Det är inte bara pang på rödbetan i Assassin's Creed IV

Robot
Medlem
Det är inte bara pang på rödbetan i Assassin's Creed IV

Jag förstår verkligen inte alla dessa trailers med dubstep... jag PERSONLIGEN tycker inte iallafall att de gör en trailer bättre. föredrar mer episk cinematic music. fänslar en på nå vis till en trailer eller cinematic.

Edit: verkar ha skjutit mig själv i foten, kan inte namnet på genren till musiken som spelas i videon men sådan typ utav musik syftade jag mer på.


signatur

Skin som den bruna prutten du engång var.

Medlem

Ang pang på rödbetan så verkar det gälla seglingen, 10-15 knop direkt man kastat loss.

Gynnsamma vindar i det där Karibien!

Medlem
Skrivet av Steri0x:

Jag förstår verkligen inte alla dessa trailers med dubstep... jag PERSONLIGEN tycker inte iallafall att de gör en trailer bättre. föredrar mer episk cinematic music. fänslar en på nå vis till en trailer eller cinematic.

Och vart hörde du någon dubstep i det här klippet då..?


signatur

En riktig svensk föds skrikande, lever klagande och dör besviken.

Medlem
Skrivet av Steri0x:

Jag förstår verkligen inte alla dessa trailers med dubstep... jag PERSONLIGEN tycker inte iallafall att de gör en trailer bättre. föredrar mer episk cinematic music. fänslar en på nå vis till en trailer eller cinematic.

Jag hörde inte någon dubstep?

Inaktiv
Skrivet av Steri0x:

Jag förstår verkligen inte alla dessa trailers med dubstep... jag PERSONLIGEN tycker inte iallafall att de gör en trailer bättre. föredrar mer episk cinematic music. fänslar en på nå vis till en trailer eller cinematic.

Edit: verkar ha skjutit mig själv i foten, kan inte namnet på genren till musiken som spelas i videon men sådan typ utav musik syftade jag mer på.

Du har nog inte sett samma trailer som oss andra.. dubstep??

Medlem

Ah, red beet... Without the pang.

Medlem
Skrivet av Steri0x:

Jag förstår verkligen inte alla dessa trailers med dubstep... jag PERSONLIGEN tycker inte iallafall att de gör en trailer bättre. föredrar mer episk cinematic music. fänslar en på nå vis till en trailer eller cinematic.

Edit: verkar ha skjutit mig själv i foten, kan inte namnet på genren till musiken som spelas i videon men sådan typ utav musik syftade jag mer på.

Willy Moon - Railroad Track
Alternative, indie pop, rock and roll, hip hop

Medlem

"smyga"??? Låt mig gissa. Gå långsamt med hukande ställning i områden där det är lite skugga?? Slutade inte detta vara kul efter Metal gear solid någon gång? Eller så e det bara jag som börjar bli gammal för sånt här =S

Medlem

Som Assassin's Creed - fan så längtar jag efter spelet :'D

Altaiir hade kastknivar
Ezio hade armborst (tillslut)
Connor hade Pilbåge
Edward den mäktige piraten har ...ett blåsrör

MUAHAHA

Nevertheless, det kommer bli gräjhöjta


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Tycker snarare man hör för mycket från detta. Känns som de bygger drömslott i luften av gamla konserver.
Första och andra spelet räckte. Men men, each to their own.

Medlem

Är riktigt trött på AC.Tycker att alla uppföljare efter tvåan känns precis som att spela tvåan igen.

Medlem

tyckte "skepp-fajten" såg riktigt lame ut när de visade på Gamescon. Jag är väl inte rätt man att uttala mig då jag aldrig vart en stor AC konsumerare, men det jag såg gjorde mig definitivt inte mer sugen ialf..

Medlem

personligen älskar jag hela AC serien och har alla spelen, tyckte senaste AC3 was awsome speciellt att "leka ute på vattnet" så jag kommer nog älska detta med.

Medlem

Ja, smyga som en äkta "assassin" och sedan hoppa ner mitt i en klunga och få ett alla mot en-scenario. Jo, det är inte bara pang på rödbetan. Du fick ju smyga lite till rödbetan först.

Lyssna på en sneak peak på gametrailers där dom pratar lite om samma sak som BF4 och Watch dogs ska ha. Nämligen stöd för surfplattor med, ja typ att man har kartan på sin Platta och kan märka ut waypoints on the fly.

Hoppas verkligen dom fixar så vi som har 2 skärmar slipper sitta med en oanvänd skärm. Skulle vara väldigt bra om man kunde ha kartor etc på sin sekundära skärm


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar