Half life 2 Deathmatch bana. dm_stad

Medlem
Half life 2 Deathmatch bana. dm_stad

Hej, jag var nyligen med i en tävling som gick ut på att bygga en bana till hl2dm, jag vann tyvär inte tävlingen. En av anledningarna för det var att banan var inte anpassad till organiserade matcher (som dem tydligen skulle vara i den tävlingen)

Ladda gärna ner banan och testa, den är väldigt rolig.

http://www.map-factory.org/half-life-2/deathmatch/dm-stad-132...

Lite info om banan som jag skrev när jag skickade in den till dommarna:

"So, the idea of dm_stad is that some sort of company drives around in their big trucks from town to town, killing the locals, and setting up deathmatches for people to watch and bet money on.
They have put up fences to keep the combatants inside the "arena", and in this case they have put, as i call them, jump-ramps at all 4 cournes of the arena to crank things up a notch, BAM!
The combatants are the locals, that weren't too old or too young to fight, accompanied by the winner from the previous town this company visited. I call it Deathmatch on Tour"

[ia=12899][ia=12900][ia=12902]

Medlem

Det får bli ett test någon gång

Medlem

"This map rocks"

Blir ett test


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Nån admin får väl banna mig för att jag gräver upp denna gamla tråd men roligt fynd att hitta denna map nu efter att ha följt dig och utvecklingen av insertion 2 på twitter ett bra tag nu. Jag tycker mig se ett återkommande tema i dina maps

Bör dock nämna att jag sökte upp banan på gamebanana istället då länken här numera verkar leda till något skumt.

Medlem

Gillar mitt passivt aggressiva inlägg :F

Och ja, svenska tråkiga miljöer är tydligen min grej haha

Inaktiv

@Oskmos: Kanske är för att jag själv är svensk så man får äntligen känna igen miljöer i spel men du lyckas verkligen fånga det till punkt och pricka. I mitt tycke var Insertion den mest intressanta banan vi någonsin fått i competetive CSGO, mycket tack vare den unika mekaniken att spelarna får välja vart på banan man vill utgå ifrån vilket var riktigt coolt att se i ett spel som CS som annars gärna är otroligt strikt.

1
Skriv svar