Rare vill återuppliva klassiska varumärken – med Kinect

Robot
Rare vill återuppliva klassiska varumärken – med Kinect
Medlem
Rare vill återuppliva klassiska varumärken – med Kinect

Banjo-Kazooie låter ju intressant men är inte så förtjust i Kinect. Får väl se hur det blir, om något alls då förstås.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Vill? Nja, jag tror snarare att det är stränga order från Microsoft att Rare måste göra spel till kinect.

Medlem

Märks att det inte är samma rare som gjorde alla gamla godingar till N64 :s

Medlem

In before Banjo-kazooie Kinect version!

Jag har inte så mycket tillit för rare längre.

Medlem
Skrivet av nudedude:

Märks att det inte är samma rare som gjorde alla gamla godingar till N64 :s

Har aldrig ägt en n64 men har lirat andra roliga spel så som Killer Instinct, Donkey Kong, Conker

Medlem

Jet Force Gemini!!!!! Fett dumt om dom inte återupplivar det spelet.

Medlem

Snälla... nej.

Medlem

Så nu skall folk skutta runt i Perfect dark precis som man tvingandes göra i Star wars, NEJ TACK!

Medlem

Rare har noll klassiska varumärken som går bra ihop med kinect. För all del, släpp ett Battletoads där man måste veva som ett fån men låt bli N64;a erans spel.

gth


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem
Skrivet av Nercis:

Vill? Nja, jag tror snarare att det är stränga order från Microsoft att Rare måste göra spel till kinect.

Beror väl på hur man ser det, dom vill säkert ha pengarna, så då vill dom skapa kinect spelen således. Tycker det är för enkelt att skylla andra för sina egna val.

Medlem

Fick ju några millisekunders lycka där åtminstone... Sen kom en fortsättning... BAH!

Snake Rattle n Roll, RC Pro Am, Blast Corps!!! Kanske Silent Service HD, hehe.. Men ok, nej nej, gör trams-och-flax-spel istället då... -_-

Medlem
Medlem

Väldigt få är anställda på "Rare" som var den studion som stod för alla hits på 90talet. De skulle lika gärna kunna byta namn på skiten. Tyvärr är det ju så att många av oss har minnena kvar på DKC och Blast Corps mfl. Men utan själen som Rare hade så kommer det förmodlingen aldrig bli några mer hits från dom under MS sketna Kinect-frossa. Inte ett enda spel har varit bättre med Kinect inkluderat i spelet. Och senare de inser att skiten är helt enkelt är skit kanske vi kan få det vi alla saknar från storhetstiden. (Dance Central räknar jag inte som ett "spel")

Medlem

Rare gjorde bra spel en gång i tiden.. Det är sorgligt att se gamla spelhus med bra anor gå hemska öden tillmötes.

Skribent

Rare får göra vad dom vill och jag bygger en bunker på innergården som kan skydda familjen mot den stundande skitstormen.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Nackskott bör delas ut till den som kom på idén med rörelsekontrollers, de har bara fört ont med sig och utvecklarna har fortfarande inte fattat att det är helt värdelöst till nästan alla sorters spel.

Man blir så trött...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Håller mig från att döma ut tills jag själv fått testa nya kinect. Vem vet, den kanske till och med blir bra.

Medlem
Skrivet av burkmopp:
Skrivet av Nercis:

Vill? Nja, jag tror snarare att det är stränga order från Microsoft att Rare måste göra spel till kinect.

Beror väl på hur man ser det, dom vill säkert ha pengarna, så då vill dom skapa kinect spelen således. Tycker det är för enkelt att skylla andra för sina egna val.

Men nu så är det inte längre nödvändigt att ha kinecten för Xbox One. Med tanke på den negativa feedback de har med kinect så ser jag inte varför Rare skulle vilja skapa spelen som kinect spel. Om de flesta kommer att avstå att ens koppla in den så låter det otroligt att Rare skulle se "kinect included" som ett stort skäl till att göra en del av sina bra titlar till kinect upplevelser.

Tror faktiskt att Microsoft har ett finger med i spelet när det gäller detta.

Medlem
Skrivet av Winzi:
Skrivet av burkmopp:
Skrivet av Nercis:

Vill? Nja, jag tror snarare att det är stränga order från Microsoft att Rare måste göra spel till kinect.

Beror väl på hur man ser det, dom vill säkert ha pengarna, så då vill dom skapa kinect spelen således. Tycker det är för enkelt att skylla andra för sina egna val.

Men nu så är det inte längre nödvändigt att ha kinecten för Xbox One. Med tanke på den negativa feedback de har med kinect så ser jag inte varför Rare skulle vilja skapa spelen som kinect spel. Om de flesta kommer att avstå att ens koppla in den så låter det otroligt att Rare skulle se "kinect included" som ett stort skäl till att göra en del av sina bra titlar till kinect upplevelser.

Tror faktiskt att Microsoft har ett finger med i spelet när det gäller detta.

Kanske lite klumpigt skrivet av mig, menade på att dom får väll betal av pyttemjuk för att skapa dessa spel för kinect, varför dom då gör det.

Medlem
Skrivet av burkmopp:
Skrivet av Winzi:
Skrivet av burkmopp:
Skrivet av Nercis:

Vill? Nja, jag tror snarare att det är stränga order från Microsoft att Rare måste göra spel till kinect.

Beror väl på hur man ser det, dom vill säkert ha pengarna, så då vill dom skapa kinect spelen således. Tycker det är för enkelt att skylla andra för sina egna val.

Men nu så är det inte längre nödvändigt att ha kinecten för Xbox One. Med tanke på den negativa feedback de har med kinect så ser jag inte varför Rare skulle vilja skapa spelen som kinect spel. Om de flesta kommer att avstå att ens koppla in den så låter det otroligt att Rare skulle se "kinect included" som ett stort skäl till att göra en del av sina bra titlar till kinect upplevelser.

Tror faktiskt att Microsoft har ett finger med i spelet när det gäller detta.

Kanske lite klumpigt skrivet av mig, menade på att dom får väll betal av pyttemjuk för att skapa dessa spel för kinect, varför dom då gör det.

Ah ja jo, när du uttrycker det på det sättet så ser jag direkt vad du menade med den första kommentaren

Medlem
Medlem
Skrivet av Pholiage:

Väldigt få är anställda på "Rare" som var den studion som stod för alla hits på 90talet. De skulle lika gärna kunna byta namn på skiten. Tyvärr är det ju så att många av oss har minnena kvar på DKC och Blast Corps mfl.

Eller hur många var med sedan 80-talet!
http://www.youtube.com/watch?v=15SFEHDvjns
http://www.youtube.com/watch?v=70pAH8zciQI
http://www.youtube.com/watch?v=j0YerL_hrMs

1
Skriv svar