Hemmabio problem efter flytt?

Medlem
Hemmabio problem efter flytt?

Tjenare.
Som sagt, fått problem med att få ljud och blid från datorn till receiver, har funkat bra innan. Nu kan jag få bild på en skärm i taget(haft utvigda/speglade skärmar innan). När jag försöker verkställa att få 2 skrämar får jag upp: "gick inte att spara bildskämsinställning". Pogramvaror är uppdaterade.

Kan inte få ljud till receivern då jag inte längre kan hitta den i "uppspelningsenheter"

Medlem
Skrivet av johan.gardh:

Tjenare.
Som sagt, fått problem med att få ljud och blid från datorn till receiver, har funkat bra innan. Nu kan jag få bild på en skärm i taget(haft utvigda/speglade skärmar innan). När jag försöker verkställa att få 2 skrämar får jag upp: "gick inte att spara bildskämsinställning". Pogramvaror är uppdaterade.

Kan inte få ljud till receivern då jag inte längre kan hitta den i "uppspelningsenheter"

Det finns en tumregel som säger att ca 10% av elektronik går sönder under flytt.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

okaj, väldigt konstigt då ps3an funkar utan problem...

Medlem

Dubbelkolla alla kopplingar så att alla sladdar sitter som dom ska, där dom satt innan flytten? Så du inte råkat koppla nån sladd i hdmi 2 istället för 1 osv.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

1
Skriv svar