Ha ha GR tog bort min blogg!

Medlem
Ha ha GR tog bort min blogg!

Fifaan skrev en blogg på "fjantreactor" som innehöll två svordomar varvid jag fick ett medelande att den tagits bort! Herregud! Består Gr av religösa fanatiker med en läsarkrets av finniga 12 åringar? Antagligen! Håller mig till Fz i fortsättningen, jag menar läsa om hamburgare å bilar finns det andra sidor för.. Tvii vale!

#blogg

Medlem
Ha ha GR tog bort min blogg!

Å andra sidan kommer jag inte sakna deras obefintliga nyheter å recensioner. Visst har jag hört om pk kärringar osv här på Fz, men känns ändå som målgruppen är..mognare. Själv är jag 41 å lever i verkligheten..ni vet den där man säger Helvete! Och skit! När man blir sur...

Medlem

Jag skulle förmodligen bli kallad PK-kärring av de som använder det uttrycket, iallafall här(av egen erfarenhet) men jag skiter fullständigt i svordomar och de gör nog de flesta andra här också.

Ps. Det som anses "pk" här(uttrycket har för övrigt dåliga associationer då det mest verkar vara Sexister och SD-sympatisörer som använder det) är vänstersympati och feminism, svordomar kommer ingen bry sig om, "PK" eller ej..

Medlem

Låter ju skönt..att kunna skriva om man tex är förbannad på nåt och därvid använda kraftuttryck borde vara varje vuxen människas rätt i sin egen blogg! Och vara förbjudet att ta bort sålänge man inte kallar folk för öknamn eller är rasistisk tex...snacka om språk censur! Nåväl.. Gr är en sida för snorungar, bara att inse..

Medlem

Du har nog rätt i att de har en annan målgrupp än FZ

Skägg.
10 Chambers

Näe, några svordomar blir du inte varnad för, så länge de inte är riktade mot någon annan medlem.


signatur
Medlem

Nej precis, tänkte väl det (annars hade jag givit upp spelsidor!) blir problem när dom ska recensera Gta 5.. Öronen kommer väl smälta på Petter, Mjäki å gänget..mohaha

Medlem
Skrivet av Athaleos:

Jag skulle förmodligen bli kallad PK-kärring av de som använder det uttrycket, iallafall här(av egen erfarenhet) men jag skiter fullständigt i svordomar och de gör nog de flesta andra här också.

Ps. Det som anses "pk" här(uttrycket har för övrigt dåliga associationer då det mest verkar vara Sexister och SD-sympatisörer som använder det) är vänstersympati och feminism, svordomar kommer ingen bry sig om, "PK" eller ej..

Är inte vare sig sexist eller sd sympatisör..bara trött på allt jävla mjäkande i det här landet..folk måste ju ha kite backbone!

Medlem
Medlem

"borde vara varje vuxen människas rätt i sin egen blogg"
"språkcensur"

Nja. Det handlar väl om att följa reglerna? Du har ingen yttrandefrihet på privata forum eller bloggtjänster, då är det enbart reglerna där som gäller. Jag har ingen åsikt om GR - tror aldrig jag ens sett en av deras bloggar - men att acceptera vad som gäller i någon annans hus ser jag som en självklarhet.

Medlem

Om du skriver ett inlägg på en hemsida som du själv inte huserar måste du följa de regler och förordningar den sidan har. Du har ingen rättighet att skriva hur du vill. Du får tycka vad du vill och hålla vilken åsikt du vill, men du får inte framställa den hur som helst t.ex. Man får heller inte framföra alla åsikter var som helst och hur som helst annars heller, även om man får ha de.

Gamereactor följde sin policy som tog bort inlägget, och det säger inte nödvändigtvis något om deras... Politiska eller övriga åsikter eller tankar.

Sen är ett par svordomar såklart inget att bråka om, men det beror väl också på vilka svordomar det är och hur de användes.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Jag har en blogg på GR, men uppdaterar inte den speciellt ofta; man får inte igång samma seriösa diskussioner där.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Åh, så han smickrar oss Det är ju dina blogginlägg som gör att man blir så intresserad att man bara måste diskutera...


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Orden som användes var helvete och fan..tror jag i en text om min usla internet uppkoppling..
Och visst jag har alltid hållt mig till deras regler, men såvittjag vet står det inget om svordomar. Jag menar vafan.. Vem svär inte i dagens samhälle! Ord är ord!

Medlem

Jag vet inte hur tonen är på GR, men jag tycker att det tillåts lite väl mycket påhopp på person och dålig språkbruk här på FZ. Har anmält det vid något tillfälle - när en person skrev nedsättande till en annan - utan något agerande.

Ändå klassar jag FZ-communityt som Sveriges bästa, ska tilläggas, och lite som du är inne på så är det lite väl mycket tugg om bilar, hamburgare och kampsport där borta på GR.


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

1
Skriv svar