Varning: Slutet till GTA V har läckt ut på internet

Medlem

Alla dör i slutet.

Medlem

Slutar med att DooMguy från Q3 kommer å faggar alla

Medlem
Skrivet av busnisse:

Alla dör i slutet.

Nej bara Michael. Man kommer ta över som hans son när man free-roamar efter storyn.

Medlem
Skrivet av sitman:
Skrivet av busnisse:

Alla dör i slutet.

Nej bara Michael. Man kommer ta över som hans son när man free-roamar efter storyn.

glöm inte att man letar upp mannen som mördade hans far och skjuter honom när han sitter och fiskar


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av sitman:
Skrivet av busnisse:

Alla dör i slutet.

Nej bara Michael. Man kommer ta över som hans son när man free-roamar efter storyn.

glöm inte att man letar upp mannen som mördade hans far och skjuter honom när han sitter och fiskar

Mja, det är ju egentligen bara spekulationer från från ljudfilerna. Råder viss debatt på 4chan om huruvida det är sonen eller trevor som tar skott i saken (bokstavligen)

Medlem
Skrivet av sitman:
Skrivet av Propy:
Skrivet av sitman:
Skrivet av busnisse:

Alla dör i slutet.

Nej bara Michael. Man kommer ta över som hans son när man free-roamar efter storyn.

glöm inte att man letar upp mannen som mördade hans far och skjuter honom när han sitter och fiskar

Mja, det är ju egentligen bara spekulationer från från ljudfilerna. Råder viss debatt på 4chan om huruvida det är sonen eller trevor som tar skott i saken (bokstavligen)

Vet inte ifall ni trollar eller inte, men måste ni ta den diskussionen här ifall det är så det slutar? Jag vill kunna diskutera spelnyheter utan att få slutet spoilat i kommentarsektionen.

Medlem
Skrivet av Ztrife:
Skrivet av sitman:
Skrivet av Propy:
Skrivet av sitman:
Skrivet av busnisse:

Alla dör i slutet.

Nej bara Michael. Man kommer ta över som hans son när man free-roamar efter storyn.

glöm inte att man letar upp mannen som mördade hans far och skjuter honom när han sitter och fiskar

Mja, det är ju egentligen bara spekulationer från från ljudfilerna. Råder viss debatt på 4chan om huruvida det är sonen eller trevor som tar skott i saken (bokstavligen)

Vet inte ifall ni trollar eller inte, men måste ni ta den diskussionen här ifall det är så det slutar? Jag vill kunna diskutera spelnyheter utan att få slutet spoilat i kommentarsektionen.

Absolut, kan försäkra dig om att det är rent och skärt skitsnack

Medlem
Skrivet av sitman:
Skrivet av Propy:
Skrivet av sitman:
Skrivet av busnisse:

Alla dör i slutet.

Nej bara Michael. Man kommer ta över som hans son när man free-roamar efter storyn.

glöm inte att man letar upp mannen som mördade hans far och skjuter honom när han sitter och fiskar

Mja, det är ju egentligen bara spekulationer från från ljudfilerna. Råder viss debatt på 4chan om huruvida det är sonen eller trevor som tar skott i saken (bokstavligen)

Fast nu var det jag skrev en del av red dead slutet...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Som PC-spelare så kommer antagligen mina polare spoila sönder det innan jag ens har tillgång till spelet.
Kul för mig! :DDDDDDDDDDD

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av sitman:
Skrivet av Propy:
Skrivet av sitman:
Skrivet av busnisse:

Alla dör i slutet.

Nej bara Michael. Man kommer ta över som hans son när man free-roamar efter storyn.

glöm inte att man letar upp mannen som mördade hans far och skjuter honom när han sitter och fiskar

Mja, det är ju egentligen bara spekulationer från från ljudfilerna. Råder viss debatt på 4chan om huruvida det är sonen eller trevor som tar skott i saken (bokstavligen)

Fast nu var det jag skrev en del av red dead slutet...

Det kopplade jag inte alls! Trots att det vad rdr jag tänkte på när jag postade ursprungligen <.<

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av sitman:
Skrivet av Propy:
Skrivet av sitman:
Skrivet av busnisse:

Alla dör i slutet.

Nej bara Michael. Man kommer ta över som hans son när man free-roamar efter storyn.

glöm inte att man letar upp mannen som mördade hans far och skjuter honom när han sitter och fiskar

Mja, det är ju egentligen bara spekulationer från från ljudfilerna. Råder viss debatt på 4chan om huruvida det är sonen eller trevor som tar skott i saken (bokstavligen)

Fast nu var det jag skrev en del av red dead slutet...

.....Jag har inte spelat klart Red Dead......

Men det är lugnt


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av sitman:
Skrivet av Propy:
Skrivet av sitman:
Skrivet av Propy:
Skrivet av sitman:
Skrivet av busnisse:

Alla dör i slutet.

Nej bara Michael. Man kommer ta över som hans son när man free-roamar efter storyn.

glöm inte att man letar upp mannen som mördade hans far och skjuter honom när han sitter och fiskar

Mja, det är ju egentligen bara spekulationer från från ljudfilerna. Råder viss debatt på 4chan om huruvida det är sonen eller trevor som tar skott i saken (bokstavligen)

Fast nu var det jag skrev en del av red dead slutet...

Det kopplade jag inte alls! Trots att det vad rdr jag tänkte på när jag postade ursprungligen &lt;.&lt;

haha, det var ju därför jag skrev det! Körde du inte det uppdraget?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av sitman:
Skrivet av Propy:
Skrivet av sitman:
Skrivet av Propy:
Skrivet av sitman:
Skrivet av busnisse:

Alla dör i slutet.

Nej bara Michael. Man kommer ta över som hans son när man free-roamar efter storyn.

glöm inte att man letar upp mannen som mördade hans far och skjuter honom när han sitter och fiskar

Mja, det är ju egentligen bara spekulationer från från ljudfilerna. Råder viss debatt på 4chan om huruvida det är sonen eller trevor som tar skott i saken (bokstavligen)

Fast nu var det jag skrev en del av red dead slutet...

Det kopplade jag inte alls! Trots att det vad rdr jag tänkte på när jag postade ursprungligen &lt;.&lt;

haha, det var ju därför jag skrev det! Körde du inte det uppdraget?

Haha jo, men jag vet inte... Hjärncellerna samarbetar inte alltid som man önskar - lite trötta på jobbet är även dom små rackarna där uppe i kontoret

Medlem
Skrivet av Krayze:
Skrivet av Ender:

Hmm, läste just om en 8-åring som spelat GTA4 straxt innan han går in och skjuter sin 87-åriga vårdnadshavare i bakhuvudet. Man får ju tycka vad man vill om tv-spels våld och påverkan, men kan vi inte iallafall vara överens om att:
Barn + Vapen * (Våldsamma spel där man använder vapen) = En jäkligt dålig ekvation?

Läste det med och nej håller inte med. Tycker inte en 8 åring ska ens ha tillgång till en pistol. Spelet kunde lika gärna varit en våldsam film istället. Inga bra argument här inte

Tror hans ålder var rätt viktig i ekvationen så att säga. Nu är detta förvisso ganska så ogrundat och ren spekulation, men det låter lite som att han inte riktigt fattade vad han gjorde, vilket bör vara enklare ifall en ser det ske utan att fatta konsekvenserna av det i form av tex film och tv-spel.

Medlem

Playlist för den som vill lyssna på soundtracket. (alla låtar har dock ej läckt än)

http://open.spotify.com/user/angust69/playlist/0NQqcjSk9JgPMC...


signatur

God is dead

Medlem

Story i Gta? Dom måste skämta.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Ender:

Hmm, läste just om en 8-åring som spelat GTA4 straxt innan han går in och skjuter sin 87-åriga vårdnadshavare i bakhuvudet. Man får ju tycka vad man vill om tv-spels våld och påverkan, men kan vi inte iallafall vara överens om att:
Barn + Vapen * (Våldsamma spel där man använder vapen) = En jäkligt dålig ekvation?

Jag tycker i många fall att det inte är spelens fel, men för personer som "inte förstår bättre" exempelvis barn eller personer som har någon form av störning bör inte spela spelen.

I mitt tycke ska inte en 8 åring spela GTA4 överhuvudtaget för dom troligen inte förstår allvaret. Om dom då definitivt ska spela eller föräldrarna vill dom ska sitt med barnen då istället och få dom att fatta att det här är ett spel och inget som man kan eller ska göra i verkliga livet så dom vet hur seriöst det är.

Jag har en kusin vars unge sedan tidig ålder (6 år tror jag) spelat GTA, sett på gangster filmer och allt annat och jag vet inte hur många gånger jag måste sagt åt honom att lugna ner sig när han har en pinne eller annat och vill använda som basebollträ och slå till folk. Han har fått spela, göra och tro vad han vill och är ganska säker på att han inte har en störning utan att han bara tror att saker som händer i spelet kan hända här utan konsekvenser också.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

ELF
Medlem
Skrivet av busnisse:

Alla dör i slutet.

Alla tre gifter sig under ett och samma bröllop i slutet.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Ender:

Hmm, läste just om en 8-åring som spelat GTA4 straxt innan han går in och skjuter sin 87-åriga vårdnadshavare i bakhuvudet. Man får ju tycka vad man vill om tv-spels våld och påverkan, men kan vi inte iallafall vara överens om att:
Barn + Vapen * (Våldsamma spel där man använder vapen) = En jäkligt dålig ekvation?

Barn + Dåliga vårdnadshavare = En jäkligt dålig ekvation.

Medlem

Någon som bryr sig?

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av Krayze:
Skrivet av Ender:

Hmm, läste just om en 8-åring som spelat GTA4 straxt innan han går in och skjuter sin 87-åriga vårdnadshavare i bakhuvudet. Man får ju tycka vad man vill om tv-spels våld och påverkan, men kan vi inte iallafall vara överens om att:
Barn + Vapen * (Våldsamma spel där man använder vapen) = En jäkligt dålig ekvation?

Läste det med och nej håller inte med. Tycker inte en 8 åring ska ens ha tillgång till en pistol. Spelet kunde lika gärna varit en våldsam film istället. Inga bra argument här inte

Så klart dom inte ska, det var lite av poängen. En våldsam film hade resulterat i samma inlägg från mig, och då anser jag personligen att ett spel berör och involverar åskådaren så otroligt mycket mer än vad en film gör.

Skrivet av Ankh:

Tror inte spelet direkt påverkade det hela. Det var ett barn från en splittrad familj. Att peka finger på spelet passar media/advokater utmärkt.
Tror du det hade fått samma uppmärksamhet om han spelat sett på ishockey strax innan?

För 8-åringar går ofta runt i tankar att skjuta folk, utan någon som helst yttre påverkan. Nu kan man ju alltid läsa sådana nyheter mellan raderna, men ifall det stämmer att grabben först sitter och spelar ett spel där man går runt och skjuter folk, för att sedan skjuta folk, så ser jag ändå ett liiiitet sammanband.
Den som inte tror att ett barn är formbart av sin omgivning kanske skulle ge grundskolan en ny chans. Säger inte att spelet gjorde honom till en mördare (tänkte inte ens göra någon "debatt" av just det, men jag tror helt klart att han kan ha påverkats av det. Jag ville mest poängtera att :
1. Barn ska inte spela sådana spel, det finns en rekommenderad åldersgräns av en anledning.
2. Barn ska inte ha tillgång till vapen.

Kan även tillägga en tredje punkt också, bara för sakens skull, nu när folk börjar gapa om det:
3. Våldsamma spel borde ha åldersgränser.

Och jo, att en 8-åring går och skjuter ihjäl någon hade antagligen resulterat i en nyhet hur som helst, men du hade antagligen inte läst något om den på FZ.

Länkar: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17346785.ab
http://theadvocate.com/home/6860976-125/investigators-say-sho...
http://www.kplctv.com/story/23242078/investigators-believe-8-...

Skrivet av Ender:

Hmm, läste just om en 8-åring som spelat GTA4 straxt innan han går in och skjuter sin 87-åriga vårdnadshavare i bakhuvudet. Man får ju tycka vad man vill om tv-spels våld och påverkan, men kan vi inte iallafall vara överens om att:
Barn + Vapen * (Våldsamma spel där man använder vapen) = En jäkligt dålig ekvation?

I slutändan är det föreldrar som måste ta ansvar för vad man låter sin unge göra.

Medlem

mot 4chan då


signatur

no i will not go loladin no not at all

12
Skriv svar