Dice förklarar "levolution" i Battlefield 4
Det är väl inte bara jag som gråter lite på insidan när man hör det ordentliga temat?
Ser bra ut, men blir testa innan köp. Förra gången förbokade jag, och spenderade 1000kr och 200timmar (vilket gör det rätt prisvärt i mitt fall), men har inte lirat End Game än vilket gör att det känns som minst 1 dlc för mycket till BF3, när man väl vant sig vid DLC1 kom DLC2 etc. Så, testar först, uttalar mig senare...
YouTube:
Spel: http://www.youtube.com/dualdgamingextra 150 000 prenumeranter
Mat & Trams: https://www.youtube.com/ingakonstigheter 40 000 prenumeranter
Visst är det likt BF3 på många sätt, ser inget negativt i det eftersom jag älskade BF3 :-). Vad mera kan man förvänta säg på så kort tid? Gillar man inte BF3 köp inte BF4! Folk förväntar säg underverk, ungefär samma sak när en nya Iphone eller Samsung telefon kommer ut. Det räcker inte med att de är snabbare och har bättre skärm, de ska fan i mig kunna ta hand om disken om de ska duga!
Aeternitas vitae resonat tamquam imago
Jag kom att tänka på UT99. (Unreal Tournament från 1999)
På en viss karta kan man trycka på en knapp för att stänga in motspelare i en förbränningskammare. Det finns olika fällor på olika kartor.
Var det "levolution" det också?
Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.
Visst är det likt BF3 på många sätt, ser inget negativt i det eftersom jag älskade BF3 :-). Vad mera kan man förvänta säg på så kort tid? Gillar man inte BF3 köp inte BF4! Folk förväntar säg underverk, ungefär samma sak när en nya Iphone eller Samsung telefon kommer ut. Det räcker inte med att de är snabbare och har bättre skärm, de ska fan i mig kunna ta hand om disken om de ska duga!
Ja, det börjar bli löjligt.
Älskar denna videon nu Garvar hela tiden jag kollar på den.
Detta "Levelution" är ju fan mig next fucking step i gaming no dooooubt! Så mycket hype för något som inte alls känns dynamiskt utan väldigt scriptat?
"Skjut på vindkraftverket!!!" = Båten blir fri och åker till samma ställe på kartan varje gång eller iaf predefinade Waypoints.
Älskar denna videon nu Garvar hela tiden jag kollar på den.
Detta "Levelution" är ju fan mig next fucking step i gaming no dooooubt! Så mycket hype för något som inte alls känns dynamiskt utan väldigt scriptat?
"Skjut på vindkraftverket!!!" = Båten blir fri och åker till samma ställe på kartan varje gång eller iaf predefinade Waypoints.
Tycker det ser jävligt coolt ut med levelution! Men samtidigt ,som du säger, trist att båten alltid kommer på samma ställe o.s.v. Men jag vill nog inte att det ska vara helt random heller. Hade önskat att man kunde använda dessa events mer taktiskt. Att man har ett visst antal punkter på kartan där man , som spelare, kan trigga att båten ska stranda. Men det kanske är för avancerat
Runar förklarar levolution.
hahaha.. tack för ett gott skratt
Älskar denna videon nu Garvar hela tiden jag kollar på den.
Detta "Levelution" är ju fan mig next fucking step i gaming no dooooubt! Så mycket hype för något som inte alls känns dynamiskt utan väldigt scriptat?
"Skjut på vindkraftverket!!!" = Båten blir fri och åker till samma ställe på kartan varje gång eller iaf predefinade Waypoints.
Tycker det ser jävligt coolt ut med levelution! Men samtidigt ,som du säger, trist att båten alltid kommer på samma ställe o.s.v. Men jag vill nog inte att det ska vara helt random heller. Hade önskat att man kunde använda dessa events mer taktiskt. Att man har ett visst antal punkter på kartan där man , som spelare, kan trigga att båten ska stranda. Men det kanske är för avancerat
Man tycker att med dynamiskt väder och (?) vågor, så borde skeppet kunna ändra kurs lite iaf. Det handlar om ett enda fysiskt objekt, så det borde gå att räkna ut. Iofs, då kanske det blir för mkt "levolution"...
Älskar denna videon nu Garvar hela tiden jag kollar på den.
Detta "Levelution" är ju fan mig next fucking step i gaming no dooooubt! Så mycket hype för något som inte alls känns dynamiskt utan väldigt scriptat?
"Skjut på vindkraftverket!!!" = Båten blir fri och åker till samma ställe på kartan varje gång eller iaf predefinade Waypoints.
Tycker det ser jävligt coolt ut med levelution! Men samtidigt ,som du säger, trist att båten alltid kommer på samma ställe o.s.v. Men jag vill nog inte att det ska vara helt random heller. Hade önskat att man kunde använda dessa events mer taktiskt. Att man har ett visst antal punkter på kartan där man , som spelare, kan trigga att båten ska stranda. Men det kanske är för avancerat
Man tycker att med dynamiskt väder och (?) vågor, så borde skeppet kunna ändra kurs lite iaf. Det handlar om ett enda fysiskt objekt, så det borde gå att räkna ut. Iofs, då kanske det blir för mkt "levolution"...
Fast du glömmer att man måste tänka på spelbalansen också.
Älskar denna videon nu Garvar hela tiden jag kollar på den.
Detta "Levelution" är ju fan mig next fucking step i gaming no dooooubt! Så mycket hype för något som inte alls känns dynamiskt utan väldigt scriptat?
"Skjut på vindkraftverket!!!" = Båten blir fri och åker till samma ställe på kartan varje gång eller iaf predefinade Waypoints.
Tycker det ser jävligt coolt ut med levelution! Men samtidigt ,som du säger, trist att båten alltid kommer på samma ställe o.s.v. Men jag vill nog inte att det ska vara helt random heller. Hade önskat att man kunde använda dessa events mer taktiskt. Att man har ett visst antal punkter på kartan där man , som spelare, kan trigga att båten ska stranda. Men det kanske är för avancerat
Man tycker att med dynamiskt väder och (?) vågor, så borde skeppet kunna ändra kurs lite iaf. Det handlar om ett enda fysiskt objekt, så det borde gå att räkna ut. Iofs, då kanske det blir för mkt "levolution"...
Fast du glömmer att man måste tänka på spelbalansen också.
Och vad som är möjligt med dagens hårdvara.