Nya bilder från Grand Theft Auto V

Medlem
Skrivet av krille1986:

Så nu har man köpt ett ps3 enbart för att spela detta spel, kan inte vänta längre snart. Kommer att bli episkt!

Köp mitt aldrig spelat på skiten


signatur

IDKFA

k3m
Medlem
Skrivet av McNord:
Skrivet av Ronzem:

Jag har fortfarande svårt att tro att det är sådär snyggt på PS3/360

http://i.imgur.com/JZi91mw.jpg
Nedersta är från en trailer (ingame) medans den översta är en bild de publicerat.

Äntligen lite sanningen Som säkert många andra också visste. Det kommer inte se så bra ut när man spelar spelet. Rockstar är rena rama bluffmakarna.

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av krille1986:

Så nu har man köpt ett ps3 enbart för att spela detta spel, kan inte vänta längre snart. Kommer att bli episkt!

Det är det dummaste jag har sett på ett tag...
Varför PS3 när PS4 snart kommer ut?

Öhhh du måste vara det dummaste jag hört på ett tag. Varför köpa PS3? Öhm för att det enbart finns till PS3 och Xbox360, för att en ps3 kostar typ 1500:- ny. Enligt mig 2 riktigt bra anledningar för att köpa PS3.

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av McNord:
Skrivet av Ronzem:

Jag har fortfarande svårt att tro att det är sådär snyggt på PS3/360

http://i.imgur.com/JZi91mw.jpg
Nedersta är från en trailer (ingame) medans den översta är en bild de publicerat.

Äntligen lite sanningen Som säkert många andra också visste. Det kommer inte se så bra ut när man spelar spelet. Rockstar är rena rama bluffmakarna.

Eller är det ett tecken på att det kommer till PC snart?
Eller Är det vad nästa generations konsoler klarar?
Eller får vi en Bluff ala Alien?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av dotque:
Skrivet av k3m:
Skrivet av McNord:
Skrivet av Ronzem:

Jag har fortfarande svårt att tro att det är sådär snyggt på PS3/360

http://i.imgur.com/JZi91mw.jpg
Nedersta är från en trailer (ingame) medans den översta är en bild de publicerat.

Äntligen lite sanningen Som säkert många andra också visste. Det kommer inte se så bra ut när man spelar spelet. Rockstar är rena rama bluffmakarna.

Eller är det ett tecken på att det kommer till PC snart?
Eller Är det vad nästa generations konsoler klarar?
Eller får vi en Bluff ala Alien?

Fast de har ju aldrig hävdat att bilderna är in game. Alien CM hävdade ju att trailern representerade det färdiga spelet.
Så man får ta det här för vad det är, förrendrerade bilder på miljöer i GTA V.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Ser glest ut mellan vinbuskarna. :baby: DUMMA ROCKSTAR! Låta Los Santos-borna gå vinlösa pga dammig hårdvara. :'(

EDIT:
Får hoppas att de inte är ännu glesare på konsolen vr.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Inaktiv

Varför oroa sig över FPS?

Köp det inte till konsol (spelet är ändå ospelbart med de kontrollerna), vänta till det kommer till PC.


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem

Spelvärlden kan inte vara så jäkla stor ändå i och med att det är samma områden som syns om och om igen i alla bilder och trailers. Trist.

Medlem

Här kan ni se hur man laddar ner GTA V på datorn 100% gratis och 24 dagar innan det har kommit ut i affär. http://www.youtube.com/watch?v=jS3ZxOtTD5A

Medlem

Wow, alla som klagar på grafiken är ni medvetna om att det släppts två gameplay videor som representerar hur spelet kommer se ut in game? Och innan nåt wiseass kläcker ur sig "ja men det där är ju på PC som är en mycket kraftfullare maskin än ps3 osv osv" Så nej, Rockstar har bekräftat flertalet gånger att det var spelat genom en ps3.

Medlem
Skrivet av Jakobinklubben:

Varför oroa sig över FPS?

Köp det inte till konsol (spelet är ändå ospelbart med de kontrollerna), vänta till det kommer till PC.

Själv tycker jag kontrollerna är bättre på konsol än pc...enligt mig så ska alla Third person spel spelas på konsol som t ex assassins creed.....känns så jäkla klumpigt på pc.

Inaktiv

Men, det finns så få knappar och går ju inte att sikta?

Utvecklarna och spelarna låses in i en tvångströja dikterad av kontrollen. Racingspel är väl ok, men de är ändå linjära och att se som interaktiva filmer i den mån man måste hålla nere play/gas.


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem
Skrivet av Jakobinklubben:

Men, det finns så få knappar och går ju inte att sikta?

Utvecklarna och spelarna låses in i en tvångströja dikterad av kontrollen. Racingspel är väl ok, men de är ändå linjära och att se som interaktiva filmer i den mån man måste hålla nere play/gas.

Så få knappar? Vad snackar du om, det finns nog med knappar för att kunna göra alla saker som går att göra i spelet? Och det med att det inte går att sikta är väll mer för att du inte är van vid handkontroll?

Medlem
Skrivet av erazerswe:
Skrivet av TryNotDo:
Skrivet av notice:

Men grafiken är inte det viktigaste?!

Absolut inte, jag spelar själv många spel som är direkt "fula", men har hur kul som helst.

Det handlar om diskrepansen mellan visat material och vad du fårl i detta fallet.

Off topic, faktiskt första gången jag hör ordet "diskrepansen". Man lär sig något nytt varje dag
Hur som helst tror jag detta kommer bli ett jäkla kul spel

Vad betyder ordet?


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av hanes256:
Skrivet av totte1015:
Skrivet av krille1986:

Så nu har man köpt ett ps3 enbart för att spela detta spel, kan inte vänta längre snart. Kommer att bli episkt!

Det är det dummaste jag har sett på ett tag...
Varför PS3 när PS4 snart kommer ut?

uppenbarligen för att kunna spela GTA V vid launch?

Eller för att spela GTA V överhuvudtaget de närmsta 2 åren.

ELF
Medlem
Skrivet av hanes256:

så orolig över fps-en!!! får se hur det blir

Skaffa bättre prolle och graffe kanske... *wink wink*


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Inaktiv
Skrivet av XxshadowxX:
Skrivet av Jakobinklubben:

Men, det finns så få knappar och går ju inte att sikta?

Utvecklarna och spelarna låses in i en tvångströja dikterad av kontrollen. Racingspel är väl ok, men de är ändå linjära och att se som interaktiva filmer i den mån man måste hålla nere play/gas.

Så få knappar? Vad snackar du om, det finns nog med knappar för att kunna göra alla saker som går att göra i spelet? Och det med att det inte går att sikta är väll mer för att du inte är van vid handkontroll?

Det är det som är problemet, man har bara ett par knappar och tvingar skära ner på spelets innehåll och djup på grund av bristande interaktivitet. Sikta går med de ofta inbyggda aimbotsen, men det blir fortfarande då som att man håller ner play för att spela så sköter spelet resten åt dig.

Jag förstår inte varför man köper såna saker, de är bara lurendrejeri, datorkomponenter man lika gärna kan köpa själv och bygga ihop för en bråkdel av priset.


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem
Skrivet av Jakobinklubben:
Skrivet av XxshadowxX:
Skrivet av Jakobinklubben:

Men, det finns så få knappar och går ju inte att sikta?

Utvecklarna och spelarna låses in i en tvångströja dikterad av kontrollen. Racingspel är väl ok, men de är ändå linjära och att se som interaktiva filmer i den mån man måste hålla nere play/gas.

Så få knappar? Vad snackar du om, det finns nog med knappar för att kunna göra alla saker som går att göra i spelet? Och det med att det inte går att sikta är väll mer för att du inte är van vid handkontroll?

Det är det som är problemet, man har bara ett par knappar och tvingar skära ner på spelets innehåll och djup på grund av bristande interaktivitet. Sikta går med de ofta inbyggda aimbotsen, men det blir fortfarande då som att man håller ner play för att spela så sköter spelet resten åt dig.

Jag förstår inte varför man köper såna saker, de är bara lurendrejeri, datorkomponenter man lika gärna kan köpa själv och bygga ihop för en bråkdel av priset.

Men säg mig då vilka fler saker som kunde ha funnits om det hade funnits fler knappar? Och att säga att det är som att hålla ner play sen sköter spelet resten är ganska överdrivet.....och du förstår inte varför folk köper sånt?helt enkelt för att det finns folk som tycker det är skönare att sitta i soffan med en handkontroll och slappna av eller bara för att man föredrar konsol.

Medlem

Konsoler är låsta datorer med spel som i regel bojkottar musstyrning.
Jag önskar att de slutar att bojkotta musstyrning och låter oss spelare välja vad vi föredrar.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Konsoler är låsta datorer med spel som i regel bojkottar musstyrning.
Jag önskar att de slutar att bojkotta musstyrning och låter oss spelare välja vad vi föredrar.

Men de låter ju spelarna välja vad de föredrar, om man vill ha musstyrning väljer man ju helt enkelt en pc istället för en konsol. De tvingar dig ju inte att köpa en konsol

Medlem
Skrivet av XxshadowxX:
Skrivet av Tybalt:

Konsoler är låsta datorer med spel som i regel bojkottar musstyrning.
Jag önskar att de slutar att bojkotta musstyrning och låter oss spelare välja vad vi föredrar.

Men de låter ju spelarna välja vad de föredrar, om man vill ha musstyrning väljer man ju helt enkelt en pc istället för en konsol. De tvingar dig ju inte att köpa en konsol

Haha, skämtare där!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Konsoler är låsta datorer med spel som i regel bojkottar musstyrning.
Jag önskar att de slutar att bojkotta musstyrning och låter oss spelare välja vad vi föredrar.

Jag håller med! Jag har dock PS3 och ska köpa PS4, men att få spela med mus och tbord skulle direkt frälsa mig! Varför detta tvång med kontroller? Jag har ju redan köpt konsollen, och till vissa spel använder jag den, säkert köper man en till...
Free the Navigation!


signatur

Niet.

Medlem

Svårt och tro att det kommer kännas "Nytt & Fresht" ^^, Och lär tillägga att det ska spelas på dator för att man ska kunna jäsa!

Medlem

Okej, nu är jag trött på en sak.

Hur spelet ser ut, ja det kan ni debattera som ni vill. MEN jag är trött på att se/läsa och bry mig om hur det ser ut på still bilder. Skärp er nu. Vi vet inte hur det ser ut förens man ser spelet på sin tv.

Medlem
Skrivet av bäverville:

Traktor

12
Skriv svar