Battlefield 4 – massiv genomgång av klasserna

Medlem
Skrivet av totte1015:

Att han spelar in i 15 FPS får mig att spy. Kan inte ens titta på videon...

Och av första intrycket så ser jag exakt samma vapen från BF3. Kul.

Är väl dock inte hans egna content vad jag vet då han bara pratar. Tror den kommer från gamespot så skyll på dom istället.

Medlem
Skrivet av MutatedElk:

han pratar ju så jobbigt!!!

Vad menar du med att han pratar så jobbigt? Så länge han inte låter som PewdiePie är det väl ingenting att gnälla över.

Medlem
Skrivet av Khorney:
Skrivet av totte1015:

Att han spelar in i 15 FPS får mig att spy. Kan inte ens titta på videon...

Och av första intrycket så ser jag exakt samma vapen från BF3. Kul.

Är väl dock inte hans egna content vad jag vet då han bara pratar. Tror den kommer från gamespot så skyll på dom istället.

Aha... Visste inte det. Men iallafall, fick mig att må dåligt :/

Medlem

Ser bra ut tycker jag. Kolla även in den här rullen. Ser fantastiskt ut!


signatur

I want to play a game.

Inaktiv

Varför producerar dagens spelutvecklare enbart simpla spel? Syftar förstås på EAs DICE?

Medlem
Skrivet av Raklödder:

Varför producerar dagens spelutvecklare enbart simpla spel? Syftar förstås på EAs DICE?

Vad menar du med simpla spel?

Medlem
Skrivet av Rullstol:

Kul med e Ak5:a!

Synd att AS-VAL, AN-94, G3A3 eller min kära M1911 INTE finns med. (DLC?)
AS-VAL, AN-94 o G3:an hade ju lite unika egenskaper och skiljde sig från de andra bössorna. Hade varit roligare om DICE struntat i M16A3/M416/AEK, fasen vad assault fanbois:en hade lipat då.

De hade kunnat ta bort A3 och bara ha med A4:an. Mycket bättre alternativ;)

Medlem
Skrivet av Raklödder:

Varför producerar dagens spelutvecklare enbart simpla spel? Syftar förstås på EAs DICE?

För att få en bredare publik.
Simpelt behöver inte betyda dåligt

Medlem

Ett "riktigt" menysystem för att fixa med sina loadouts? Då kanske man t.o.m. ska kunna ändra keybindings utan att behöva idla...

Battleloggen som ersättning till in-game menyer var en sån sjuk fail i BF3.

Medlem
Skrivet av rudeboystig:

Ett "riktigt" menysystem för att fixa med sina loadouts? Då kanske man t.o.m. ska kunna ändra keybindings utan att behöva idla...

Battleloggen som ersättning till in-game menyer var en sån sjuk fail i BF3.

Ja, för du ändrar dina keybindings sjukt ofta eller?

Själv tyckte jag battlelog var ganska smidigt överlag. Det enda negativa jag tyckte var att man stänger och startar spelet hela tiden. Känns som att processen hade kunnat legat kvar i backgrunden och haft en hel del saker pre-loadat så det hade gått snabbare att byta bana eller dylikt.

Medlem
Skrivet av omgponies:

Det är coolt att man kan använda AK5C och mora kniv.
Men det känns som att klasserna blir mer och mer homogena när det gäller den primära bestyckningen. Kombinera det med väldigt homogena lag och det känns rätt så trist då det inte spelar roll vilket lag man spelar då båda lagen har tillgång till samma vapen.

I Battlefield 2 kändes lagen olika och ens taktik ändrades sig beroende på vilket lag man spelade. Sen om man ville vara sjukvårdare så hade man betydligt mindre eldkraft jämfört med en assault och då betydde valet av klass mer och man var tvungen att jobba mer som en grupp för att vara effektiv.

Problemet idag är ju att alla ska kunna spela allt och allt ska va lika bra för att tilltala den stora massan.. ZzzzZz

Medlem

Jaha så allt är ungefär som i BF3 då alltså? Och bara för 1200 spänn? Underbart.
Check please!

Medlem

Nehe, ingen G3A3... vettefan om man ska ge sig på det här då. Kommer ju bli saknad.


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Medlem

Yay 4 klasser och 90% samma vapen som 3an.. enda positiva jag ser med BF4 är att dom utökat grupperna till 5 pers.. Nej inget köp av detta för mig.. 3an var dålig nog.

Medlem

Håller med om att assault inte borde vara medic.

12
Skriv svar