Inget game over i Beyond: Two Souls

Robot
Medlem
Inget game over i Beyond: Two Souls

låter bra ifall det görs rätt och att man inte skall försöka ta sig till baka till stället som man "misslykades" på.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Det måste bli väldigt mycket att skriva då om man ska ha parallella storylines för varje gång man kan misslyckas med något.

Sen vad händer om man misslyckas med allt?

Medlem

game over är det bara om karaktären dör annars så finns det alltid en väg att gå

Medlem

Precis som i Heavy Rain dvs, inget nytt.

Inaktiv

Jag älskar brudar med attityd (och logik)!

Medlem
Skrivet av eddie the eagle:

...Sen vad händer om man misslyckas med allt?

Då blir man spelreporter på FZ.

I'M KIDDING, I'm kidding!

Medlem

Så man kan inte dö i spelet?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av kill455:

Så man kan inte dö i spelet?

Nej inte äns av hög ålder!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Alltid hatat Game Over klippen man alltid måste se, frustrerande att behöva se samma grej om och om igen särskilt om det är ett spel man dör mycket på.

Medlem

DAVID CAGE IS A GOLDEN GOD!

Medlem
Skrivet av eddie the eagle:

Det måste bli väldigt mycket att skriva då om man ska ha parallella storylines för varje gång man kan misslyckas med något.

Sen vad händer om man misslyckas med allt?

Du får "BAD ENDING" ^^

Medlem

Åååååh, hatar ps3 exklusiviteten på det här, är riktigt sugen på det men saknar konsolen :/


signatur

Game long and prosper

Medlem

Javas bara att inhandla konsolen! GTA, The Last of Us och detta... Du vinner på att köpa den! Kolla blocket eller köp ny! You gotta get 'em


signatur

Niet.

Medlem

Fyfan Heavy rain giiiiiiiiiääääääääsp.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem
Skrivet av marhed:
Skrivet av eddie the eagle:

Det måste bli väldigt mycket att skriva då om man ska ha parallella storylines för varje gång man kan misslyckas med något.

Sen vad händer om man misslyckas med allt?

Du får "BAD ENDING" ^^

That's what she said...

Medlem

Cage känns som en pretantiös tråk-variant av Molyneux. Jag förhåller mig skeptiskt till hans nästa "storspel". Förhoppningsvis är det bättre än snarkfesten Heavy Rain.


signatur
Medlem
Skrivet av Ellakk:

Fyfan Heavy rain giiiiiiiiiääääääääsp.

Skrivet av Gortie:

Cage känns som en pretantiös tråk-variant av Molyneux. Jag förhåller mig skeptiskt till hans nästa "storspel". Förhoppningsvis är det bättre än snarkfesten Heavy Rain.

Han gör helt enkelt inga spel för Er. Fahrenheit och Heavy Rain <3

Medlem
Skrivet av Theade:

Javas bara att inhandla konsolen! GTA, The Last of Us och detta... Du vinner på att köpa den! Kolla blocket eller köp ny! You gotta get &#039;em

Har du på något vis fått för dig att GTA är Playstation-exklusivt?

Medlem
Skrivet av pubisboy:
Skrivet av Theade:

Javas bara att inhandla konsolen! GTA, The Last of Us och detta... Du vinner på att köpa den! Kolla blocket eller köp ny! You gotta get &amp;#039;em

Har du på något vis fått för dig att GTA är Playstation-exklusivt?

Jag älskar att internet har en tendens att alltid anta det värsta om folk.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av pubisboy:
Skrivet av Theade:

Javas bara att inhandla konsolen! GTA, The Last of Us och detta... Du vinner på att köpa den! Kolla blocket eller köp ny! You gotta get &amp;#039;em

Har du på något vis fått för dig att GTA är Playstation-exklusivt?

Jag älskar att internet har en tendens att alltid anta det värsta om folk.

That's what we do.

Medlem

HOPPAS Det kommer till NEXT gen det vore göttttt

Medlem

David Cage vet alltid vad man ska säga <3

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Javas:

Åååååh, hatar ps3 exklusiviteten på det här, är riktigt sugen på det men saknar konsolen :/

Kommer ju till Xbox och, troligtvis, PC framöver också?

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Javas:

Åååååh, hatar ps3 exklusiviteten på det här, är riktigt sugen på det men saknar konsolen :/

Kommer ju till Xbox och, troligtvis, PC framöver också?

Tvivlar på det tbh :/


signatur

Game long and prosper

Medlem

Det är inte game over och omladdning från checkpoint som är det jobbigaste.

Det jobbigaste är alla enerverande cutscenes som drar igång mitt i spelet och som rycker bort kontrollen från spelaren.

Och den värsta typen av cutscenes är förstås de som inte går att skippa alls, på grund av att någon speldesigner bestämt att de alltid måste ses. Där kan man snacka om misslyckad speldesign.

Medlem
Skrivet av Mytos:
Skrivet av Ellakk:

Fyfan Heavy rain giiiiiiiiiääääääääsp.

Skrivet av Gortie:

Cage känns som en pretantiös tråk-variant av Molyneux. Jag förhåller mig skeptiskt till hans nästa "storspel". Förhoppningsvis är det bättre än snarkfesten Heavy Rain.

Han gör helt enkelt inga spel för Er. Fahrenheit och Heavy Rain &lt;3

Fahrenheit 8/10 i betyg, Heavy rain årets pyjamaskalas, hatar att de gjorde spelet så sirapssegt, psn home är intressantare.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Javas:

Åååååh, hatar ps3 exklusiviteten på det här, är riktigt sugen på det men saknar konsolen :/

Kommer ju till Xbox och, troligtvis, PC framöver också?

Svaret på det är nej och nej tyvärr. Playstation only

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av kichi:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Javas:

Åååååh, hatar ps3 exklusiviteten på det här, är riktigt sugen på det men saknar konsolen :/

Kommer ju till Xbox och, troligtvis, PC framöver också?

Svaret på det är nej och nej tyvärr. Playstation only

Trodde jag var inne på en GTA V-artikel. :S Planerar själv att köpa ett PS3, mycket just pga Beyond.

Medlem

Ah Vad kul att höra! Jag jobbar för Quantic och har tyvärr tappat perspektivet lite, så jag har verkligen ingen aning om spelet blir en upplevelse eller inte. Men det bådar gott att så många ser fram emot det.

12
Skriv svar