Nya bilder från Grand Theft Auto V

Robot
Medlem
Nya bilder från Grand Theft Auto V

Traktor

Medlem

Jag har fortfarande svårt att tro att det är sådär snyggt på PS3/360

Medlem

så orolig över fps-en!!! får se hur det blir

Medlem

Så nu har man köpt ett ps3 enbart för att spela detta spel, kan inte vänta längre snart. Kommer att bli episkt!

Medlem
Skrivet av krille1986:

Så nu har man köpt ett ps3 enbart för att spela detta spel, kan inte vänta längre snart. Kommer att bli episkt!

Det är det dummaste jag har sett på ett tag...
Varför PS3 när PS4 snart kommer ut?

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av krille1986:

Så nu har man köpt ett ps3 enbart för att spela detta spel, kan inte vänta längre snart. Kommer att bli episkt!

Det är det dummaste jag har sett på ett tag...
Varför PS3 när PS4 snart kommer ut?

uppenbarligen för att kunna spela GTA V vid launch?

Medlem

Det känns ju som att de kommer lagga på de "gamla" konsolerna. Jag känner mig lite upprörd...

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Jag har fortfarande svårt att tro att det är sådär snyggt på PS3/360

Ser ju ganska lågupplöst ut på en del ställen!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Skrivet av hanes256:
Skrivet av totte1015:
Skrivet av krille1986:

Så nu har man köpt ett ps3 enbart för att spela detta spel, kan inte vänta längre snart. Kommer att bli episkt!

Det är det dummaste jag har sett på ett tag...
Varför PS3 när PS4 snart kommer ut?

uppenbarligen för att kunna spela GTA V vid launch?

+ The last of us kanske?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Jag har fortfarande svårt att tro att det är sådär snyggt på PS3/360

spelar det så stor roll? har något GTA spel varit i framkant med grafiken när de släppts? har något GTA spel floppat?

Med GTA vet man vad man får, en kick-ass jävla grym spelupplevelse som nästan är tidslös! Det här kommer bli så jävla fett!!

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av krille1986:

Så nu har man köpt ett ps3 enbart för att spela detta spel, kan inte vänta längre snart. Kommer att bli episkt!

Det är det dummaste jag har sett på ett tag...
Varför PS3 när PS4 snart kommer ut?

Säljer ju ändå. Men undrar varför inte Xbone och PS4 exklusivt band spelet till sig för att få en rivstart? För mig blir det därför WatchDogs på PC och ingen ny konsol. Jag tror inte Forza 5 till Xbone och LEGO Marvel Super Heroes till PS 4 (varför nya Gran Turismo till PS3?) räcker. Jag tror att vi får leva men spel på PC/PS4/Xbone anpassad till gammal hårdvara.


signatur

Det var detta...

Medlem

Hoppas man inte kommer bli tvungen att vänta allt för länge på en dator-version utav spelet.


signatur
Medlem
Skrivet av Ronzem:

Jag har fortfarande svårt att tro att det är sådär snyggt på PS3/360

http://i.imgur.com/JZi91mw.jpg
Nedersta är från en trailer (ingame) medans den översta är en bild de publicerat.

Medlem

Spännande spridda miljöer i alla fall - kan bli köp.

Medlem
Skrivet av hanes256:
Skrivet av totte1015:
Skrivet av krille1986:

Så nu har man köpt ett ps3 enbart för att spela detta spel, kan inte vänta längre snart. Kommer att bli episkt!

Det är det dummaste jag har sett på ett tag...
Varför PS3 när PS4 snart kommer ut?

uppenbarligen för att kunna spela GTA V vid launch?

Precis för att kunna spela gtav som jag även skrev lite längre upp

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av totte1015:
Skrivet av krille1986:

Så nu har man köpt ett ps3 enbart för att spela detta spel, kan inte vänta längre snart. Kommer att bli episkt!

Det är det dummaste jag har sett på ett tag...
Varför PS3 när PS4 snart kommer ut?

Kommer att göra samma sak, om än inte bara för GTA V. Har heller inte lirat The Last of Us, Heavy Rain eller Red Dead Redemption och jag är därtill sugen på Beyond: Two Souls.

Medlem
Skrivet av McNord:
Skrivet av Ronzem:

Jag har fortfarande svårt att tro att det är sådär snyggt på PS3/360

http://i.imgur.com/JZi91mw.jpg
Nedersta är från en trailer (ingame) medans den översta är en bild de publicerat.

Hmm, det där ser ju lite smått oroväckande ut. Jag dömer inte förrän jag sett mer, men det ser ju ganska vilseledande ut med så stor skillnad.

jkw
Medlem

Bedriva företag, köpa aktier, göra kupper med sina kumpaner, pimpa bilar, osv osv. Jag vet vad jag gör efter GameStop öppnat kl 9 den 17:e September.

Medlem

inte för att vara sån, men med det jag sett ifrån GTA V så förstår jag inte varför next gen konsolerna kommer nu. Spelet är ju så porrigt att den får xbox one och ps4 att se old school ut. Och detta på snart 10 år gammal hårdvara. Antingen suger alla på att göra spel eller så äger rockstar på det

Medlem
Skrivet av krille1986:

Så nu har man köpt ett ps3 enbart för att spela detta spel, kan inte vänta längre snart. Kommer att bli episkt!

Indeed! Du ska även köra The Last of Us och Beyond! Så detta är inte det dummaste jag "hört"!

En stjärna till dig!


signatur

Niet.

ELF
Medlem

Snälla, snälla, snälla, låt oss få köra släp bara för att


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av robbis:

inte för att vara sån, men med det jag sett ifrån GTA V så förstår jag inte varför next gen konsolerna kommer nu. Spelet är ju så porrigt att den får xbox one och ps4 att se old school ut. Och detta på snart 10 år gammal hårdvara. Antingen suger alla på att göra spel eller så äger rockstar på det

Ta en titt på länken..
http://i.imgur.com/JZi91mw.jpg


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv
Skrivet av totte1015:
Skrivet av krille1986:

Så nu har man köpt ett ps3 enbart för att spela detta spel, kan inte vänta längre snart. Kommer att bli episkt!

Det är det dummaste jag har sett på ett tag...
Varför PS3 när PS4 snart kommer ut?

För att det är billigt med PS3 nu. +spela GTA vid release.

Medlem

Ser ut som de återanvänder en hel del fordonsmodeller från fyran.
Lite tråkigt att se då man förväntar sig en helt ny upplevelse.
Nåja de kanske kommer undan med det då vi förmodligen kommer kunna pimpa dem nu.

Inaktiv

Ju närmre releasen det kommer ju fulare blir det inom grafiken. Suck.

Medlem
Skrivet av McNord:
Skrivet av Ronzem:

Jag har fortfarande svårt att tro att det är sådär snyggt på PS3/360

http://i.imgur.com/JZi91mw.jpg
Nedersta är från en trailer (ingame) medans den översta är en bild de publicerat.

Stämmer dom bilderna är det ju minst lika illa som colonial marines- debaclet.

Självklart kör dom spelet på en hyffsad PC när dom spelar in videos och tar bilder, men den skillnaden är ju löjlig.

Man får hoppas dom släpper det på PC då, så man får spela det som det skall se ut


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem

Men grafiken är inte det viktigaste?!

Medlem
Skrivet av notice:

Men grafiken är inte det viktigaste?!

Absolut inte, jag spelar själv många spel som är direkt "fula", men har hur kul som helst.

Det handlar om diskrepansen mellan visat material och vad du får i detta fallet.


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem
Skrivet av TryNotDo:
Skrivet av notice:

Men grafiken är inte det viktigaste?!

Absolut inte, jag spelar själv många spel som är direkt "fula", men har hur kul som helst.

Det handlar om diskrepansen mellan visat material och vad du fårl i detta fallet.

Off topic, faktiskt första gången jag hör ordet "diskrepansen". Man lär sig något nytt varje dag
Hur som helst tror jag detta kommer bli ett jäkla kul spel


signatur

Nothing is power without Control

12
Skriv svar