Omröstning – Hur många releasespel behövs?

Medlem

När jag läser alla kommentarer känns det mer och mer som att FZ gjorde omröstningen för att locka till sig kommentarer om omröstningen.

Medlem
Skrivet av nisp88:

Det spelar väl ingen roll tycker jag, beror på vilka spel det är. kvalité framför kvantitet.

Helt rätt... fler trasiga glödlampor gör ju inte något rum ljusare precis.

Dez
Medlem

Lite udda frågeställning. Det är väl ändå kvalitén på spelen, och om man överhuvudtaget är intresserad av ett spel som spelar roll.

Medlem

spelar väl ingen roll i fall dom inte är bra hur många det är ? så imo hade det räckt med NHL 14 men det släps ju inte ens haha

Medlem

det beror helt klart på kvalite som någon skrev tidigare. köper hellre en konsol med 5 riktigt bra spel, än en med 30 skitspel

Medlem

FIFA 14 räcker för mig. Spelar aldrig några andra spel på konsol förutom FIFA serien så räcker gott med ett för mig.

Medlem

Klart det ska finnas ett utbud, men om spelen kostar 600 spänn kan man ju inte direkt köpa många. Men som sagt, urval är ju aldrig fel


signatur

K9
:.:

Medlem

Ett, det jag vill spela.

Medlem
Skrivet av Raklödder:

Inget svarsalternativ till alla oss som inte har tänkt att köpa en konsol? :crazy:

"Hur många release spel behövs?"
Om du inte tänker köpa en vare sig det är 1 super bra eller 100 så är detta inte en förfrågan till dig. Då finns det en "Back" knapp du kan välja så hittar du ut.

Medlem

Tycker inte antalet spel vid release är enormt viktigt. Vad som jag däremot tycker är viktigt är att det efter release kommer nya spel vartefter och det inte blir som Wii U med en sisådär release och sedan mer eller mindre öken under en längre period. Hellre ett release-flöde än en release-bomb.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

12
Skriv svar