Splinter Cell Blacklist CO-OP spelare

Medlem
Splinter Cell Blacklist CO-OP spelare

Har försökt verkligen nu men hittar inge vettig CO-OP spelare med den inbyggda teammate finder är lite katastrof 9/10 co-op uppdragen jag har gjort så har jag fått gjort allt själv eller failat så hårt att det har tagit en 5-15 gånger att klara en bana.

Så är det nån som vill hacka på?

Medlem
Skrivet av Aero:

Har försökt verkligen nu men hittar inge vettig CO-OP spelare med den inbyggda teammate finder är lite katastrof 9/10 co-op uppdragen jag har gjort så har jag fått gjort allt själv eller failat så hårt att det har tagit en 5-15 gånger att klara en bana.

Så är det nån som vill hacka på?

Jag har ingen att cooppa med så jag tar gärna in nya vänner.
Jag öppnade även en cell för svenska spelare: https://shadownet.splintercell.com/#!/cell/18951
Har tillgång till både TS3-server och Skype

Skrivet av Aero:

Har försökt verkligen nu men hittar inge vettig CO-OP spelare med den inbyggda teammate finder är lite katastrof 9/10 co-op uppdragen jag har gjort så har jag fått gjort allt själv eller failat så hårt att det har tagit en 5-15 gånger att klara en bana.

Så är det nån som vill hacka på?

Jag har ingen att co-oppa med så jag tar gärna in nya vänner.
Har en öppen cell för svenska spelare: https://shadownet.splintercell.com/#!/cell/18951
Jag har tillgång till egen TS3-server och/eller Skype.

Medlem

Men skumma dubbelpost...

Medlem

jag joinar jag med :)...kommer nog hålla mig till SP men man vet ju aldrig hehe


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

jag joinar jag med :)...kommer nog hålla mig till SP men man vet ju aldrig hehe

Gött. Alltid trevligt att samla potentiella co-op spelare iaf.

Hela systemet verkar lite muppigt. Jag är med i eran cell, jag såg att gurkanxxx skickat en utmaning men kan inte hitta er eller utmaningen.

La till er på Uplay tillslut


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Hela systemet verkar lite muppigt. Jag är med i eran cell, jag såg att gurkanxxx skickat en utmaning men kan inte hitta er eller utmaningen.

La till er på Uplay tillslut

Whaaat vilken utmaning? Tror du måste lägga till oss som vänner. Shadownet saken är lite missuppfattad att förstå.

njae verka som nån tidsutmaning a´la 20 000 "pengar"

rullade förbi nån text med det uppe i hörnet :p. Du kanske har klarat nån bana lite fortare eller nått


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Ah okej hmf konstigt att den inte visar ingame att jag inte är medlem i nån cell.

Medlem

Verkar vara ett allmänt problem att spelet inte pratar med shadownet. Får inte heller fram att jag är med i en cell.
någon av er som nånsin hittat några personer som spelar multiplay? Har testat flera gånger att hitta en multiplayer server men det verkar aldrig finnas nån som spelar.

Medlem
Skrivet av Amelek:

Verkar vara ett allmänt problem att spelet inte pratar med shadownet. Får inte heller fram att jag är med i en cell.
någon av er som nånsin hittat några personer som spelar multiplay? Har testat flera gånger att hitta en multiplayer server men det verkar aldrig finnas nån som spelar.

Tror multiplayern kommer dö ut rätt så snabbt nu. Läste nån tråd på steam communityn för Blacklist eftersom SvM för vissa är katastrofal jämfört med den från Chaos Theory enligt vissa samt så finns det som sagt inga dedicated servers vilket ställer till en stor del gick jävligt bra för mig på en match upp mot 3k XP under en match då ragequitade "hosten" sen tilldelas det en ny host till servern du är på. Det är just det stora problemet att folk lämnar när det går dåligt vilket ställer till med att matchen avbryts.

Medlem
Skrivet av Aero:

Tror multiplayern kommer dö ut rätt så snabbt nu. Läste nån tråd på steam communityn för Blacklist eftersom SvM för vissa är katastrofal jämfört med den från Chaos Theory

Håller fullständigt med. Blacklist Mode har inget gemensamt med gamla CT Versus. Det är med actionladdat och som Spy kan du nästran inte klara dig om du försöker smyga.

Citat:

...enligt vissa samt så finns det som sagt inga dedicated servers vilket ställer till en stor del gick jävligt bra för mig på en match upp mot 3k XP under en match då ragequitade "hosten" sen tilldelas det en ny host till servern du är på. Det är just det stora problemet att folk lämnar när det går dåligt vilket ställer till med att matchen avbryts.

"Matchmakingingen" är katastrof. Som nybörjare vill man ju inte hamna med level 56 spelare. I Classic Mode har alla samma grejer men det är skillnad på någon som är level 7-8 och någon som är level 30->. Att de tog bort server browser för PC version var ett av deras största misstag.

Jag gillar Blacklist Mode men man behöver spela med kompisar och kommunicera annars är det helt kört.

Medlem
Skrivet av pyrrhusjra:
Skrivet av Aero:

Tror multiplayern kommer dö ut rätt så snabbt nu. Läste nån tråd på steam communityn för Blacklist eftersom SvM för vissa är katastrofal jämfört med den från Chaos Theory

Håller fullständigt med. Blacklist Mode har inget gemensamt med gamla CT Versus. Det är med actionladdat och som Spy kan du nästran inte klara dig om du försöker smyga.

Citat:

...enligt vissa samt så finns det som sagt inga dedicated servers vilket ställer till en stor del gick jävligt bra för mig på en match upp mot 3k XP under en match då ragequitade "hosten" sen tilldelas det en ny host till servern du är på. Det är just det stora problemet att folk lämnar när det går dåligt vilket ställer till med att matchen avbryts.

"Matchmakingingen" är katastrof. Som nybörjare vill man ju inte hamna med level 56 spelare. I Classic Mode har alla samma grejer men det är skillnad på någon som är level 7-8 och någon som är level 30->. Att de tog bort server browser för PC version var ett av deras största misstag.

Jag gillar Blacklist Mode men man behöver spela med kompisar och kommunicera annars är det helt kört.

True sen denna "autobalance" som slumpar lagen 9 av 10 gånger tills jag nådde rank 5 så fick jag alltid en rank 1-10 gubbe i mitt lag o andra laget rank 20-30+ kul att spela då.

Medlem

Gick med Cellen, om någon vill spela någon co-op karta! Kan man kommunicera in-game?

Medlem

Kommunicera ingame går icke vad jag vet bara med att skriva ingame annars är det skype/teamspeak whatever du vill använda för kommunikations program

Medlem

Spelar ni fortfarande Blacklist? Skulle va kul att spela online både coop och multiplayer

1
Skriv svar