Police Quest-uppföljare misslyckades igen

Robot
Police Quest-uppföljare misslyckades igen

Efter en andra vända med kollektbössan kastar Precinct in handduken.

#precinct


MEG
Medlem
Police Quest-uppföljare misslyckades igen

Synd, Police Quest serien var bra, iaf de första delarna. Hade varit intressant och sett vad de kunde ha presterat.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

synd. Hade varit kul med ett polisspel. Alltid kul med lite variation


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Vad händer med pengarna nu då? Skickas varje summa tillbaka till respektive avsändare nu när det inte blev av? Annars ska jag starta en kickstarter-insamling för Half-Life 3 och sen lägga ner utvecklingen.

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Vad händer med pengarna nu då? Skickas varje summa tillbaka till respektive avsändare nu när det inte blev av? Annars ska jag starta en kickstarter-insamling för Half-Life 3 och sen lägga ner utvecklingen.

Om Kickstarter används så dras inga pengar om man inte når insamlingsmålet. I deras andra försök när de gjorde det via sin egen hemsida så har jag ingen aning men jag hoppas de hade en liknande lösning där.

/ LordDaimos

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av LordDaimos:
Skrivet av Zidious G:

Vad händer med pengarna nu då? Skickas varje summa tillbaka till respektive avsändare nu när det inte blev av? Annars ska jag starta en kickstarter-insamling för Half-Life 3 och sen lägga ner utvecklingen.

Om Kickstarter används så dras inga pengar om man inte når insamlingsmålet. I deras andra försök när de gjorde det via sin egen hemsida så har jag ingen aning men jag hoppas de hade en liknande lösning där.

/ LordDaimos

Inga pengar kommer att dras.


signatur
Medlem

Synd, spelet verkade intressant. Hoppas dom får tag på en utgivare som ger dom åtminstånde relativt mycket fria tyglar, skulle vilja se det här bli av


signatur

Game long and prosper

FM-guru
F.d. Sisyr

Men vad fan. När jag för en gångs skull pyntar ut så sitter alla andra och håller igen, istället!

Inaktiv

Riktigt synd att det inte blev något. En av dom titlarna jag såg fram emot och som jag gärna sett bli förverkligad.

Medlem

Ibland undrar jag hur folk kan punga ut pengar på generiskt skräp och låta guldklimpar som denna falla bort.

Medlem
Skrivet av red_laces:

Ibland undrar jag hur folk kan punga ut pengar på generiskt skräp och låta guldklimpar som denna falla bort.

Ganska enkelt: det hade redan kommit ett gäng väldigt uppmärksammade Kickstarterkampanjer, så folk hade inte lika mycket pengar att lägga på en till.

Dessutom var det semestertider, stora nyheter om den kommande konsolgenerationen tog upp mycket utrymme i media, och dessutom var det Steams Summer Sale mitt i alltihop.

De valde den sämsta tänkbara tidpunkt att dra igång en kampanj på. De borde ha väntat ett par månader och dragit igång den under hösten istället.

Medlem
Citat:

Inga pengar kommer att dras.

Du missade att det var donationer som gavs denna gång, inte en Kickstarter där pengar dras i efterhand (om det lyckas)...


signatur
Medlem
Skrivet av vurt:
Citat:

Inga pengar kommer att dras.

Du missade att det var donationer som gavs denna gång, inte en Kickstarter där pengar dras i efterhand (om det lyckas)...

Fast det står på sidan om man läser noggrant att "Precinct Backers are NOT charged for a pledge unless the next funding goal is reached (currently $25,000).". Så inga pengar ska ha dragits.

/ LordDaimos

1
Skriv svar