Dice förklarar "levolution" i Battlefield 4

Medlem

Hmm.. stänga en godstågsdörr utan att ens peta i den.

Stålmannen eller jedi?

Så länge det dom lovar stämmer denna gång så blir det ett köp!

Medlem

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand i want it again.


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem
Skrivet av odenia:

Hmm.. stänga en godstågsdörr utan att ens peta i den.

Stålmannen eller jedi?

Så länge det dom lovar stämmer denna gång så blir det ett köp!

Detta fick mig att tänka på:

Medlem

Det är väl inte bara jag som gråter lite på insidan när man hör det ordentliga temat?

http://www.youtube.com/watch?v=rX-3b1DK-4s

Youtuber

Ser bra ut, men blir testa innan köp. Förra gången förbokade jag, och spenderade 1000kr och 200timmar (vilket gör det rätt prisvärt i mitt fall), men har inte lirat End Game än vilket gör att det känns som minst 1 dlc för mycket till BF3, när man väl vant sig vid DLC1 kom DLC2 etc. Så, testar först, uttalar mig senare...


signatur

YouTube:
Spel: http://www.youtube.com/dualdgamingextra 150 000 prenumeranter
Mat & Trams: https://www.youtube.com/ingakonstigheter 40 000 prenumeranter

Medlem

Off topic...men det här är den bästa menu musiken i alla BF spel

Medlem

1200 spänn är mycket pengar för att köpa BF 3 igen. Hoppas det finns fler nyheter.

Medlem

Visst är det likt BF3 på många sätt, ser inget negativt i det eftersom jag älskade BF3 :-). Vad mera kan man förvänta säg på så kort tid? Gillar man inte BF3 köp inte BF4! Folk förväntar säg underverk, ungefär samma sak när en nya Iphone eller Samsung telefon kommer ut. Det räcker inte med att de är snabbare och har bättre skärm, de ska fan i mig kunna ta hand om disken om de ska duga!


signatur

Aeternitas vitae resonat tamquam imago

Medlem
Skrivet av totte1015:

Men allt är ju skriptat så just den stenen flyger åt samma håll hela tiden... Byggnaden faller alltid exakt där, och tillgång till skyskrapskanter och dylikt kommer ju alltid att falla likadant?

jajaja, det är en början på något nytt iallafall.

Medlem

Jag kom att tänka på UT99. (Unreal Tournament från 1999)

På en viss karta kan man trycka på en knapp för att stänga in motspelare i en förbränningskammare. Det finns olika fällor på olika kartor.

Var det "levolution" det också?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av HarM:

Visst är det likt BF3 på många sätt, ser inget negativt i det eftersom jag älskade BF3 :-). Vad mera kan man förvänta säg på så kort tid? Gillar man inte BF3 köp inte BF4! Folk förväntar säg underverk, ungefär samma sak när en nya Iphone eller Samsung telefon kommer ut. Det räcker inte med att de är snabbare och har bättre skärm, de ska fan i mig kunna ta hand om disken om de ska duga!

Ja, det börjar bli löjligt.

Medlem

Ser bra ut, bra jobbat dice

Medlem

Älskar denna videon nu Garvar hela tiden jag kollar på den.

Detta "Levelution" är ju fan mig next fucking step i gaming no dooooubt! Så mycket hype för något som inte alls känns dynamiskt utan väldigt scriptat?

"Skjut på vindkraftverket!!!" = Båten blir fri och åker till samma ställe på kartan varje gång eller iaf predefinade Waypoints.

Medlem
Skrivet av Achtung:

Älskar denna videon nu Garvar hela tiden jag kollar på den.

Detta "Levelution" är ju fan mig next fucking step i gaming no dooooubt! Så mycket hype för något som inte alls känns dynamiskt utan väldigt scriptat?

"Skjut på vindkraftverket!!!" = Båten blir fri och åker till samma ställe på kartan varje gång eller iaf predefinade Waypoints.

Tycker det ser jävligt coolt ut med levelution! Men samtidigt ,som du säger, trist att båten alltid kommer på samma ställe o.s.v. Men jag vill nog inte att det ska vara helt random heller. Hade önskat att man kunde använda dessa events mer taktiskt. Att man har ett visst antal punkter på kartan där man , som spelare, kan trigga att båten ska stranda. Men det kanske är för avancerat

Medlem
Skrivet av Brasetvik:

Runar förklarar levolution.

http://i.imgur.com/ygESHAi.png

hahaha.. tack för ett gott skratt

Medlem
Skrivet av Bawzan:
Skrivet av Achtung:

Älskar denna videon nu Garvar hela tiden jag kollar på den.

Detta "Levelution" är ju fan mig next fucking step i gaming no dooooubt! Så mycket hype för något som inte alls känns dynamiskt utan väldigt scriptat?

"Skjut på vindkraftverket!!!" = Båten blir fri och åker till samma ställe på kartan varje gång eller iaf predefinade Waypoints.

Tycker det ser jävligt coolt ut med levelution! Men samtidigt ,som du säger, trist att båten alltid kommer på samma ställe o.s.v. Men jag vill nog inte att det ska vara helt random heller. Hade önskat att man kunde använda dessa events mer taktiskt. Att man har ett visst antal punkter på kartan där man , som spelare, kan trigga att båten ska stranda. Men det kanske är för avancerat

Man tycker att med dynamiskt väder och (?) vågor, så borde skeppet kunna ändra kurs lite iaf. Det handlar om ett enda fysiskt objekt, så det borde gå att räkna ut. Iofs, då kanske det blir för mkt "levolution"...

Medlem
Skrivet av Redstar:
Skrivet av Bawzan:
Skrivet av Achtung:

Älskar denna videon nu Garvar hela tiden jag kollar på den.

Detta "Levelution" är ju fan mig next fucking step i gaming no dooooubt! Så mycket hype för något som inte alls känns dynamiskt utan väldigt scriptat?

"Skjut på vindkraftverket!!!" = Båten blir fri och åker till samma ställe på kartan varje gång eller iaf predefinade Waypoints.

Tycker det ser jävligt coolt ut med levelution! Men samtidigt ,som du säger, trist att båten alltid kommer på samma ställe o.s.v. Men jag vill nog inte att det ska vara helt random heller. Hade önskat att man kunde använda dessa events mer taktiskt. Att man har ett visst antal punkter på kartan där man , som spelare, kan trigga att båten ska stranda. Men det kanske är för avancerat

Man tycker att med dynamiskt väder och (?) vågor, så borde skeppet kunna ändra kurs lite iaf. Det handlar om ett enda fysiskt objekt, så det borde gå att räkna ut. Iofs, då kanske det blir för mkt "levolution"...

Fast du glömmer att man måste tänka på spelbalansen också.

Ska bli kul att spela.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Nu ser jag fram emot det faktiskt.

Medlem
Skrivet av Khorney:
Skrivet av Redstar:
Skrivet av Bawzan:
Skrivet av Achtung:

Älskar denna videon nu Garvar hela tiden jag kollar på den.

Detta "Levelution" är ju fan mig next fucking step i gaming no dooooubt! Så mycket hype för något som inte alls känns dynamiskt utan väldigt scriptat?

"Skjut på vindkraftverket!!!" = Båten blir fri och åker till samma ställe på kartan varje gång eller iaf predefinade Waypoints.

Tycker det ser jävligt coolt ut med levelution! Men samtidigt ,som du säger, trist att båten alltid kommer på samma ställe o.s.v. Men jag vill nog inte att det ska vara helt random heller. Hade önskat att man kunde använda dessa events mer taktiskt. Att man har ett visst antal punkter på kartan där man , som spelare, kan trigga att båten ska stranda. Men det kanske är för avancerat

Man tycker att med dynamiskt väder och (?) vågor, så borde skeppet kunna ändra kurs lite iaf. Det handlar om ett enda fysiskt objekt, så det borde gå att räkna ut. Iofs, då kanske det blir för mkt "levolution"...

Fast du glömmer att man måste tänka på spelbalansen också.

Och vad som är möjligt med dagens hårdvara.

12
Skriv svar