Falsk sida lockar med The Division-beta

Robot
Falsk sida lockar med The Division-beta

Dagens otyg på vida webben - se upp för falsk The Division-sajt.

#the-division-2, #ubisoft


Medlem
Falsk sida lockar med The Division-beta

Nu vet man vad man kan pyssla med på jobbrasterna.


signatur
Medlem

Vad i all sin dar ska det där föreställa? 240 pixlar högt? 360? Ska jag behöva googla efter en HD-version på eget bevåg? Det är oacceptabelt! ... Carl-Fredrik! Kom in med en flaska Cristal och leta rätt på en åskådlig video åt mig! Att man ska behöva göra allt själv...

Medlem

haha, ja så fort en sida har "beta" (spel relaterat) i sin "main" URL, så börjar lite larm att gå av

Eller de klassiska Youtube-varianterna "click here to download Demo-Beta of X" som det brukar finnas minst 20 stycken utav, från konton som har snarlika namn.

Medlem

Känns som att det är en självklarhet att ett spel som nyss utannonserats + har en satt release till om över ett år inte kommer ha en open beta i dagsläget.
Känns lite som att folket som laddar ned detta förtjänar en virusinvation.
Om inte annat så lär de sig att inte vara godtrogna på nätet vilket är en läxa många verkar behöva!

Skribent

Ger dom ändå VG för snyggt utlagt fiskenät, även fast adressen är direkt misstänksam.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Där ser man! Tack för att ni tittade på sidan fz, Den såg ju ganska "legit" ut ändå O.o

Skribent
Skrivet av sgt_lol:

Där ser man! Tack för att ni tittade på sidan fz, Den såg ju ganska "legit" ut ändå O.o

Ja, jag var inne på den. Men använde min fästmös dator utifall det var virus

Så mycket bryr jag mig om er, och så mycket självbevarelsedrift saknar jag.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Är tillräckligt sugen på detta spel för att följa en enögd man in i en mörk gränd i Mexico Citys mörkaste kvarter, om han lovar mig att det finns en beta till mig där inne.

Kid you not!


signatur

K9
:.:

Commander Mode + Destiny i stadsmiljö? Varför inte, bring it on.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vem vill sitta och pilla på en platta i ett konsolspel? Apple kommer att förstöra spelbranschen.

ELF
Medlem

Känns som att det är lite för lätt att "spela" på platta. Man borde behöva förflytta drönaren också.

Skrivet av Tompa8989:

Vem vill sitta och pilla på en platta i ett konsolspel? Apple kommer att förstöra spelbranschen.

Vem vill sitta och pilla på en handkontroll i ett tredje persons spel? Konsoler kommer förstöra spelbranschen.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Ja ni... e man puckad och inte ens kan se på URL:en att den låter så himla falsk... så får man skylla sig själv

Medlem
Skrivet av ELF:

Känns som att det är lite för lätt att "spela" på platta. Man borde behöva förflytta drönaren också.

Skrivet av Tompa8989:

Vem vill sitta och pilla på en platta i ett konsolspel? Apple kommer att förstöra spelbranschen.

Vem vill sitta och pilla på en handkontroll i ett tredje persons spel? Konsoler kommer förstöra spelbranschen.

Konsoler har räddat spelbranschen. Din fina PC-drömvärld skulle inte existera om alla vara tvungna att köpa en monster PC för 10 000 papp vartannat år för att kunna spela nya spel.

Medlem
Skrivet av TwistedCrunch:

Ja ni... e man puckad och inte ens kan se på URL:en att den låter så himla falsk... så får man skylla sig själv

Nej. Jag tycker att Ubisoft ska be fansen om ursäkt!! Och ge alla som har blivit tvingade (med hjälp av telepatiska krafter från Ubisoft) att trycka på länken minst 1000 kr som plåster på såren.

Man ska hålla alla idioter i hand och aldrig skylla på inkompetens hos individer.

1
Skriv svar