Lista över PS4 funktioner och spel

Medlem
Lista över PS4 funktioner och spel

Hittade en rätt bra lista över funktioner som PS4 kommer ha och inte kommer ha samt utannonserade spel(launch och efter launch). Här är den för de som är intresserade.

Medlem

Online multiplayer on the PS4 requires a PlayStation Plus subscription. (Source)

Det verkar ju vara riktigt piss!

Medlem
Skrivet av totte1015:

Online multiplayer on the PS4 requires a PlayStation Plus subscription. (Source)

Det verkar ju vara riktigt piss!

Det är ju precis som Xbox Live. Vet inte exakt vilka fördelar PS+ innebär då jag inte har eller har haft en PS3 men har hört att det skall vara värt pengarna(gratis spel varje månad osv.)

jkw
Medlem

PlayStation+ är värt varenda krona!

Medlem
Skrivet av raiiga:
Skrivet av totte1015:

Online multiplayer on the PS4 requires a PlayStation Plus subscription. (Source)

Det verkar ju vara riktigt piss!

Det är ju precis som Xbox Live. Vet inte exakt vilka fördelar PS+ innebär då jag inte har eller har haft en PS3 men har hört att det skall vara värt pengarna(gratis spel varje månad osv.)

Back in the day, så köpte jag PS3:an för att jag inte ville betala för att spela online-spel.
När PSN+ kom så skaffade jag det främst för att jag ville att mina Trophies och patchar skulle synkas när jag inte var hemma. När Sony sedan började ge mig ett relativt nytt spel varje månad så blev tjänsten underbar.

Nu är problemet att jag har för många bra spel att spela
Jag ser inget problem med att fortsätta betala för PSN+ på PS4:an heller.

Vill man inte betala för flerspelsläget så kan man alltid spela Planetside 2 på PS4:an.

Medlem

Hur mycket är kostnaden för PS Plus? Vet någon?

Medlem
Skrivet av totte1015:

Hur mycket är kostnaden för PS Plus? Vet någon?

Nu är den 480kr per år. 145kr för 3 månader.
PSN Plus

1
Skriv svar