Diablo 3-expansion officiell!

Medlem

Oj, vad de är långt ifrån den tid när Diablo-världen kändes orginell och spännande. Med "orginell" menar jag förstås att de vågade ta i kristendomens ärkeskurk helt utan krussiduller och att de sedan gjorde det precis så hemskt och mörkt som man kunde föreställa sig.

Nu ska man tydligen puckla på döden? I 130% Technicolor/WoW-grafik?

Jo, Jay Wilson har nog slutat och allt sådant, men det har nog de flesta inbitna fans ifrån den tidigare delen av serien också.... inklusive undertecknad. Ville verkligen älska det här spelet (och den här expansionen hade jag verkligen hoppats skulle reda bot på D3:s tillkortakommanden), men det är förstört utav Blizzard.

Medlem

Noone can stop... death. Djupt.

NO DEAL BLIZZ

Medlem

Tack för kaffet Blizzard nu har ni gjort bort er tillräckligt!

Medlem

bara att hoppas att problemet jag fick efter uppdateringen i våras fixas så att jag kan stänga av spelet utan att stänga av datorn...

Skrivet av uberpwnage2.0:

Blev sugen på att spela nu innan expansionen kommer. Någon som har lust att joina mig på TS ett par dagar och spela?

jag brukar spela ofta iaf efter jobb och så.. wmc81#2645
http://eu.battle.net/d3/en/profile/WmC81-2645/

har dåligt med svenskar o spela med så adda den som vill

wmc81#2645
http://eu.battle.net/d3/en/profile/WmC81-2645/

Medlem
Skrivet av Landelusen:

Oj, vad de är långt ifrån den tid när Diablo-världen kändes orginell och spännande. Med "orginell" menar jag förstås att de vågade ta i kristendomens ärkeskurk helt utan krussiduller och att de sedan gjorde det precis så hemskt och mörkt som man kunde föreställa sig.

Nu ska man tydligen puckla på döden? I 130% Technicolor/WoW-grafik?

Jo, Jay Wilson har nog slutat och allt sådant, men det har nog de flesta inbitna fans ifrån den tidigare delen av serien också.... inklusive undertecknad. Ville verkligen älska det här spelet (och den här expansionen hade jag verkligen hoppats skulle reda bot på D3:s tillkortakommanden), men det är förstört utav Blizzard.

så grafik som är utformad efter gamla träkols skisser och den mest populära tekniken för den gudomliga komedin (Dantes Inferno) med starka färger (d2 var mer färgglad) gör att det ser "tecknat" ut?
Tillåt mig att skratta.

Medlem

Finns flera bättre hack'n'slash rpg's därute, både torchlight 2 och Path of Exile, har bättre endgame och betydligt mycket djupare möjligheter till att skapa en unik karaktär.

Medlem
Skrivet av Loltron:

Finns flera bättre hack'n'slash rpg's därute, både torchlight 2 och Path of Exile, har bättre endgame och betydligt mycket djupare möjligheter till att skapa en unik karaktär.

Spela dem då.

Medlem
Skrivet av TheShadyShader:

Varför envisas de med AoE-skräp istället för auras? Hmpf, alltid något som de ska muppa upp. Och vadå, en klass till? Jag är visserligen glad att det är en "Paladin", men tycker det är snålt att inte ha med två nya klasser. Necromancer saknas, HINT HINT.

Resten låter trevligt, speciellt loot-runs.

Ja jag tycker oxå det borde vara 2 klasser. Men riktig necro kan du nog glömma då wd är necroish aktig som jag skulle vilja ha assassin men det kan jag själv nog glömma då d3 svar på assassin är monk.

Medlem

Var otroligt besviken på Diablo 3, men nu verkar Blizzard faktiskt lyssna på sina fans. Ganska sugen på expansionen!

Medlem

3 ord:

Path of Exile

Medlem

till alla QQ vänta tills blizzcon är över i november. jag tror på fler gems(mint e till iaf, charms, 1 ny klass, nephalm trail=talismann, ladder ect ect


signatur

If u can´t kill me, Join me

Medlem
Skrivet av Dominus:
Skrivet av Loltron:

Finns flera bättre hack'n'slash rpg's därute, både torchlight 2 och Path of Exile, har bättre endgame och betydligt mycket djupare möjligheter till att skapa en unik karaktär.

Spela dem då.

Spelat båda två mer än d3, var bara ett vänligt tips till alla som blev besvikna på d3.

Medlem

Woho AH är kvar! Tack Blizzard.


signatur

Wake me up for entertainment

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av a10388:
Skrivet av Tybalt:

Älskar att hata D3?
Jag gissar att många "älskar" Diablo-serien men "hatar" vad som hände med trean.

På vilket sätt? ...

Läs kommentarerna.

Citera gärna hela kommentaren nästa gång. Tycker att jag förklarade mig ganska väl.

Medlem

Någon som märkte att gameplay videon såg "mörkare" ut än tidigare? Kanske bara miljöerna, vad vet jag, hade inga problem med grafiken innan heller.

Medlem
Skrivet av OneMinuteAgo:

3 ord:

Path of Exile

Två ord:

Är överskattat.

Medlem
Skrivet av a10388:
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av a10388:
Skrivet av Tybalt:

Älskar att hata D3?
Jag gissar att många "älskar" Diablo-serien men "hatar" vad som hände med trean.

På vilket sätt? ...

Läs kommentarerna.

Citera gärna hela kommentaren nästa gång. Tycker att jag förklarade mig ganska väl.

Du ställde en fråga. Jag svarade på frågan. Dina personliga åsikter eller anekdoter som jag trimmade bort rör inte mitt svar.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av a10388:
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av a10388:
Skrivet av Tybalt:

Älskar att hata D3?
Jag gissar att många "älskar" Diablo-serien men "hatar" vad som hände med trean.

På vilket sätt? ...

Läs kommentarerna.

Citera gärna hela kommentaren nästa gång. Tycker att jag förklarade mig ganska väl.

Du ställde en fråga. Jag svarade på frågan. Dina personliga åsikter eller anekdoter som jag trimmade bort rör inte mitt svar.

Haha, allright, men med tanke på att jag har läst kommentarerna och gav min egen åsikt i just den kommentaren så är det ganska relevant ändå! Trevlig helg på dig

Medlem

Spelar fortfarande folk Diablo 3?


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Medlem

Spelade det på Gamescom hittade två legendaries inom cirka 10 min, crusader kändes extremt diablo och Act 5 känns lite mörkare/lika mörkt som Act I

Jag lirar mycket de vandliga diablo 3 men serverna suger på den vandliga diablo 3 hoppas serverna blir bättre på diablo 3 exp för dött flera gånger för att serverna laggar sönder.

Medlem
Skrivet av dennischillaren.strand:

Jag lirar mycket de vandliga diablo 3 men serverna suger på den vandliga diablo 3 hoppas serverna blir bättre på diablo 3 exp för dött flera gånger för att serverna laggar sönder.

Det är fixat nu. jag har spelat en del HC och nu kan man äntligen spela igen utan att dö på DC.


signatur

If u can´t kill me, Join me

Skriv svar