte att det var ett stort hopp från Classic till Impossible.

Någon som har lyckas klara det på Impossible?

Inte på Impossible, tog säkert 20 försök på Classic tills jag lyckades få en bra start.
Men min motivation tvärdog i Julas när min Colonel support hamnade i "bleeding out" läge.
Tog mig 2 rundor att få dit min medic backup...då var kroppen borta !!.
Startat det några gånger när det patchas men kroppen är fortfarande borta.
Som sagt, galen är bara förnamnet.

Jag har klarat spelet på Impossible men inte Impossible Ironman. Det räcker med att missbruka save/load-knappen för att klara det på Impossible

nej men vafan! detta spel får inte spelas utan ironman!

Just så.

It is known.

Medlem

Sweet! Jag som satt och funderade på om jag skulle ta och spela en kampanj till... och ja det ska jag, fast inte förrän i oktober!

Medlem

Ett av de bästa spelen någonsin. Klart man köper!

12
Skriv svar