Detta får du om du köper specialutgåvorna av GTA V

Robot
Detta får du om du köper specialutgåvorna av GTA V
Medlem
Detta får du om du köper specialutgåvorna av GTA V

Men när får man veta vad som ingår i PC-versionen då?

Medlem
Skrivet av Arto:

Men när får man veta vad som ingår i PC-versionen då?

Ett spel som inte ser ut som en suddig powerpoint presentation...

♫oh oooooh hoho ho hooo.... trollolololololol trollolololol...♫

Inaktiv
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av Arto:

Men när får man veta vad som ingår i PC-versionen då?

Ett spel som inte ser ut som en suddig powerpoint presentation...

♫oh oooooh hoho ho hooo.... trollolololololol trollolololol...♫

Den som tålmodigt väntar på PC-versionen kommer belönas med bättre grafik, fps, mods med mera Men nu ska vi inte dra igång konsol-vs-pc-debatten...

Medlem

Sluta med specialversioner och förbokningsbonusar i form av fler vapen och sådant i själva spelet. Tack!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Ett nytt, ej avslöjat slut?

Medlem

Har ni inte fattat att det inte kommer på PC

Medlem
Skrivet av freddeboj79:

Har ni inte fattat att det inte kommer på PC

Nvidia gick ut och sa att det skulle komma till Pc vilket visserligen dementerades men jag tror ändå inte man går ut med en sådan nyhet om det inte ligger någon sanning i det. Frågan är dock när det kommer.

Medlem
Skrivet av freddeboj79:

Har ni inte fattat att det inte kommer på PC

Har du inte fattat att dom gjort så här när det släppts nya GTA-spel i evigheter?

Vet inte om det var så här med trean, men det var det med Vice City iaf. Och spelen sen dess.

Medlem

Gillar inte när innehållet i collector's editions bara är digitalt innehåll. Typ som Tiberium Wars Kane Edition. Här, du får några bakgrundsbilder, några fula skins du inte kan använda till expansionen sen ändå och ett par kartor som alla kommer ha tillgång till samt några filmer som finns på Youtube innan release. GG.

Nej, det ska vara något fysiskt.

Medlem
Skrivet av Zaptagious:

Gillar inte när innehållet i collector's editions bara är digitalt innehåll. Typ som Tiberium Wars Kane Edition. Här, du får några bakgrundsbilder, några fula skins du inte kan använda till expansionen sen ändå och ett par kartor som alla kommer ha tillgång till samt några filmer som finns på Youtube innan release. GG.

Nej, det ska vara något fysiskt.

Collectors edition innehåller fysiska saker. En baseball keps bla. Jag tror nog detta är limited/special edition.

Detta ingår i special edition:
http://ecx.images-amazon.com/images/I/A1ElyhJ9HEL._SL1500_.jp...
Detta är collectors:
http://images.webhallen.com/files/gta_collectors_big.jpg

Medlem
Skrivet av grollo_92:
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av Arto:

Men när får man veta vad som ingår i PC-versionen då?

Ett spel som inte ser ut som en suddig powerpoint presentation...

♫oh oooooh hoho ho hooo.... trollolololololol trollolololol...♫

Den som tålmodigt väntar på PC-versionen kommer belönas med bättre grafik, fps, mods med mera Men nu ska vi inte dra igång konsol-vs-pc-debatten...

Eller så blir det som med fyran där man får ett bildspel utan dess like.
Nej inte datorns fel.


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem
Skrivet av freddeboj79:

Har ni inte fattat att det inte kommer på PC

Webhallen vill ha ett snack med dig.

http://www.webhallen.com/se-sv/spel/pc/113061-grand_theft_aut...

Medlem

Den där kepsen är förjävla nice alltså. Blir ett köp.

Medlem
Skrivet av Philip:
Skrivet av freddeboj79:

Har ni inte fattat att det inte kommer på PC

Webhallen vill ha ett snack med dig.

http://www.webhallen.com/se-sv/spel/pc/113061-grand_theft_aut...

Jag är ganska säker på att det kommer komma en pc version men det där du länkade har ingen betydelse alls.

Medlem

Standard Versionen duger gott och väl för mig

Medlem

Ja det blir ett köp av collector's edition dag ett då det kommer till PC.

Medlem
Medlem
Skrivet av Tybalt:

Sluta med specialversioner och förbokningsbonusar i form av fler vapen och sådant i själva spelet. Tack!

Håller med! Jag må avsky Oblivion men jag älskar min Collector's Edition av det. Myntet gjorde verkligen köpet värt det för min del.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Sluta med specialversioner och förbokningsbonusar i form av fler vapen och sådant i själva spelet. Tack!

Det kommer troligtvis som DLC paket senare ändå.

Medlem

Inte det minsta intresserad kunna se ut som Niko Bellic, Claude eller Misty. I GTA V vill jag att karaktärerna ska se ut som det är tänkt. Niko är Niko, Claude är Calude. Michael är Michael, Franklin är Frankling och Trevor är Trevor.

Det andra extra som gör det billigare och låser upp lite annat tidigare. Det känns inte riktigt rätt. Jag vill spela GTA V som det är tänkt utan något extra fusk. Kämpa för att få råd med vapen och annat. Kämpa för att ta mig fram i uppdragen.

Det är väl bra utgåvorna finns för de som vill. Standardversionen är den som gäller för mig.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Sluta med specialversioner och förbokningsbonusar i form av fler vapen och sådant i själva spelet. Tack!

Ja nu vill man ju ännu mer ha det till PC så någon kan "hacka" fram de digitala bonusarna utan att man ska behöva gräva fram extra stålar ur fickan.

Medlem
Skrivet av Twalec:
Skrivet av freddeboj79:

Har ni inte fattat att det inte kommer på PC

Nvidia gick ut och sa att det skulle komma till Pc vilket visserligen dementerades men jag tror ändå inte man går ut med en sådan nyhet om det inte ligger någon sanning i det. Frågan är dock när det kommer.

Svårt att tro att det inte kommer till PC då det sedan GTA 3 även släppts till PC.

1
Skriv svar