The Witcher 3: Wild Hunt

Robot
The Witcher 3: Wild Hunt

Geralts andra berättelse är ett av den här generations mäktigaste rollspel. Ändå anar vi att trilogins final blir ännu bättre – och kanske finns det liv efter slutet.

#the-witcher-3-wild-hunt, #the-witcher-2-assassins-of-kings, #cd-projekt, #bioware, #bethesda


Medlem
The Witcher 3: Wild Hunt

Längtar!!


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem

hoppas det inte blir lika mkt fram och tillbaka som i tvåan

FM-guru
F.d. Sisyr

Finns inget spel som lockar mig mer.

Medlem

Fy f*n vad det kommer bli bra.

Medlem

fan ska förbeställa och sedan spela tills ögonen blöder =P , älskade tvåan!

Geralt Stark, the white wolf...

Medlem

"Witcher 3" och "Dark Souls 2" lär för mig ligga på delad GOTY! Finns inget jag längtar mer efter att få sätta klorna i och spendera många många timmar med.

Detta kan bli HUR bra som helst och jag hoppas dom lyckas att förverkliga sin vision!


signatur

SO SEXY YOU FUCK MY SHADOW

Medlem

hmmm btw kommer det inte till 360 och ps3?

Medlem

Det mest lockande spelet på år. Har inte varit såhär pepp på ett spel sedan innan Dragon Age Origins släpptes, och innan BioWare försämrade sitt rykte.

Medlem
Skrivet av Oneone:

hmmm btw kommer det inte till 360 och ps3?

Nej.

https://www.gameinformer.com/b/news/archive/2013/04/04/cd-pro...

Medlem
Skrivet av Oneone:

hmmm btw kommer det inte till 360 och ps3?

Kommer inte på 360 och PS3 vad jag vet, för krävande antar jag. Sån tur var sitter man med en ny relativt fet dator, så det är bara att vänta med spänning.

Medlem

Blir nog ett fint spel. Jag gillar dock inte texturerna/grafiken..

Medlem

Nu hoppas jag bara att det blir det sista i serien så det får ett riktigt och värdigt slut!


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem

Nice!

En fråga till författaren:
Du skrev att det fanns tre olika regioner i spelet. Betyder det att dessa kommer att kräva en laddning för att ta sig emellan och att världen bara är sömnlös inom regionen?

Medlem
Skrivet av Tune:

Nice!

En fråga till författaren:
Du skrev att det fanns tre olika regioner i spelet. Betyder det att dessa kommer att kräva en laddning för att ta sig emellan och att världen bara är sömnlös inom regionen?

Du kan göra main questen hur du vill, du kan få information om dina main quest i olika regioner. Om det är tråkigt i region X för dig kan du dra till region Y och göra grejjer där istället.

http://www.gamespot.com/gamescom/how-open-is-the-open-world-o...

Redaktör
Ponny
Skrivet av Tune:

Nice!

En fråga till författaren:
Du skrev att det fanns tre olika regioner i spelet. Betyder det att dessa kommer att kräva en laddning för att ta sig emellan och att världen bara är sömnlös inom regionen?

Som jag förstod det kommer det inte finnas några laddningssekvenser överhuvudtaget, om du nu inte nyttjar quick-travel.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Frågan är ju i så fall om man kan klara av spelet genom att aldrig ens sticka till nån av de andra områdena.

k3m
Medlem

WOW Fan jag längtar o få sätta tänderna i det här. Aldrig känt så här starkt inför ett spel tidigare. O tack för en härlig artikel.

Medlem

Upp till bevis, får se om Dragon Age 3 och Witcher 3 kan leverera en bra story samtidigt som det utspelar sig i en öppen värld. (vi vet att Bethesda inte kan)

Hoppas de också förändrar stridsmekaniken från witcher 2.

Medlem

Har tidigare Witcher-spel haft mod-stöd? Kan man räkna med att det kommer moddar i stil med tex Skyrim till det här spelet?

Medlem

Ge mig ett LOTR spel istället.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Ett av dom få Pc spelen(ingen konsol portning), Givet köp!

Medlem
Skrivet av Proxidy:

Nu hoppas jag bara att det blir det sista i serien så det får ett riktigt och värdigt slut!

Att det blir det sista spelet där man får spela som Geralt känns ganska självklart.

Däremot så är det möjligt att vi får se mer av The Witcher-världen om The Witcher 3 blir en succé.

Medlem

Nej, nej! De får lägga alla resurser på Cyberpunk 2077 istället, finns så mycket fantasy RPG att ett sci-fi är värt 10 ggr mer!

ELF
Medlem
Skrivet av Skelögd:
Skrivet av Proxidy:

Nu hoppas jag bara att det blir det sista i serien så det får ett riktigt och värdigt slut!

Att det blir det sista spelet där man får spela som Geralt känns ganska självklart.

Däremot så är det möjligt att vi får se mer av The Witcher-världen om The Witcher 3 blir en succé.

Dock så lär det ju inte bli på ett bra tag då de efter TW3 releasen kommer lägga fullt krut på Cyberpunk 2077.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Inaktiv

Är spelet bra? Vad ligger närmast? Dragon Age?

Går spelet ut på att slåss mot monster?


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem

Kommer köpas!

Medlem

Spelar första spelet atm men gillar verkligen inte stridssystemet eller röstskådespeleriet.. Blir rent ut sagt förbannad för att sättet man slåss på känns så stelt och tråkigt. Vill kunna uppskatta spelet då det har fått så bra poäng i olika recensioner.. Försöker ge det en chans för att både tvåan och trean ser riktigt intressanta ut. Blir striderna i ettan bättre senare?


signatur
12
Skriv svar