Dark Souls II-beta i oktober

Robot
Dark Souls II-beta i oktober

Playstation 3-spelare får dö brutalt före Xbox- och Windows-folket. Lyckostar!

#dark-souls-ii, #namco-bandai


Medlem
Dark Souls II-beta i oktober

Hade jättegärna provat men är för lat för att koppla in konsolen. Jag nöjer mig nog med att dö på release ändå.

Medlem

Fyfan, ett DS till PS4 senare hade varit awesome

Medlem

dark souls III Death edition. kanske =)?

Medlem
Skrivet av slarron:

dark souls IV får det bli då. 3an blev för svår ;). Så dom lurar oss med en 4a hehe. =)?

Medlem

En av få "spelserier" (vill räkna Demon's och Dark souls som spel i samma serie, likaså alla framtida uppföljare) som jag inte tror någonsin kan bli uttjatat. Glad att det dyker upp en PC-version, spelar för mig ingen roll ifall den är lika dåligt portad som Dark Souls blev, eftersom med lite moddande och med en kontroll så blev det väldigt kul ändå.

Medlem

Vet inte om det är ett rykte eller om det faktiskt kommer hända,

Men Demon's souls 2 sägs komma till ps4. Som sagt inte riktigt fakta men sett trådar om det.


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem
Skrivet av SkullJoke:

Vet inte om det är ett rykte eller om det faktiskt kommer hända,

Men Demon's souls 2 sägs komma till ps4. Som sagt inte riktigt fakta men sett trådar om det.

Har för mig att utvecklaren redan sagt att det inte stämmer överhuvudtaget? Att Demon's Souls inte längre är aktivt på något vis men var helt enkelt ett experiment som Dark Souls sedan tog över?

Jag kan ha fel dock!

Medlem
Medlem
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av SkullJoke:

Vet inte om det är ett rykte eller om det faktiskt kommer hända,

Men Demon's souls 2 sägs komma till ps4. Som sagt inte riktigt fakta men sett trådar om det.

Har för mig att utvecklaren redan sagt att det inte stämmer överhuvudtaget? Att Demon's Souls inte längre är aktivt på något vis men var helt enkelt ett experiment som Dark Souls sedan tog över?

Jag kan ha fel dock!

Jag kan inte säga om det är rätt eller fel heller. Vet bara att jag läst om det. Som sagt inget som är sagt officielt.
Däremot är det en utmärkt titel att gå vidare på. Dock blir det ju 2 spel med olika titlar och samma gameplay.. men jag vet inte =P


signatur

The spiders won,t find us here.

1
Skriv svar