Diablo 3: Reaper of Souls kan vara på gång till konsol

Robot
Diablo 3: Reaper of Souls kan vara på gång till konsol
Medlem
Diablo 3: Reaper of Souls kan vara på gång till konsol

Om det innebär att det kommer snabbare till PC, utan att Blizzard kompromissar med kvalitén - Kör hårt!

Ish
Medlem

Är det inte jävligt dålig timing att börja jobba på ett spel till nuvarande generation när nästa mer eller mindre är runt hörnet?


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Varför skulle dom inte göra det till konsol?

Medlem
Skrivet av Ish:

Är det inte jävligt dålig timing att börja jobba på ett spel till nuvarande generation när nästa mer eller mindre är runt hörnet?

De släpper ju D3 till PS3 och PS4, så det är ju inga problem där.

Skribent
Skrivet av Ish:

Är det inte jävligt dålig timing att börja jobba på ett spel till nuvarande generation när nästa mer eller mindre är runt hörnet?

Det kommer väl till nästa också? Det man får ha i beräkningen är den absurda mängd PS3- och 360-konsoler som finns i folks hem. Alla kommer knappast stå och köa för nästa generation.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Blizzard har ju nämt att allt som komma skall till D3 även kommer att komma till konsoll men vid ett senare skede än till PC.

Medlem

Om D3 saknar auktionshus till konsol så är det den överlägsna versionen.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Känns ju mysko om man lägger ner tid till att porta motor och mekanik till konsol och sen strunta i att tjäna pengar på expansionerna.

Hoppas bara konsol inte behöver vänta allt för länge!

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Om D3 saknar auktionshus till konsol så är det den överlägsna versionen.

Auktionshus finns inte på konsolversionen.

Medlem

Kommer testa D3 till konsol, ser ganska kul ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

ELF
Medlem
Skrivet av Tybalt:

Om D3 saknar auktionshus till konsol så är det den överlägsna versionen.

Glöm inte offline-läget.

Varför skulle jag köpa D3? Hade varit bättre att vänta något år på en fullt fungerande piratversion så man kunde få slippa onlinekravet och latency lagget i singleplayer...


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Hoppas de skyndar med Ps4 versionen

Medlem

Det som verkar mest nice på konsolversionen är att man har direktstyrning över gubben.

Medlem
Skrivet av legendofkarl:
Skrivet av Tybalt:

Om D3 saknar auktionshus till konsol så är det den överlägsna versionen.

Auktionshus finns inte på konsolversionen.

Har inte riktigt förstått vad folk hängt upp sig på när det kommer till AH på D3. Det är ingen som tvingat nån att använda sig av det. Min först char var 60 innan jag börja köpa items. Däremot fattar jag att man ska inte kunna köpa guld för riktiga pengar.

Medlem

detta känns lite meh.

d2 känns mer aktuelt.

Medlem

Hoppas det kommer till PS4. Blir att köpa det igen då. Spela i soffan på 117" med handkontroll blir ju rätt mycket lättare än att spela med tangentbord och mus i soffan.

1
Skriv svar