Dota 2 spelare sökes.

Inaktiv
Dota 2 spelare sökes.

Hej, nu är det så att jag har bestämt mig för att samla ihop ett par spelare för att bilda ett dota 2 lag.

Målet är att bli duktiga nog att få spons för att sedan kamma hem pris pengar från olika turneringar.

Jag söker spelare som spelar i högsta bracketen just nu samt är 18+ och har headset.

Vi kommer att spela med specifika roller, själv så spelar jag Carry, så det som behövs är Mid, Support, Offlane samt Jungle, rollerna kommer inte vara ristade i sten eftersom många av er troligtvis kan spela flera roller. Vi kommer träna seriöst men vi kommer fortfarande ha en trevligt miljö för det ska vara kul att spela, så ingen bashing eller flamade mellan lagkamraterna kommer tolereras. Kritik ska man kunna ta till sig och man ska kunna lyssna på laget.

Jag hoppas höra ifrån någon eller några utav er, för om ni är som mig och känner att ni står ut ur mängden när det gäller gaming så tycker jag att ni ska höra av er.

Har ni några frågor kan ni skriva i den här tråden, eller PMa mig så hör jag av mig så fort jag kan.

Medlem

Tjo! är en mid spelare som spelat competetiv ett tag men laget har splitrats så söker nu ett nytt, är 18, har mic osv, har lätt för att ta ris och ros för att kunna lära mig, spelar i very high bracket, kan mycket om drafting osv, och har mycket erfarenheter, tänkte inte skriva en bibel här på forumet utan tänkte bara att om du känner dig nyfiken av mig kan du ju alltid kontakta mig på mitt steam account, så kan vi pratas vidare eller dylikt!
http://steamcommunity.com/profiles/76561197996649906/

1
Skriv svar