Inaktiv
Q2 lan ?

Om man skulle droppa en sån idé, hus stor lokal kan behövas då ? Räcker det att ställa in en extra stol på mitt kontor eller ska man hyra den lokala dansbanan som rymmer säg 50 pers med datorer med tillbehör ?

Ruvar på en idé och tanke men vill ha lite mer feedback från den gamla tiden

[WM]MegaMan (numera MiniMan)

Medlem

Vi träffades på ett lan faktiskt, jag minns dig tydligt iaf

Är du Miniman nu? Tränar och äter rätt? Körde inte du lastbil förr?

mvh Partizan

Inaktiv

Om du såg mig nu så skulle du inte känna igen mig, har tappat dryga 100Kg så nu är man en skugga av sitt forna jag. Viktoperation var den lösning som passade mig och många andra, fördelen är att det är svårt att gå upp när man tagit bort 90% av magsäcken och endast 1 meter av tunntarmen är inkopplad för att ta upp näring. Men jag är lycklig ändå

Medlem

När jag och Jyx snackar om gamla Q2 minnen från LAN så brukar ditt nick dyka upp Du hade en ganska skön stil.

Kul att höra att du mår bra och är lycklig!

mvh Partizan

Medlem

Var i sverige planeras det då? Jag är ju ständigt i rörelse och har ju en laptop som jag numerar spelar på, så allt jag behöver är en stol och ett bord.

Jag är på om det är enkelt att åka från Stockholm utan att behöva göra ett byte


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Medlem

Vad hände med detta då? vi gamlingar i [WM] behöver ju träffas

Medlem

Jag är fortfarande på, är ju bosatt i nollåtta på söder. Så jag har väl nära till det mesta, samt smidigt jobb. Så shoot!


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Medlem

Kul! Styr upp!

Medlem

Hade varit grymt!

Medlem

Hej era gamla stofiler

Räkna med en 6-8st ifrån våran fortfarande aktiva klan #play.q2 Vi brukar ha 1-2 lan årligen och hade faktiskt en bara för 2 veckor sen i Stockholm! Det är dags igen tycker jag!

Medlem
Skrivet av purri:

Hej era gamla stofiler

Räkna med en 6-8st ifrån våran fortfarande aktiva klan #play.q2 Vi brukar ha 1-2 lan årligen och hade faktiskt en bara för 2 veckor sen i Stockholm! Det är dags igen tycker jag!

Bra, skriv upp mig. Jag kan sitta brevid dig och spela. Samt dela en flaska gott.


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Medlem
Skrivet av Wimp:
Skrivet av purri:

Hej era gamla stofiler

Räkna med en 6-8st ifrån våran fortfarande aktiva klan #play.q2 Vi brukar ha 1-2 lan årligen och hade faktiskt en bara för 2 veckor sen i Stockholm! Det är dags igen tycker jag!

Bra, skriv upp mig. Jag kan sitta brevid dig och spela. Samt dela en flaska gott.

Blir inte många maps spelade då inte! <3

Medlem

Jag sätter igång autobot.cfg medan vi skålar

// autobot.cfg
alias waitvafan "wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;"

+forward;waitvafan;waitvafan;+attack;waitvafan;waitvafan;-attack;
// end

---------

Seriöst, någon som har tillgång till lokal som inte är allt för dyr? Och kanske några routrar över?
Vore oerhört skoj med ett lan i Stockholm. Lämpligtvis efter nyår någon gång.


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Medlem

Skulle vara roligt o träffa gammalt löske igen

1
Skriv svar