Awesomenauts Starstorm

Medlem
Awesomenauts Starstorm

...är en expansion till Awesomenauts (också känt som Dota i 2D-sidscroller stil) som spelets utvecklare Ronimo Games har lagt upp en kickstarter för.

http://www.kickstarter.com/projects/ronimo/awesomenauts-stars...

Jag vill jättegärna att de ska nå upp till 380.000 $ så de kommer ha replay-funktionen också, fast med det sagt så har de dock redan nått sitt main goal och jag har ännu inte vågat donera själv, p.g.a pengabrist från min sida.

Men jag lägger upp länken här i bloggen så att folk vet att där är en kickstarter nu och man är intresserad, well, go for it.

Jag älskar Awesomenauts och egentligen är det otroligt annorlunda jämfört med LoL och Dota. Det är mindre nummer-fixerat, mer om att hoppa, skjuta och hugga åt alla håll. Känns som Smash Bros ibland, på ett bra sätt. Rekommenderas till folk som gillar MOBAs eller 2D-brawlers.

#blogg

Medlem
Awesomenauts Starstorm

Jag spelade lite grann, en handfull matcher eller så, men åkte på så mycket däng vad jag än gjorde att jag gav upp. För mina lagkamraters skull


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Hehe

Jag började spela spelet när det var på konsol endast och där är mindre "hate" där för folk har inga tagentbord som de kan skriva dryga kommentarer med, så jag kanske inte brydde mig lika mycket om mina lagkamrater när jag sög i början

Men det är riktigt kul och så finns det ju Practice också.

1
Skriv svar