Sony läkt GTA V till PS4

Medlem
Sony läkt GTA V till PS4

läste nu idag att sony möjligen har läkt GTA V till ps4 eller är det bara ett skrivfel va tror ni?? https://twitter.com/SonyUK/status/372429317978214400

Har själv ingen aning, men en röst i huvudet viskar "oops"


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Det är väl inte omöjligt att PC-versionen används till Xbox One och PS4, eller tvärtom.
Otroligt klantigt om det är sant.

Citat:

Sony UK ‏@SonyUK 14h
Apologies for the typo about GTA V. It's due for release on PS3 on September 17th.


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Medlem

Tror faktiskt att GTA V även släpps till PS4 inom ett år. Inte första gången ett GTA-spel portas till andra plattformar.

Medlem

Haha vad fan händer Sony, tabbar fan sig fan hela tiden.

jkw
Medlem
Skrivet av TheShadyShader:

Det är väl inte omöjligt att PC-versionen används till Xbox One och PS4, eller tvärtom.
Otroligt klantigt om det är sant.

Citat:

Sony UK ‏@SonyUK 14h
Apologies for the typo about GTA V. It's due for release on PS3 on September 17th.

Personen i fråga säger ju inte att GTA V _INTE_ kommer till PlayStation 4. Utan berättar bara att denne skrev fel och att det lanseras till PlayStation 3 den 17:e September.

Medlem

Varför skall det här ses som negativt för ?!
Om det är sant så är det väl bara roligt för de som tänkt sig skaffa en ps4a och gärna skulle vilja se GTA V till den konsollen.
Och jag vet inte om Sony förtjänar så mycket skit som de fått på senare.
Ja, deras säkerhet var tydligen inte så hög en gång i tiden när deras nätverk blir rejält hackat och efter det tycker jag Sony Playstation eller vad bolaget heter som har hand om konsollbiten gjort otroligt mycket för att kompensera sina kunder.
Nu senast när de fick skit för ett gäng idioter inte kunde låta bli att hålla fingrarna i styr begrep jag mig aldrig på.
Sony satte sina kunder främst, de som hade köpt GTAV digital fick chansen att tanka hem det och ha det på hårddisken, installerat och klart istället för att precis alla skulle börja tanka det samtidigt på releasedagen (eller dagen innan) och således riskera att nätet brakat ihop pga belastningen.

Det var ett bra drag och snällt drag av Sony som några idioter till människor såklart fick för sig att utnyttja. Varför vill man ens "hacka" ett spel till sådan milda grad för att få reda på låtar, vad det handlar om osv ?!
Vad har man i spelvärlden och göra då om man vill veta allt om ett spel i förväg ?!


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar