Team Fortress 2 på Skyttegrav.se

Medlem
Team Fortress 2 på Skyttegrav.se

Jag kan idag med stor glädje presentera en Team Fortress 2 server hos Skyttegrav.se.
Till att börja med så kommer vi endast att ha en TF2 server uppe (beror på hur populär den blir) och det kommer att vara en Gold Rush 24/7 server
Server name: Skyttegrav.se #1 Gold Rush 24/7
IP-adress: 80.73.49.110
Port: 27015
Maps: Gold Rush
Max players: 24

Mvh
TF2 Ledningen @ [http://www.skyttegrav.se.se]

Medlem

Lade till den i favoriter. CP_Fastlane spelas.

Riktigt dålig idé att ha en Goldrush only server i mina ögon.

Medlem

Vi funderade först på 2fort fast ingen ville ha de. Anser du att 2fort är roligare ?

Medlem

Jag anser att 2fort är den sämsta banan som går att spela. Mest pga att folk är så defensiva. Gäller iofs alla banor och spel. Men 2fort blir omöjlig.

Jag ser helst en rotation på ett bar roliga banor snarare än en wannabe dust2 24/7 server. Och cp_steel får jag aldrig nog av!

Medlem

Du som är trådskapare, serverhost och allt vad det blir. Lyssna inte på honom. cp_steel är en av den minst spelade officiella TF2 banan. Goldrush är ett perfekt val. Många spelar den ständigt, enligt mig är det den bästa också.

Ska lägga till den i favorites jag med;)

2fort är kul, men inte hela tiden kanske så goldrush är nog perfekt!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

ok! Tack för infon mosoloa1

Medlem

Minst spelade är inte lika med tråkigast.

Det finns folk som uppskattar 2fort 24/7 med instantrespawn och 7 snipers på varje sida. (Främst folk icke myndigt folk).

En vanilla server som roterar på de officiella banorna som spelas minst skulle ju vara perfekt. Goldrush/2fort/dustbowl 24/7 banor finns redan överallt.

Ja... kör en rotation. Själv bryr jag mig inte ens om servers som bara har en map.

1
Skriv svar